  • 1. Data: 2010-02-02 20:38:57
    Temat: Tani cyfrowy kompakt-piaskoodporny
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Prosze o porade. Poszukuje taniego kompaktowego aparatu, najlepiej bez
    wysuwanego obiektywu.Wybieram sie na wakacje na plaze gdzie piasek jest jak
    maka, drobny i wszedzie sie wciska. Ubiegloroczne wakacje moja TZ5-ka
    przyplacila wizyta w serwisie gdzie ledwo udalo sie ja odratowac.
    Zdjecia z wakacji beda ogladane glownie na komputerze, jednakze chcialbym
    zeby bylo to cos lepszego niz aparat w telefonie.Sorry za lamerskie pytanie.
    Dzieki za wszystkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-02-02 20:51:11
    Temat: Re: Tani cyfrowy kompakt-piaskoodporny
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > Prosze o porade. Poszukuje taniego kompaktowego aparatu, najlepiej bez
    > wysuwanego obiektywu.Wybieram sie na wakacje na plaze gdzie piasek jest
    > jak

    Może coś z serii Olympus Tough / SW ? Wodo i piaskoszczelne. Nie wiem co dla
    Ciebie znaczy "tani"...

    ~BitPump

  • 3. Data: 2010-02-02 21:28:13
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Krzysztof" <k...@t...pl> napisał:

> [...]
    > Zdjecia z wakacji beda ogladane glownie na komputerze, jednakze chcialbym
    > zeby bylo to cos lepszego niz aparat w telefonie.Sorry za lamerskie

    Olympus też sporo wodoszczelnych robi.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 4. Data: 2010-02-02 21:44:33
    Od: g...@o...pl

    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    .Wybieram sie na wakacje na plaze gdzie piasek jest jak
    > maka, drobny i wszedzie sie wciska.
    > Krzysztof

    Tak z ciekawości tylko zapytam gdzie ta plaża. Na ogół na plażach piasek jest
    wypłukany z iłu i nie ma mowy o mące. Mąkę to możesz zobaczyć akurat tam gdzie
    nie ma wody - na pustyni itp.
    Na plaży akurat piasek może byc mniej lub bardziej drobny ale o mące na ogół
    mowy nie ma. Jakoś nie mogę uwierzyć w ten kurz pustynny na plaży przy byle
    podmuchu.

  • 5. Data: 2010-02-02 23:21:50
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

> [...]
    > ogół
    > mowy nie ma. Jakoś nie mogę uwierzyć w ten kurz pustynny na plaży przy

    Plaza na Kubie, w tamtym roku pomimo usilnych staran, wycierania rąk przed
    wzieciem w nie aparatu, chowania do futeralu itp kilka dni po powrocie padl
    obiektyw. Serwis odrzucil naprawe gwarancyjna wlasnie z powodu zasypania
    piaskiem. Chociaz to nawet ciezko nazwac piaskiem. Nie wiem co to dokladnie
    jest ale drobne jak cholera, a przy okazji w ogole sie nie nagrzewa na
    sloncu.
    Nie musi byc wodoszczelny. Byle robil zdjecia lepszej jakosci naz telefon
    komorkowy i nie mial wysuwanego obiektywu.
    Sorry za bardzo lamerskie pytanie.
    Dziekuje
    Krzysztof

  • 6. Data: 2010-02-02 23:51:19
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Plaza na Kubie...
    > Krzysztof

    Super podróż. Gratulacje.

  • 7. Data: 2010-02-03 09:36:08
    Od: "Roman Cierlica" <r...@g...pl>

    Mam takiego Olympusa 850 SW sprawdził się pod wodą na pystyni i w śniegu
    tylko potrzebuje trochę światła czego na Kubie na pewno nie brakuje(słońce)

  • 8. Data: 2010-02-03 12:50:46
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > Zdjecia z wakacji beda ogladane glownie na komputerze, jednakze chcialbym
    > zeby bylo to cos lepszego niz aparat w telefonie.Sorry za lamerskie

    ja uzwam olympusa z wysuwanym obiektywem a w sytuacjach grożących zasypaniem
    nakręcam metalową tulejkę z filtrem UV.
    jak do tej pory (z 5 lat już) obiektyw wysuwa się bez najmniejszych
    zgrzytów i oporów.

  • 9. Data: 2010-02-04 02:01:31
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogół
    > mowy nie ma. Jakoś nie mogę uwierzyć w ten kurz pustynny na plaży przy

    Np. w Cancun w Meksyku tez pamietam piasek jak mąka.

    p47