    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Abs zawiódł
    Date: Thu, 02 Dec 2010 22:38:33 +0100

    Almera N16 + opony Dębica Frigo + lód = stukpuk :-)
    Pierwszy raz mi się zdarzyło żeby ABS nie zareagował.
    Było lekko z górki, turlaliśmy się w korku (prędkość pieszego) kiedy pod
    śniegiem pojawił się lód ABS zamilkł. Trzeba było może odpuścić ale ja
    jak ustawa przykazuje do oporu na hamulec.
    Czy ABSowi to się zdarza (uszkodzenie)?
    Czy zbieg okoliczności? 4 koła nieruchome myślał że samochód stoi?
    Bo chyba na sam przód nie działa. Może czegoś nie wiem.
    Opony na śniegu idą jak burza ale na lodzie cieniutko.