  • 21. Data: 2015-05-14 18:16:55
    Temat: Re: Ammono
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > zazwyczaj pakowane w komplecie z krzemowym MOSFETem w postaci kaskody,

    nie pytam po, czym różni się kaskoda od kaskady?

  • 22. Data: 2015-05-14 21:17:31
    Od: Waldek Hebisch <h...@m...uni.wroc.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 13 May 2015 18:39:13 +0200, Piotr Dmochowski napisa?(a):

    > Az tak to chyba nie, wczesniej cos musiales podpisac, chocby emisje
    > nowych akcji.

    Jak rozumiem stary zarzad to byli zalozyciele ktorzy mieli spory
    (choc pewnie mniejszosciowy) procent akcji. Jak robi sie
    zgromadzenie akcjonariuszy pod nieobecnosc sporej ich czesci
    to sprawa smierdzi. Normnalnie, to by bylo zgromadzenie
    na ktorym wszyscy akcjonarusze by podjeli decyzje. Mozliwe
    ze inwestor mial wiekszosc, ale statut spolki nie dawal
    mu mozliwosci samodzielnej zmiany zarzadu. No ale wchodzac do
    spolki zgodzil sie na statut. Wiec wyglada na to ze robil
    przekret a dopiero sad to w koncu odkrecil.

    --
    Waldek Hebisch
    h...@a...uni.wroc.pl