  • 21. Data: 2014-02-11 10:13:41
    Temat: Re: Android
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-10 23:44, Alf/red/ wrote:

    > Nie ma darmowego obiadu.
    > A oni mają rację.

    Ok, w jaki zatem sposob placisz za nie?

  • 22. Data: 2014-02-11 23:50:01
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 11/02/14 10:13, atm wrote:
    > Ok, w jaki zatem sposob placisz za nie?

    Masz proste pojmowanie świata. OK, tak łatwiej.
    Ale zastanów się - fejsbuk jest "za darmo", ale jednak Zuckerberg ma
    tyle hajsu, że może go rozdawać. Skąd?? Google Mail, Docs, Maps i sto
    kolejnych usług też są "za darmo" (dla usera końcowego), a jednak firma
    kosi kasę na prawo i lewo. Za co? Za te ad-wordy? Nie rozśmieszaj mnie...
    *Musisz* w jakiś sposób tym firmom "płacić", żeby im się chciało
    nakręcać takie maszyny. Oni to coś zamieniają na prawdziwą kasę od
    innych firm. No to czym im płacisz?

    No chyba że wierzysz, że wszystkie serwerownie Googla i Fejsbuka też są
    zbudowane za darmo. I prąd mają za darmo.

    --
    Alf/red/

  • 23. Data: 2014-02-12 00:03:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-11 23:50, Alf/red/ wrote:

> [...]
    >
    > No chyba że wierzysz, że wszystkie serwerownie Googla i Fejsbuka też są
    > zbudowane za darmo. I prąd mają za darmo.

    Wiedzialem, ze ten argument padnie :]
    I masz w tym sporo racji, zreszta sam to przyznalem wspominajac o tym,
    ze jesli wprowadzisz do swojego uzytkownika dane karty to podczas
    nastepnych odwiedzin sklepu znacznie latwiej bedzie dokonac realnego
    zakupu - wystarczy jedno tapniecie i juz kasa wyplywa z konta. Wlasnie
    tutaj upatrywalbym w tym przypadku "zysku" Googla.

    Jesli chcesz uniknac jakichkolwiek powiazan mozesz przeciez do konta
    podlaczyc nieimienna karte prepaid i po zawodach.

    Nawet jesli podlaczysz typowa karte to nie zrobisz nic wiecej ponad to
    co robisz na codzien - korzystasz z karty w Mc, stacji paliw, sklepie
    realnym, internetowym, bookujesz bilety itd. Wszystkie te instytucje
    maja dane Twojej karty i to, ze podasz je rowniez Googlowi niewiele
    tutaj zmieni.

  • 24. Data: 2014-02-12 07:32:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 11 Feb 2014 23:50:01 +0100, Alf/red/ wrote:

    > [...] No to czym im płacisz?

    Mogłbyś przynajmniej pospekulować ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2014-02-12 15:12:46
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-10 20:34, atm pisze:

> [...]
    >
    > "Beznadziaja Po co karta jak jest za darmo :-(
    >
    > BEZNADZIEJA Poprostu żenada niby za free a trzeba karte podac Trace
    > wiare w ludzi
    >
    > NIGDY! Nie podam numeru swojej karty! NIGDY. Zwłaszcza gdy chce pobrać
    > coś co jest za darmo. Zwykle wyłudzanie! Po co wam to? "
    >
    > Na szczescie niektorzy wykazuja sie rozsadkiem:
    > "Super Opowiadania ok. Do imbecyli narzekajacych ze zaplacili: 4zl
    > sciagnelo wam z karty przy dodawaniu karty do sklepu
    > google(weryfikacja). Sama ksiazka jest darmowa . Oszusci to was w
    > szkolach ucza bo przechodzicie do nastepnych klas bez podstawowej

    ani_Uniwersum_Metro2033_W_blasku_ognia?id=DNifAgAAQB
    AJ&hl=pl

    O dobry darmowy program ( a właściwie jego brak w sklepie który ma setki
    programów do tego przeznaczonych) do obsługi aparatu w telefonie.
    A co do książek, no póki co książki w telefonie zupełnie mnie nie
    interesują, przynajmniej te z Sklepu Google.. Mam chyba kilkanaście
    audiobooków (darmowych) na tablecie, ale nie pochodzą one z GP.

  • 26. Data: 2014-02-12 15:29:57
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > interesują, przynajmniej te z Sklepu Google.. Mam chyba kilkanaście
    > audiobooków (darmowych) na tablecie, ale nie pochodzą one z GP.

    Wiesz jak to jest z dobrymi i tanimi lub darmowymi rzeczami...
    W kazdym razie niewiele tego.
    Byc moze znajdziesz cos "darmowego" na zasadzie reklam, okrojona wersje
    lub produkt pasjonata, ktory czesto daleki jest od tego co oferuja
    produkty komercyjne.

  • 27. Data: 2014-02-12 15:59:54
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-12 15:29, atm pisze:

> [...]
    > Byc moze znajdziesz cos "darmowego" na zasadzie reklam, okrojona
    > wersje lub produkt pasjonata, ktory czesto daleki jest od tego co

    Ale w moim przypadku naprawdę nie chodzi o jakieś super kombajny. W
    wielu z tych darmowych programach w GP brakuje tylko przycisku do
    zoom-owania, albo obsługi nagrywania video w full HD.

  • 28. Data: 2014-02-12 16:18:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-12 15:59, Trybun wrote:

    > Ale w moim przypadku naprawdę nie chodzi o jakieś super kombajny. W
    > wielu z tych darmowych programach w GP brakuje tylko przycisku do
    > zoom-owania, albo obsługi nagrywania video w full HD.

    Mi zas przewaznie brakowalo nagrywania video i opcji makro w zdjeciach w
    jednym programie.
    Koniec koncow wszystko znalazlem w A Better Camera.

  • 29. Data: 2014-02-15 14:03:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

> [...]
    > realnym, internetowym, bookujesz bilety itd. Wszystkie te instytucje maja
    > dane Twojej karty i to, ze podasz je rowniez Googlowi niewiele tutaj

    Oj oj oj, zmieni choćby to, że jest powiązana z Tobą. Można np zweryfikować
    w innym miejscu, że to Ty i np najpierw pozwać a potem zaproponować
    adwokata, w dwu różnych firmach, których nie skojarzysz. Taka prosta
    manipulacja, których można wymyśleć bez liku by zarobić na Tobie.

    Stąd właśnie coś takiego jak Bitcoin, którym można płacić a nie da się już
    powiązać z konkretnymi osobami.

  • 30. Data: 2014-02-16 23:51:56
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-09 18:54, ToMasz pisze:

    > Działa robiąc 3 fotografie, zajmuje to 5
    > sekund więc nadaje sie tylko do martwej natury

    Ależ maruda. Telefon to nie aparat fotograficzny.

    Marek