  • 31. Data: 2013-11-23 00:44:16
    Temat: Re: Android: Java i Flash
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Zalezy jak zrobiony ... ale nie.
    > Wielcy tego swiata zadecydowali ze Flasha kasuja ... i ja ich popieram.
    > Naduzywany byl :-P

    A java script nie jest nadużywany ? A HTML5 nie będzie ?

  • 32. Data: 2013-11-23 10:25:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 00:44:16 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > A java script nie jest nadużywany ?

    Troche, ale to jest prawie standard :-)

    >A HTML5 nie będzie ?

    Zalezy co i gdzie. Ale to tez standard ... tylko sie juz nie da tych
    grajacych i migajacych stron zablokowac :-)

    J.

  • 33. Data: 2013-11-23 11:24:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 17:15:18 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Problemem jest to, że w ogóle był używany. Fakt, przez pewien czas nie było
    > innych rozwiązań, ale to jeszcze nie powód, tak samo jak brak wódki nie
    > jest powodem, żeby pić zawartość szamba

    Ale jak chcesz na stronie np symulator ruchu planet umiescic, to co
    proponujesz ?

    J.

  • 34. Data: 2013-11-23 11:27:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 17:10:21 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > taa.. i dlatego zapewne były oddzielne pliki na Nokię i SonyEricssony..

    Bylo tez wiele, ktore sobie radzily na jednych i drugich.
    I trzecich, i czwartych i prawie na wszystkich.

    > Strony w javie? Serio?

    Cala strona to niezbedne naglowki i jeden aplet w javie ?

    J.

  • 35. Data: 2013-11-23 12:02:33
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-21 14:34, Mirek Ptak pisze:

    > Flash zainstalujesz nawet do 4.4 z archiwów Adobe dla andka 4.1.
    > Java niestety nie działa i działać nie będzie - sprawy patentowe, czy
    > coś w tym stylu :)
    > Java script działa jak mi się zdaje.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Ale jak to zrobić? Mam zainstalowanego flasha 11.1 w Andku 2.2 na
    tablecie, ale ani w Operze ani w żadnej z innych wypróbowywanych
    przegladarek flesh nie zaznacza swojej obecności. Teraz, niedawno
    kupilem przystawkę do telewizora "Smart TV", opartą na Andku 4.0. Tu w
    momencie pierwszego uruchomienia przegladarki instalator zapytał czy
    chcę zainstalować flasha, wyraziłem zgodę, no i sie zainstalował, w tej
    przeglądarce jest flash, natomiast w doinstalowanej Operze flesha nie
    ma.. A więc jak go zainstalować żeby był w każdej przeglądarce?

  • 36. Data: 2013-11-23 13:04:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 11:27:17 +0100, J.F. napisał(a):

    > Cala strona to niezbedne naglowki i jeden aplet w javie ?

    W Javie? Serio? Gdzie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 37. Data: 2013-11-23 13:06:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://wolf3d.atw.hu/

  • 38. Data: 2013-11-23 15:33:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 12:06:08 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > http://wolf3d.atw.hu/

    -pisales cos o latach, a tu HTML5 ..

    -wielokrotnie narzekales na wydajnosc, a tu java script ... to dopiero
    bylaby zaraza :-)

    -a jak pisalem ze przegladarka powinna srodowisko udostepnic, to
    pisales "serio ?" :-P

    J.

  • 39. Data: 2013-11-23 15:38:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 12:04:30 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > W Javie? Serio? Gdzie?

    U tych, co takie rzeczy w javie pisali.

    J.

  • 40. Data: 2013-11-23 16:10:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 15:38:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > U tych, co takie rzeczy w javie pisali.

    Gdzie? Pokażesz?