  • 11. Data: 2010-03-30 14:08:50
    Temat: Re: [Allegro] Znajdź 5 różnic
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    news:hosl76$2dn$3@node1.news.atman.pl...

    > Szyba, brak wypelnienia pod szyba wiec widac flaki pod czasza,
    > akcesoryjne lusterka, dziwne sruby do wypelnien, wystajace lewe
    > wypelnienie ponad owiewke. Ogolnie wyglada na niezla rzezbe...

    Oj, Arturze, Arturze.

    Oglądałem ostatnio motocykl, który był "garażowany w idealnych
    warunkach" i "serwisowany przed odstawieniem" na 3lata.
    Olej czarny jak smoła, klocki na wykończeniu, łańcuch zardzewiały. A
    to wszystko rzeczy, które objął rzekomy serwis.
    A jak1litr paliwa wlałem do baku a motor spiąłem kablami z autem, to
    nadal nie chciał zagadać. Za to ze szwu na zbiorniku poleciała
    benzyna.
    NA ŚWIEŻO WYPOLEROWANE OWIEWKI!

    Więc jakieś tam śrubki, rysy na zbiorniczkach itp. to wiesz,
    drobiazgi.
    I żeby nie było - to nie w PL. Czyli sprzedający na całym świecie są
    tacy sami.
    "Nie wiem, nie orientuję się, nie znam się" to najczęstsza taktyka.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 12. Data: 2010-03-30 16:34:46
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości

    > Ano. http://www.clarity.net/~adam/buying-bike.html to nie jest
    > poradnik
    > napisany przez Polaka dla Polaków, a mimo tego wszystko co tam pisze
    > jak
    > najbardziej ma zasotsowanie również i u nas.

    Niektóre porady to naprawdę powalają.
    W opowieściach na temat zużywania się kasku: "Arai (a leading helmet
    manufacturer) cites acidic sweat as a leading cause of premature EPS
    degradation." Czyli "araj jako główną przyczynę przedwczesnego
    starzenia się masy styropianowatej (: w kaskach widzi pot".
    Przedwczesne zużycie kasku i data produkcji kasku.. (:

    Toż to kwintesencja preclowania skroplona tak bardzo, że aż oczy
    szczypiom.
    Czyli rady dają dobre. Do przesady.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2010-06-09 20:24:22
    Temat: Re: [Allegro] Znajdş 5 róźnic
    Od: a...@h...pl

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> writes:

    > Kupowanie używanych samochodów i motocykli na całym świecie to niezły
    > sposób żeby się naciąć, w Polsce na przykład nie mamy dokładnego
    > odpowiednika słowa "lemon". ;-)

    Mina.

    a.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm