  • 101. Data: 2014-04-02 23:21:28
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" b...@4...com

    > Myślę tu o nadmiernym obciążaniu sieci,
    > pewnie wymyślili by coś w tym stylu.

    Ważne, czy to już jest w regulaminie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 102. Data: 2014-04-03 00:14:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lhh0v3$nus$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > RON, a jako II Rzeczypospolita -- bez ziem wschodnich, mocno
    > skłócona niemal ze wszystkim sąsiadami (także z Litwinami)
    > okaleczona i słaba, co po kilkunastu latach doprowadziło do
    > kolejnego upadku tejże. Ludy wschodniej RON nie odzyskały
    > niepodległości, choć wspólne wojska odbiły ziemie a w czerwonej
    > Rosji nie było spokoju, wojsk, stabilności itd... Postawa
    > Polaków z 1921 roku dała początek straszliwej nienawiści
    > ludzi z wschodnich kresów a ostatnie dwudziestolecie
    > doprowadziło do zupełnego rozbicia Rzeczypospolitej Jagillonów.

    Jeśli ktoś nie pojmuje -- pozostawienie Polaków za granicami
    RP na pastwę Czerwonych sprawiło wytępienie tychże Polaków,
    przez co na tamtych terenach raczej niełatwo dziś znaleźć
    ludzi pielęgnujących miłość do Polski, do języka polskiego,
    do zachodniej kultury, zachodniego chrześcijaństwa itd...

    Miejsce po Polakach i ludziach życzliwych Polakom Stalin
    wypełnił Rosjanami, przez co raczej nie warto szukać na
    terenie Białorusi czy Ukrainy ludzi sprzyjających Polsce. :)
    Nieco podobnie sprawa wygląda na terenach inflanckich, ;)
    czyli na Litwie, Łotwie i w Estonii. A i samych Tatarów na
    Krymie nieco wymiotło, gdy wielcy tego świata debatowali
    o nowym, powojennym podziale Europy...

    Ziemia należy do tych, którzy ją posiadają -- i to tylko
    oni decydować mogą o swej państwowej przynależności, nie
    zaś Ameryka czy UE.

    Po co Ukrainiec czy Rosjanin ma modlić się po katolicku,
    żyć w nędzy polskiej czy wschodnioeuropejskiej, łykać
    łzy niemal jak na obczyźnie, żyjąc niby we własnym
    kraju i we własnym państwie, skoro może używać do
    woli cyrylicy, modlić się jak na prawosławnego
    przystało, być znacznie bogatszym?...

    100 czy 200 lat obcego panowania nie zdusi woli narodu,
    ale jeśli ów naród zostanie zdradzony przez ,,swoich'',
    może szybko zapomnieć o swoich korzeniach.

    Putin potrafi dogadywać się, jest bogaty (chyba nawet
    bogatszy od Gatesa, a warto zauważyć, że gaz może być
    towarem pożądanym także wtedy, gdy akcje M$ mogą znacznie
    stracić na swej wartości, przez co majątek BG może ulec
    zapaści. ;)

    -=-

    ZSRR rozpadł się, Rosja carska upadła, RON została rozebrana
    [do naga?] ale po latach częściowo została odbudowana...
    Dlaczego zatem Rosja nie może odbudować się po 100 latach
    a Krym nie może przewędrować z Ukrainy do Rosji? :)

    USA mają wysokie zadłużenie, państwa UE -- podobnie.

    -=-

    Ludzi takich jak ja, oszukanych przez polskie państwo jest sporo.
    Polacy MUSZĄ zastanowić się nad tym, czy wolą/preferują złodzieja,
    jakim jest Kopania, czy mnie. Podobnych mikrorozstrzygnięć muszą
    uczynić wiele. Nie warto, uważając siebie za geniusza a mnie (oraz
    ludzi do mnie podobnych) za debila, nawijać mi (czy innym) makaron
    na uszy, tłumaczyć, obiecywać, pocieszać...

    Krymczacy kiedyś parli na Zachód -- teraz z radością dołączyli do Rosji.
    Cały wschód obecnej Polski jest ,,zagrożony'' odłączeniem się od Polski
    i przyłączeniem do Unii Euroazjatyckiej. Podobnie z grupami ludzi
    niezadowolonych -- przykładowo ludzi niepełnosprawnych. Jeśli Putin
    by im zagwarantował dobre warunki w Rosji, mógłby ich łatwo pozyskać
    a polskie państwo może wówczas nie mieć ,,drobnych'' w kieszeni, aby
    propozycję Putina przebić inaczej niż śmiesznymi groźbami i czczymi
    obietnicami...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 103. Data: 2014-04-03 14:55:41
    Od: "Art" <w...@o...plWYWAL>

    napisał w wiadomości news:lhhqoi$jte$1@node1.news.atman.pl...
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" lhhph7$ig7$...@n...news.atman.pl
    > + Ale nie mija się z korytem, do którego Solorz nasypał smacznego prosa.

    no cóż - chiałoby się lepiej zagłosować na następne wybory -
    tylko kurcze na kogo --- na kooogoo...
    szlak... czy jesteśmy we czarnej du...e???

  • 104. Data: 2014-04-03 15:20:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Art" lhjlof$nns$...@n...news.atman.pl

    > no cóż - chiałoby się lepiej zagłosować na następne wybory -
    > tylko kurcze na kogo --- na kooogoo...
    > szlak... czy jesteśmy we czarnej du...e???

    Moim zdaniem czas na zmianę. Zamiast Merkel -- może Putin? ;)
    Obama mocno zadłużony, choć teraz Kaczyński ma przewagę nad
    Merkel... Znaczy -- nad Tuskiem.

    (nie szlak, ale szlag)

    IMO po tym, jak Tusk złamał swe obietnice,
    należało go dostawić od miski z prosem.

    W Polsce polityk powinien służyć narodowi.
    To nie te kraj, gdzie rządzący jest zarazem
    feudalnym właścicielem poddanych. Na razie można
    opisać tak stan Polski w czasie teraźniejszym,
    ale za pół wieku (no -- półtora) być może Polska
    będzie już feudalnym krajem.

    Na razie pod przykrywką opieki nad ubogimi trwa
    transfer pieniędzy z rąk ludzi biednych do rąk
    ,,opiekunów społecznych'' takich jak Solorz.

    Co to za przedsiębiorca, którego trzeba dotować?!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 105. Data: 2014-04-04 17:46:58
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-03-31 22:15, dizel napisał/a:
    > Za telepolis.pl
    > Od 1. kwietnia Aero2 w usłudze Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI)
    > wprowadza kod captcha (obrazek z tekstem), który trzeba będzie
    > przepisać, aby uzyskać dostęp do Internetu.

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,15743
    456,UKE_interweniuje_w_sprawie_internetu_w_Aero2.htm

    Czarek

  • 106. Data: 2014-04-04 20:43:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Czarek" lhmk65$ath$...@u...news.interia.pl

    : http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,15743
    456,UKE_interweniuje_w_sprawie_internetu_w_Aero2.htm

    BDI (bezpłatnego internetu - przyp. red.)

    () Dlaczego BDI, skoro za ten dostęp płacimy
    jak za złoto naszymi podatkami?
    () Dlaczego nie dofinansowano tych, którzy
    dobrowolnie dali BDI czy prawie/niemal BDI?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 107. Data: 2014-04-05 00:18:07
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    napisał w wiadomości news:lhgvhr$mge$1@node1.news.atman.pl...
    (ciach stek bredni)
    wow odlot, stary co Ty bierzesz, zdradź mi, albo podaj nazwisko lekarza
    prowadzącego!
    Co Ty w ogóle bredzisz? Jakie 10 milionów kart, wklejasz jakieś ruskie
    gówno, mało kto obecnie zna ten język i wie o czym tam śpiewają.
    Zapewnie mienisz się również wielkim patriotą i obrońcą ojczyzny, ja
    szczerze gardzę tą bananową republiką, ale razi mnie jak ktoś robi takie
    błędy,
    co to jest do cholery "barbażyństwo"?
    PS jesteś zdrowo pierdolnięty, począwszy od Twojego pierwszego imienia.

  • 108. Data: 2014-04-05 00:21:59
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    napisał w wiadomości news:lhh701$ue3$1@node1.news.atman.pl...

    > "masti" lhh3k8$9n9$2...@d...me

    > Zdecyduj się -- stolicą USA jest Moskwa czy Bruksela?

    Pekin

    > Państwo rozochociło ludzi do kupowania tego rodzaju sprzętu
    > (dualSIMY z UMTS na 900 MHZ) czym zdusiło konkurencję, po
    > czym wycofało się z wymogu świadczenia wiadomej usługi.
    > UMTS na 900 MHz to rarytas na zagranicznych aukcjach,
    > gdzie sprzęt jest stosunkowo tani a jakoś obsługi
    > sprzedawców stoi na poziomie zdecydowanie wyższym
    > niż jakoś obsługi w polskich sklepach, czego przykładem
    > jest choćby Electro.pl.

    Tak, to spisek producentów tabletów, dogadali się po cichu z Solorzem i
    zalali Polskę elektronicznym szajsem,
    10 milionów kart aero2, zapewne masz dostęp do tajnych danych co do ilości
    wydanych simów, gratuluję dużej wiedzy, tzn wyobraźni ;)

    > Nie kupiłbym przed paru dniami tabletu, gdyby nie Aero2.
    > Prawdopodobnie masa ludzi kupiła modemy, tablety i smartfony
    > pod Aero2, uważając, że z tej usługi będzie można korzystać
    > do końca 2016 roku.

    Tak, 10 milionów ludzi kupiło tablety, dualsimy, modemy USB, niedługo
    conajmniej 5 milionów ruszy z tego powodu na sejm, jak im kapeć da się we
    znaki

    > Ponadto ludzie zamówili karty Aero2, zaplanowali sobie życie
    > tak, jakby mieli ten dostęp, w tym i nie odrzucili oferty
    > konkurencji, czasami korzystniejsze niż Aero2, ale jakoś
    > niestabilne -- na przykład trwające miesiąc czy pół roku,
    > bądź ,,w czasie wakacji''.

    Słyszałem o takich co zaplanowali sobie ósemkę dzieci, żeby móc więcej
    kart aero2 zamówić dla rodziny!

    > -=-
    >
    > Tak zwane zaufanie społeczne moim zdaniem zostało mocno
    > nadszarpnięte -- o ile pojmujesz, czym ono jest i jakie
    > zadania stawiane są państwu. Państwo to nie poborca
    > podatkowy czy tyran obsadzający swoimi/zaufanymi
    > (BMW -- bierny, mierny, ale wierny) ludźmi stanowiska
    > bojowe celem ściągania podatków, ale instytucja
    > chroniąca ludzi i regulująca międzyludzkie zachowania.

    Tak, bo powstała specustawa o BDI, dzieci w przedszkolu już nawet wiedzą
    co to i czekają do 18-tki by móc zamówic sima na siebie.

    > Powiesz, że jestem głupi, bo naiwny i infantylny?
    > Pewnie tak, ale złe państwo rodzi najpierw niepokój,
    > później nienawiść aż wreszcie bunt i przemoc wobec
    > ,,władców'', co niejednokrotnie miało swe miejsce
    > w dziejach ludzkości. Aero2 to niby mała sprawa,
    > ale ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka.

    Powiem Ci lecz się, ale już chyba jest za późno...

  • 109. Data: 2014-04-06 01:12:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tixe" 533f308a$0$2150$6...@n...neostrada.pl

    > Tak, to spisek producentów tabletów, dogadali się po cichu z Solorzem i zalali
    Polskę elektronicznym szajsem,

    A UK ruch jest lewostronny, żartem producenci
    produkują samochody przeznaczone na rynek UK
    z kierownicą po prawej stronie.

    > 10 milionów kart aero2, zapewne masz dostęp do tajnych danych co do ilości wydanych
    simów, gratuluję dużej wiedzy, tzn wyobraźni
    > ;)

    Wyobraźni. Tym bardziej szkoda, że polskie
    państwo dało Solorzowi tyle forsy za nic.

    > Powiem Ci lecz się, ale już chyba jest za późno...

    Skoro nie ma argumentów, należy chwycić
    się tego rodzaju argumentów. Solorz
    najwyraźniej nie jest oryginalny,
    skro dobiera klakierów tego rodzaju.

    Zapewne masz nadzieję na profity od Solorza za
    swoje szczekanie -- znam innych, którzy także
    liczyli na profity w zamian za wspieranie
    nieuczciwości, ale przeliczyli się. :)

    Dziś miauczą -- ale są bezsilni.

    -=-

    Jeśli tych kart wydano tak mało, dlaczego trzeba
    tak długo czekać po złożeniu zamówienia? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 110. Data: 2014-04-06 01:19:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tixe" 533f2fa4$0$2228$6...@n...neostrada.pl

    > szczerze gardzę tą bananową republiką, ale razi mnie jak ktoś robi takie błędy,
    > co to jest do cholery "barbażyństwo"?

    Spytaj OE, nie mnie, bo to on poprawił. :)
    Na 50 tysięcy wysłanych postów -- błędów tego rodzaju mam mało. :)
    (w odróżnieni do takich ludzi jak Ty)

    > PS jesteś zdrowo pierdolnięty, począwszy od Twojego pierwszego imienia.

    Ale nie kradnę -- jak Solorz. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'