  • 1. Data: 2010-02-13 14:17:32
    Temat: Ale muszą mieć wszyscy lampy błyskowe!
    Od: "ukk" <b...@g...com>

    Skoro masowo wszyscy doświetlają sceny w ciemnej, ogromnej hali przy użyciu
    błysku.
    Chyba, że działa to inaczej - kiedyklwiek nie cyknie sę zdjęcia, to w tym
    czsie błyska właśnie sto-kilkadziesiąt lamp
    i ich efekt kumuluje się ;-))

  • 2. Data: 2010-02-13 15:12:27
    Temat: Re: Ale muszą mieć wszyscy lampy błyskowe!
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

> [...]
    > Chyba, że działa to inaczej - kiedyklwiek nie cyknie sę zdjęcia, to w tym
    > czsie błyska właśnie sto-kilkadziesiąt lamp

    Ale o co chodzi?

  • 3. Data: 2010-02-13 15:15:38
    Od: "ukk" <b...@g...com>

    Użytkownik "Norbert" <...@h...spam> napisał w wiadomości

    > Ale o co chodzi?
    O imprezy na stadionach

  • 4. Data: 2010-02-13 17:10:15
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    ukk pisze:

    > O imprezy na stadionach

    no ale lud fleszujący miast i wsi robi fotki rodzince czy znajomym na
    pierwszym planie, a występujący na płycie stadionu to tylko tło :-)

    --
    Bogdan

  • 5. Data: 2010-02-13 17:15:40
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]
    > Chyba, że działa to inaczej - kiedyklwiek nie cyknie sę zdjęcia, to w tym
    > czsie błyska właśnie sto-kilkadziesiąt lamp

    To jeszcze nic, ja widziałem na Gubałówce jak pstrykacze "doświetlali" sobie
    panoramkę gór flashem.

  • 6. Data: 2010-02-13 18:07:33
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 13 Feb 2010 18:10:15 +0100, BoDro napisał(a):

    > no ale lud fleszujący miast i wsi robi fotki rodzince czy znajomym na
    > pierwszym planie, a występujący na płycie stadionu to tylko tło :-)

    Niekoniecznie... większość ludzi używa po prostu programów tematycznych,
    albo trybu "auto". Aparat w takiej hali uznaje że ma mało światła i chce
    doświetlić, ot co ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2010-02-13 18:49:06
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 13 Feb., 15:17, "ukk" <b...@g...com> wrote:
> [...]
    > Chyba, że działa to inaczej - kiedyklwiek nie cyknie sę zdjęcia, to w tym
    > czsie błyska właśnie sto-kilkadziesiąt lamp

    to dokladnie jak z kumulacja w totolotku

    niby jest , ale efektu jeszcze nikt z tutaj obecnych osobiscie nie
    widzial.

  • 8. Data: 2010-02-13 18:52:05
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > O imprezy na stadionach

    Znaczy ze nie warto blyskac?
    Powiedzmy z tym zestawem jaki mam, to na ISO 1600 zasieg obliczony mam ponad
    100m. Zdziwiony? Przy 3200 wystarczy na doswietlenie stadionu ;)

  • 9. Data: 2010-02-13 19:13:32
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kapsel napisał(a):

    > Niekoniecznie... większość ludzi używa po prostu programów tematycznych,
    > albo trybu "auto". Aparat w takiej hali uznaje że ma mało światła i chce
    > doświetlić, ot co ;)

    Teoretycznie możliwe, że jakiś 1% błyskających robi to w trybie slow
    shutter, czyli stadion, choć pewnie poruszony, jakoś tam się
    zarejestruje. A lampa doświetli i zamrozi (nomen omen, bo pewnie chodzi
    o otwarcie zimowej olimpiady) rodzinkę. :-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2010-02-14 03:56:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Norbert" hl6sce$kdc$...@s...man.poznan.pl

    > Znaczy ze nie warto blyskac?
    > Powiedzmy z tym zestawem jaki mam, to na ISO 1600 zasieg obliczony mam ponad
    > 100m. Zdziwiony? Przy 3200 wystarczy na doswietlenie stadionu ;)

    Policzmy, czy aby ;) nie kłamiesz... GN mojej lampy dla ISO 100 oraz ogniskowej
    105 mm -- 58 metrów. :) Dla 3200 mamy 32*58 metrów --> 1856 metrów dla jasności
    względnej 1:1, czyli dla jasności przyzwoitej (1:4) mamy 464 metry... Sporo. ;)
    Czy aby na pewno to niemal pół kilometra? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)