  • 81. Data: 2010-12-08 20:42:24
    Temat: Re: Abs zawiódł
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-08 17:33, r...@k...pl pisze:

    > Nie, tylko dla tych co jak zapewne Ty jeżdżą cały dzień po torze żużlowym i
    > faktycznie mają pretensje, że im nie pomaga.

    Ja nie mam do tego systemu zadnych pretensji, szkoda, ze nie zrozumiales
    moich intencji.

    > A gdzie ja oskarżam, masz jakieś następne zwidy?
    > Ja tu _tylko_ pytam. :)

    Ja tam nie widze znaku zapytania.

    > PS. Nie przejmuj się, całkiem niedawno jeszcze żyli trolle, którzy wielbli 8v,
    > bo te 16v to same problemy, tyle zaworów, jakie to obciążenie dla silnika na
    > niskich obrotach.
    > Tak samo było z przeciwnikami zimówek.
    > Ty też zmądrzejesz (I hope).

    Zle odbiersz to co raczylem napisac na temat ABSu.
    Nie jestem przeciwnikiem ABSu, tylko dostrzegam jego ograniczenia i mam
    swiadomosc, ze system ten nie jest od skracania drogi.
    Podobnie wypowiadalem sie keidys na temat zimowek, bo tez bez nich daje
    sobie rade, ale w zadnym wypadku nie jestem ich przeciwnikiem, nawet mam
    w swoich samochodach zamontowane.
    Ale widac na tej grupie nie mozna byc gdzies pomiedzy, mozna byc tylko
    zwolennikiem, albo przeciwnikiem.
    Wiec "i hope", ze przetrawisz jakos to co napisalem i moze nawet
    cofniesz ten nieprawdziwy tekst o moich rzekomych opdowiedziach na Twoje
    posty, ktorych ja doszukac sie nie moglem.

    --
    Karolek

  • 82. Data: 2010-12-08 22:16:50
    Od: z <z...@g...pl>

    Karolek pisze:

    > Nastepnym razem po prostu zostaw wieksza odleglosc i moze bedziesz mial
    > szanse cokolwiek zrobic ;>

    I zostanę wyzwany od kapeluszników co nie ufają technologii (nie
    potrafią używać pojazdu) :-)

  • 83. Data: 2010-12-08 22:26:58
    Od: z <z...@g...pl>

    Karolek pisze:

    > Jechales juz wolno, wszystkie kola zablokowales i ABS "pomyslal", ze juz
    > stoisz :>

    Jak następnym razem mi to zrobi a będę chciał omijać (będę miał taką
    możliwość) to zwymyślam konstruktorów od niedouczonych amatorów i wyślę
    na kurs programowania do gimnazjum. Nie będzie wymówki :-)

  • 84. Data: 2010-12-09 04:31:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-08 22:26, z pisze:

    > Jak następnym razem mi to zrobi a będę chciał omijać (będę miał taką
    > możliwość) to zwymyślam konstruktorów od niedouczonych amatorów i wyślę
    > na kurs programowania do gimnazjum. Nie będzie wymówki :-)

    Lepiej tego nie zaprogramujesz.
    Szczegolnie jak masz jeszcze zebniki zamiast pierscieni magnetycznych.

    --
    Karolek

  • 85. Data: 2010-12-09 04:32:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-08 22:16, z pisze:

    > I zostanę wyzwany od kapeluszników co nie ufają technologii (nie
    > potrafią używać pojazdu) :-)

    Tak, ja ponoc zatrzymalem sie w latach 50 :P
    Ale bynajmniej bedziesz mial auto cale ;>

    --
    Karolek

  • 86. Data: 2010-12-09 09:41:15
    Od: z <z...@g...pl>

    Karolek pisze:

    > Lepiej tego nie zaprogramujesz.
    > Szczegolnie jak masz jeszcze zebniki zamiast pierscieni magnetycznych.

    Jeśli w XXI wieku jest to technologicznie niewykonalne to trochę kicha.
    Jedno dodatkowe sprawdzenie, ułamek sekundy dłuższe działanie ABSu i
    setki może tysiące uratowanych zderzaków.
    Wiem, to się producentom nie opłaca. "Dobrze jest jak jest"

  • 87. Data: 2010-12-09 10:16:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 09:41, z pisze:

    > Jeśli w XXI wieku jest to technologicznie niewykonalne to trochę kicha.

    Po to wymyslili te pierscienie magnetyczne, aby ABS mogl dzialac
    dokladniej i praktycznie od 0km/h, wczesniej nie dalo sie tego zrobic.

    Dalej nie rozumiesz, ze na tym lodzie to szybciej sie zatrzymasz na
    zablokowanych kolach, niz z "trykajacym" ABSem.

    > Wiem, to się producentom nie opłaca. "Dobrze jest jak jest"

    Wietrzysz jakis spisek, ktory nie istnieje.

    --
    Karolek

  • 88. Data: 2010-12-09 11:31:39
    Od: z <z...@g...pl>

    Karolek pisze:

    > Po to wymyslili te pierscienie magnetyczne, aby ABS mogl dzialac
    > dokladniej i praktycznie od 0km/h, wczesniej nie dalo sie tego zrobic.

    Znaczy da się

    > Dalej nie rozumiesz, ze na tym lodzie to szybciej sie zatrzymasz na
    > zablokowanych kolach, niz z "trykajacym" ABSem.

    O rany... Ale jutro być może (odpukać) będę chciał na tym lodzie omijać.

    > Wietrzysz jakis spisek, ktory nie istnieje.

    Zaraz spisek. Pewnie olewają marginalne przypadki. Niestety z mojego
    punktu widzenia to już nie jest taki marginalny przypadek.
    Zaistniał przy każdej z mich kolizji ;-)

  • 89. Data: 2010-12-09 12:22:11
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 11:31, z pisze:

    > Znaczy da się

    No, technnika nie stoi w miejscu.
    Ale wraz z nowa zaleta pojawil sie nowy problem :>

    > O rany... Ale jutro być może (odpukać) będę chciał na tym lodzie omijać.

    To pusc hamulec i omijaj.

    --
    Karolek

  • 90. Data: 2010-12-09 17:14:26