  • 11. Data: 2013-11-22 02:05:16
    Temat: Re: Android: Java i Flash
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 23:51:42 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > Bo to jest jedna z niewielu rzeczy, w której Dżobs miał absolutną rację -
    > Flash to jedna z największych zaraz internetu.

    Aczkolwiek ... juz widac ze jakis jezyk programowania stron bedzie tak
    przydatny ze czesto uzywany - co za roznica, Flash, Java, C#, ActiveX

    J.

  • 12. Data: 2013-11-22 02:07:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 17:13:25 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Z tego samego powodu dla którego aplikacje Ubuntu napisane w C++
    > skompilowane pod x86 nie pójdą pod WIndows x86 mimo, ze winda uzywa C++ -
    > musza uzywac API odpowiedniego dla systemu. I byc napisane zgodnie z
    > wymogami systemu.

    Ale to nie tlumaczy czemu andoidowa przegladarka nie ma kompatybilnego
    srodowiska ..

    J.

  • 13. Data: 2013-11-22 09:24:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 02:07:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale to nie tlumaczy czemu andoidowa przegladarka nie ma kompatybilnego
    > srodowiska ..

    Przeglądarka? Serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2013-11-22 09:26:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 02:05:16 +0100, J.F. napisał(a):

    > Aczkolwiek ... juz widac ze jakis jezyk programowania stron bedzie tak
    > przydatny ze czesto uzywany - co za roznica, Flash, Java, C#, ActiveX

    Stron? Serio?

  • 15. Data: 2013-11-22 09:41:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 08:24:41 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Przeglądarka? Serio?

    Skoro to standard przegladarek, to przegladarka.
    Owszem, mozna w system.

    > Stron? Serio?

    A jak chcesz tetrisa na stronie to nie jest serio ?
    Symulator lotu, obsluge pralki ... a nawet migajace reklamy.

    I tylko obsluga banku przez Flasha to jest zaraza :-)

    J.

  • 16. Data: 2013-11-22 09:54:13
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-22 00:51, Waldek Godel pisze:

    > Natomiast Silverlight odniósł sukces tylko z dwóch powodów - da się go
    > zainstalować na większości pecetów (bo większość pecetów ma Windows) i na
    > razie nie daje się go spiracić (w sensie, żeby wydłubać z niego strumień,
    > choć pewne sposoby istnieją)

    Bądź łaskaw wycofać się z określenia "spiracić".
    Jeśli coś oglądam z netu, skoro i tak trafia to do mojego komputera, to
    zachowanie tego na moim dysku w żadnym wypadku nie jest "piraceniem".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 17. Data: 2013-11-22 10:58:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 09:41:16 +0100, J.F. napisał(a):

    > Skoro to standard przegladarek, to przegladarka.
    > Owszem, mozna w system.

    Java? Przegladarek? Serio?

  • 18. Data: 2013-11-22 10:58:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 09:54:13 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Bądź łaskaw wycofać się z określenia "spiracić".
    > Jeśli coś oglądam z netu, skoro i tak trafia to do mojego komputera, to
    > zachowanie tego na moim dysku w żadnym wypadku nie jest "piraceniem".

    Ja tez tak uwazam, ale korporacje maja na ten temat inne zdanie. I dlatego
    uzywaja Silverlighta, ich mać

  • 19. Data: 2013-11-22 11:20:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Stivi nabazgrał(a):

    > Przymierzam się do kupna tabletu z Androidem.
    > Takie urządzenie spełnia większość moich wymagań, potrzebuję odtwarzacza
    > filmów i muzyki, przeglądarki zdjęć, pakietu biurowego, przeglądarki
    > internetowej, jednak podobno Android nie obsługuje w ogóle Javy i
    > Flasha.

    Flasha masz tu:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.m
    geek.TunnyBrowser&hl=pl

  • 20. Data: 2013-11-22 13:11:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości grup

    >Bądź łaskaw wycofać się z określenia "spiracić".
    >Jeśli coś oglądam z netu, skoro i tak trafia to do mojego komputera,
    >to zachowanie tego na moim dysku w żadnym wypadku nie jest
    >"piraceniem".

    Ale ma trafic do karty graficznej, a nie do dysku :)

    Dalej pytanie czy zaplaciles za prawo nagrania i pozniejszego
    ogladania, czy nie zaplaciles, ale musisz porcje reklam obejrzec :-)

    J.