  • 1. Data: 2010-03-29 07:10:03
    Temat: linka od sprzęgła do honda deauville
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Cześć
    Może ktoś z wiedzą fachową może mi podpowiedzieć.
    Szukam linki sprzęgła do deauville 650 czy gdzieś poza salonem Hondy
    dostanę takie cuś?
    Może w Larsonie jest jakiś zamiennik, może coś pasuje od TransAlp'a.
    Proszę o jakąś podpowiedź czy kupię taką linkę i gdzie.
    A jeżeli już ktoś znający się będzie uprzejmy coś podpowiedzieć to
    jeszcze pytanie dodatkowe na przyszłość.
    Od jakiego moto pasują do deauville linki gazu, ssania i ewentualnie
    inne? Czy to kompletnie nietypowy model pod tym kontem?

    z podziękowaniami
    Marek

  • 2. Data: 2010-03-29 07:23:46
    Temat: Re: linka od sprzęgła do honda deauville
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Marek wrote:
    > Może ktoś z wiedzą fachową może mi podpowiedzieć.
    > Szukam linki sprzęgła do deauville 650 czy gdzieś poza salonem Hondy
    > dostanę takie cuś?

    Ja szukałem i nie znalazłem, poddałem się i kupiłem oryginał.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 3. Data: 2010-03-29 11:06:29
    Od: z...@p...onet.pl

    > Cześć
    > Może ktoś z wiedzą fachową może mi podpowiedzieć.
    > Szukam linki sprzęgła do deauville 650 czy gdzieś poza salonem Hondy
    > dostanę takie cuś?

    A czemu poza salonem jeśli można wiedzieć?

    Tu
    http://www.cmsnl.com/products/cable-comp-clutch_2287
    0mbl730/

    kosztuje 15.50 euro więc przypuszczam, że cena w salonie
    nie będzie drastycznie odbiegać. Co do linku powyżej to
    uprzedzam, że wysyłka będzie kosztowała 20-30 euro.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 4. Data: 2010-03-29 12:00:56
    Od: n...@s...com

    On Mon, 29 Mar 2010 13:06:29 +0200, z...@p...onet.pl wrote:

    >nie będzie drastycznie odbiegać. Co do linku powyżej to
    >uprzedzam, że wysyłka będzie kosztowała 20-30 euro.

    http://www.sklep.motorista.pl/

    pozdr
    newrom
    --