  • 61. Data: 2014-04-02 14:48:29
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek Babcia Dobosz" 20140402135347.45a5bd1b@babcia-workstation

    > Starczyłoby żeby captcha pojawiała się po przekroczeniu
    > np. 2, 3 czy 5 GB transferu w miesiącu.

    Dokładnie tak. IMO można znaleźć masę rozwiązań takich,
    które by problem rozwiązywały a porządnym ludziom nie
    przeszkadzały. Ale kapce nie mają służyć ludziom
    pobierającym dane do AGPS (bo urzędnik nie potrafi
    z tego korzystać) lecz ma pokazać biednym, że dobre ;)
    państwo o nich dba!

    > "Ssaczom" by to życie utrudniło. Większość
    > użytkowników pewnia by nawet nie zwróciła uwagi że takie coś jest.
    > Średni miesięczny transfer według danych UKE od stycznia 2013 to 2,5GB.

    Mogliby postawić nawet po 512 MB...

    -=-

    Co robią krwiożercy? Dają jakieś kapcie? Nie -- zwalniają szybkość.
    Krwiożerczy kapitalista wie doskonale o tym, że kapciami utraciłby
    klientów, ale komunista drwi z ludzi -- ma po swojej stronie tak
    zwane prawo.

    -=-

    Podobnie w Rosji carskiej postępowali carzy, aż doprowadzili
    niemal do likwidacji Rosji. Jak Polska (czy raczej RON)
    zniknęła z map Europy na 123 lata, tak Rosja przed stu laty
    niemal rozpadła się -- mamy właśnie teraz rocznicę wybuchu
    I wojny świętej, co to miała być o pokój. ;)

    Nawet gdyby Putin żył wiecznie, odbudowa Rosji może potrwać
    dziesiątki lat. Taką cenę zapłaciła Rosja za ,,opiekę'' carską
    nad rosyjskim narodem. A po Putinie I Łagodnym nie musi nastąpić
    człowiek dorównujący mu mądrością, przez co odbudowa Rosji może
    utknąć za sprawą amerykańskiej ,,pomocy humanitarnej''...

    Polska po 123 latach niby odzyskała niepodległość, ale nie jako
    RON, a jako II Rzeczypospolita -- bez ziem wschodnich, mocno
    skłócona niemal ze wszystkim sąsiadami (także z Litwinami)
    okaleczona i słaba, co po kilkunastu latach doprowadziło do
    kolejnego upadku tejże. Ludy wschodniej RON nie odzyskały
    niepodległości, choć wspólne wojska odbiły ziemie a w czerwonej
    Rosji nie było spokoju, wojsk, stabilności itd... Postawa
    Polaków z 1921 roku dała początek straszliwej nienawiści
    ludzi z wschodnich kresów a ostatnie dwudziestolecie
    doprowadziło do zupełnego rozbicia Rzeczypospolitej Jagillonów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2014-04-02 14:52:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 1 Apr 2014 22:49:55 +0200, "Art" <w...@o...plWYWAL>
    wrote:

    >emajl - wzrok aero - dość smutny żart...
    >
    >dobrze że zostawili furtke dla niewidomych
    >choć nieźle to będzie trwało...

    Niedługo może się okazać żę większość korzystających z Aero 2 to osoby
    z problemami ze wzrokiem przez co posiadają stopień
    niepełnosprawności, przypominają mi się czasy jak to kiedyś koledzy
    brali abonamenty na dziadka kombatanta albo z I gr inwalidzką bo
    płaciło się wtedy połowę abonamentu.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2014-04-02 14:54:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lhh0h8$9n9$1...@d...me

    > straszne. TO niedobre faszystowskie państwo zmusiło prywatnego
    > operatora do udostepnienia netu za darmo. Korzystając z niego
    > wspierasz faszystów i Putina.

    () Co ma Putin do faszystów?
    Faszyści to anarchiści.
    Widzisz gdzieś anarchizm w postawie Putina?
    Cierpliwy człowiek konsekwentnie wprowadzający
    swoje zamiary w tak zwany czyn.

    () Gdzie ten przymus? Raczej
    zezwoliło na praktyki dobijające konkurencję.

    () A może państwo zmusiło do zapłacenia za zezwolenie?
    Częścią opłaty koncesyjnej była konieczność
    świadczenia ,,darmowych'' usług.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 64. Data: 2014-04-02 15:09:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lhh0v3$nus$...@n...news.atman.pl

    > Podobnie w Rosji carskiej postępowali carzy, aż doprowadzili

    Mam na swej myśli podobieństwo działań carskich do działań
    władz obecnej Rzeczypospolitej Polski -- nie wiem której,
    bo nie potrafię liczyć. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 65. Data: 2014-04-02 15:12:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" m...@4...com

> [...]
    > mi się czasy jak to kiedyś koledzy brali abonamenty
    > na dziadka kombatanta albo z I gr inwalidzką bo

    Dokładnie do tego to prowadzi. Namnożą się orzecznicy,
    namnożą się fałszywe orzeczenia, a ludzie (tacy jak
    ja) jedynie pluną na ten cały bajzel, bo nie zechcą
    tracić zdrowia, i tak już mocno zszarganego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 66. Data: 2014-04-02 15:34:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 14:54:14 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

> [...]
    >
    > () A może państwo zmusiło do zapłacenia za zezwolenie?
    > Częścią opłaty koncesyjnej była konieczność świadczenia ,,darmowych''

    to się zdecyduj czy państwo jest złe bo wymusiło darmowy dostęp czy jest
    złe bo dało darmowy dostęp?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2014-04-02 15:50:04
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-03-31 22:15, dizel pisze:
    > Za telepolis.pl
    > Od 1. kwietnia Aero2 w usłudze Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI)
    > wprowadza kod captcha (obrazek z tekstem), który trzeba będzie
    > przepisać, aby uzyskać dostęp do Internetu.
    >
    > Przez pierwszy tydzień mechanizm będzie wprowadzany sukcesywnie, tak
    > aby każdy użytkownik mógł zapoznać się i przyzwyczaić do nowego
    > sposobu autoryzacji. Oznacza to, że nie będzie konieczności wpisywania
    > kodu przy każdym wznowieniu sesji. Po tym okresie, autoryzacja przez
    > mechanizm captcha będzie wymagana co godzinę.
> [...]
    ody-captcha-w-bdi,2,3,30275.html
    > Widać Solorzowi się szkoda zrobiło, nowy prezes uke tylko mu
    > przyklaśnie, jak by prezesem uke była dalej Anna Streżyńska to może
    > nie doszło by do tego.
    > I niech nikt nie pisze że to przez takich co używają torrenta i
    > ściągają 24 na dobę bo to nie ma z tym nic wspólnego bo takich
    > użytkowników praktycznie nie ma, ale pretekst zawsze jest dobry żeby
    > wprowadzać kolejne restrykcje.
    >
    > Pozdrawiam

    jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze. Z punktu widzenia
    aero to ta zmiana jest bez sensu. I tak muszą przeznaczac 20% pasma. Nic
    sie dla nich nie zmieni. Łatwo sie domyslec ze to akcja wywołana przez
    Solorza który poprzez Aero tanim kosztem chce zremonopolizować rynek
    komórkowy (w sferze transmisji danych bo z usług glosowych wycisnac sie
    juz niczego wiecej nie da). Mówi sie, ze dzieki Aero zaoszcedził nawet 1
    mld zł na koncesjach (głównie w kontekscie LTE). Ostatnio duzo nerwowych
    ruchów w "grupie Plusa" chocby ten komediowy spór z Orange. Wychodzi na
    to, ze klienci nie chcą korzystać swobodnie z szybkiej transmisji. Nie
    dziwie się, gdybym przeszedł z mojego netu za niecałe 50 zł to
    korzystajac tak samo z oferty solorzowej musiałbym płacić... 1000 zł.
    Chyba Solorza kłuje to, ze ludzie pchaja to areo do dualów zamiast
    sowicie oplacać jego infrę superszybkiego internetu, który w tej formie,
    co tu duzo mówic, jest nikomu niepotrzebny.
    Solorz ma jednak talent do przerzucania swoich porazek w sukces dzieki
    publicznej kasie. Polsat to była taka wieksza telewizja osiedlowa, a tu
    bach dostaja koncesję na cały kraj, w czasach kiedy rynek był tak słabo
    rozwinety, ze firmy nie miały gdzie puszczac reklam. Solorz kupuje MS w
    2002 roku mocno przeplacajac, bach - mały szantaz ze nie zobaczycie
    naszych kopaczy w TV i publiczna daje zarobic Solozowi wiecej niz jego
    własna stacja. To samo ze Slaskiem - miał pomoc a zaszkodził, i jeszcze
    na tym zarobił. Teraz to samo robi w swiecie GSM. Czy my w Polsce
    oduczymy sie dotowania bogaczy?

    --
    @foe_pl

  • 68. Data: 2014-04-02 15:52:25
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 14:55, NICE pisze:

    > U mnie w ogóle nie chce sie zalogowac do aero :( masakra jakas

    przez ruter? nie da sie, chyba ze przekonfigurujesz /etc/config/dhcp

    --
    @foe_pl

  • 69. Data: 2014-04-02 15:58:27
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 14:45, Trybun pisze:
    > Nawet trudno mieć do niego pretensje że pilnuje swojego interesu, bo
    > istotnie niektórzy używają Aero2 do pobierania dużych plików.

    dostał ok 5000 zł na jednego uzytkownika, za te kasę obiecał zbudować
    infre która umozliwi pobieranie duzych plików.

    --
    @foe_pl

  • 70. Data: 2014-04-02 16:02:20
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-03-31 22:35, K pisze:

    > naprawde jest w polsce tyle ludzi, ktorzy uzywaja tej kupy jako
    > podstawowego dostepu do netu? co sie stanie jak w 2016 wylacza? beda
    > seryjne samobojstwa, pietnujace fanpejdze na fb, pozwy zbiorowe?
    >
    > to sie nawet srednio nadaje do backupu podstawowego dostepu..

    nie wyłączą. Mieli wyłączyć pod koniec tego roku ale Solorz wział z
    łaski swoją za pół darmo koncesje na nastpene psama. I tak bedzie znowu,
    bo Solorz umie robic interesy wyłacznie z panstwem, na zupelnie wolnym
    rynku nie przezylby 5 minut.

    --
    @foe_pl