  • 31. Data: 2014-02-24 15:58:59
    Temat: Re: Android
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-12 16:18, atm pisze:

    > Mi zas przewaznie brakowalo nagrywania video i opcji makro w zdjeciach
    > w jednym programie.
    > Koniec koncow wszystko znalazlem w A Better Camera.

    Znalazłem wreszcie i ja darmowy program który spełnia moje oczekiwania.
    Gdybyś był chętny do wypróbowania - "lgcamera". Ma także makro i bardzo
    ciekawą opcję - możliwość dodawanie do wykonanej fotki czasu i daty. Do
    jakichś pamiątkowych fotek, opcja jak znalazł.

  • 32. Data: 2014-02-24 16:42:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Feb 2014 15:58:59 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > ciekawą opcję - możliwość dodawanie do wykonanej fotki czasu i daty. Do
    > jakichś pamiątkowych fotek, opcja jak znalazł.

    przecież te dane są w exifie. straasznie nie lubię zdjęć z naświetloną
    datą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2014-02-24 19:25:52
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-24 16:42, masti pisze:

    > przecież te dane są w exifie. straasznie nie lubię zdjęć z naświetloną
    > datą

    Tak są, ale takie szczególne fotki to warto wydrukować i mogą leżeć w
    klasycznym albumie.

  • 34. Data: 2014-02-24 19:48:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Feb 2014 19:25:52 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Tak są, ale takie szczególne fotki to warto wydrukować i mogą leżeć w
    > klasycznym albumie.

    jedynie gdzie mogę sobie wyobrazić te nadruki to dokumentacja budowy czy
    miejsca zbrodni. Nie wyobrażam ich sobie na zdjęciach z wakacji

  • 35. Data: 2014-02-24 20:02:38
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-24 19:48, masti pisze:

    > jedynie gdzie mogę sobie wyobrazić te nadruki to dokumentacja budowy czy
    > miejsca zbrodni. Nie wyobrażam ich sobie na zdjęciach z wakacji

    A niby dlaczego nie z wakacji, a także (moim zdaniem) data jest
    wskazana na fotkach z nowo poznaną sympatią, z narodzinami dziecka,
    urodzinami/imieninami żony itp. wartymi pamiętania zdarzeniami?.