  • 1. Data: 2010-02-13 14:10:41
    Temat: Re: Fotograficzny szczyt bezczelnosci
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > zatem co stoim na przeszkodzie w ujawnieniu jaka to firma...
    > ku przestrodze.

    Już mi się nie chce po sądach z własnego powodu łazić, a jeszcze miałbym
    z tytułu szargania ''dobrego'' imienia...
    Ale kto zechce to skojarzy, wystarczy poszukać po znanych stronach
    oferty, o której wspominałem na początku i zorientować się co nieco w
    temacie szkół fotografii w Krakowie w poprzednim sezonie.

    Cóż, zamiast biegać za długami wolę szukać takich, co płacą... też
    praca, a przynajmniej ciekawsza.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-02-13 15:01:00
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > szkół fotografii w Krakowie w poprzednim sezonie.
    >
    > Cóż, zamiast biegać za długami wolę szukać takich, co płacą... też praca,

    nie rozumiem, nie dosc ze Ci nie zaplacili to sie jeszcze ich boisz...
    Ale wiesz co ? Dam Ci wieczorem dobry przyklad ze swojej
    strony. Mam takiego jednego polityka, pewnie grubsza "szycha"
    od tych twoich. Wystawie mu odpowiednia cenzurke dzis wieczorem
    albo jutro... Zdjecie plus ostrzezenie, ze ten Pan nie placi
    swoich rachunkow... Ryszard Czarnecki jais eruo ktos tam.
    Wolno mi napisac na blogu kto mi nie zaplacil za uslugi.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 3. Data: 2010-02-13 17:04:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > nie rozumiem, nie dosc ze Ci nie zaplacili to sie jeszcze ich boisz...

    Nie boję tylko idzie to drogą ''po bożemu'' - przez sądy. Jak będę się
    gryzł poza, to tylko skomplikuję sprawę.
    A skądinąd wiem, że na końcu gówno dostanę z laurką: ''należy mi się,
    ale nie ma''. Wtedy będziemy sobie pisali po imieniu, tylko wtedy to
    mnie się już zupełnie odechce...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /większość Polaków nie zgadza się/

  • 4. Data: 2010-02-13 18:17:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > Zgłosiłeś ich do BIK? Dobry bat na osoby fizyczne, nie wiem jak
    > z prawnymi.

    Myślę, że już ogonek się utworzył w tej sprawie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie jestem egoistą, jestem estetą/

  • 5. Data: 2010-02-13 18:20:10
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

> [...]
    > z tytułu szargania ''dobrego'' imienia...

    Zgłosiłeś ich do BIK? Dobry bat na osoby fizyczne, nie wiem jak

    Show time!

  • 6. Data: 2010-02-13 22:37:15
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zgłosiłeś ich do BIK? Dobry bat na osoby fizyczne, nie wiem jak
    > z prawnymi.

    A mozna, o tak sobie do BIKu zglosic? Wydawalo mi sie, ze nie.
    Predzej do MIG-BR.

    Thomas

  • 7. Data: 2010-02-15 10:08:39
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    Rychu z ZCHN ślub brał?!
    On ci na pewno zapłaci, moralność katolicka nie pozwoli mu na bycie dłużnikiem.
    Będzie cierpiał,
    dopóki ci nie odda pieniedzy..Chyba, że ma spowiednika, który też jest dłużnikiem...

  • 8. Data: 2010-02-16 00:30:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "janek" hlb6jv$foj$...@a...news.neostrada.pl

    > Rychu z ZCHN ślub brał?!
    > On ci na pewno zapłaci, moralność katolicka nie pozwoli mu na bycie dłużnikiem.

    I daruj nam nasze długi, jak i my darowaliśmy naszym dłużnikom. (Mt 6,12)

    Ot i cała moralność Kościoła JPII.
    Straszysz wierzyciele piekłem i masz go z głowy. :)
    To Biblia Paulistów -- obowiązujący, nowy przekład. :)

    > Będzie cierpiał, dopóki ci nie odda pieniedzy..Chyba,
    > że ma spowiednika, który też jest dłużnikiem...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)