  • 41. Data: 2012-04-29 08:42:02
    Temat: Re: AERO2
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > Pewnie tej malutkiej części nie wyłamiesz. Nie nabijaj się ze mnie.

    Jeden zaczep wyłamałem. Dwa jeszcze trzymają ;-)
    Gdybym nie czytał Twoich postów, to pewnie wyłamałbym i drugi. Strasznie
    delikatna konstrukcja jak na moje chamskie łapy.

    > Doradzić to nie potrafiłeś, tylko dokuczasz.

    No nie potrafiłem, bo nie widziałem corpus delictus.

    > Ja już mam od jakiegoś czasu adapter do tej mikro karty. Oczywiście ktoś
    > mi to polecił kupić na Allegro. Z drugiej strony nakleiłam dołączoną
    > samoprzylepną naklejkę, więc mini się adaptera trzyma.

    Czyli dobrze napisałem, że byś skutecznie pomogła. Jakby co.

    JoteR

  • 42. Data: 2012-04-29 18:32:27
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-04-28 14:27, Maciej Bebenek wrote:

    > Na swojej sieci? IMO nie, tak brzmi oficjalna wersja prezesa A2.

    A myslisz ze prezes wie co w jego sieci dziala ;p
    Nie raz rozmawialem glosowo z tej sieci.
    Mam karte z CS+PS nieograniczonym i dziala dobrze.
    Wez pod uwage ze Plusowcy moga do niej roamingowac i bez problemu sobie
    gadaja.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 43. Data: 2012-04-30 02:06:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

> [...]
    > Mam karte z CS+PS nieograniczonym i dziala dobrze.
    > Wez pod uwage ze Plusowcy moga do niej roamingowac i bez problemu sobie gadaja.

    Akurat TEN prezes wie ;-) Być może jako jedyny w historii polskiej
    telekomunikacji.
    A co do Plusa - sprawdź, jak to jest. Mnie na każdej karcie, ab czy pp,
    przy próbie inicjacji rozmowy głosowej wyrzuca do natywnego Plusa.

  • 44. Data: 2012-05-01 19:59:50
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Maciej Bebenek wrote:
> [...]
    [...]
    > Akurat TEN prezes wie ;-) Być może jako jedyny w historii polskiej
    > telekomunikacji.

    Faktycznie jest to człowiek, który zajmował się w Sferii sprawami
    technicznymi na prawdę dokładnie (jest w dziedzinie wykształcony
    dogłębnie) i w Aero2 pewnie osobiście wybrał metodę z "blokadą TS11" dla
    SIMów darmowego internetu.

    > A co do Plusa - sprawdź, jak to jest. Mnie na każdej karcie, ab czy pp,
    > przy próbie inicjacji rozmowy głosowej wyrzuca do natywnego Plusa.

    Na samym początku, zanim oficjalnie ogłoszono udostępnienie wzajemne
    sieci Plus i Aero2 dzwoniłem ze swojego telefonu w zasięgu Aero2 i nie
    wyrzucało mnie do Plusa. Natomiast od jakiegoś czasu Aero2 wyrzuca od
    razu, jeżeli tylko Plus może zapewnić zasięg 3G na danym obszarze
    (ciekawe, czy to ręcznie czy jakoś bardziej automatycznie zrobili).

    Jakub

  • 45. Data: 2012-05-04 13:32:06
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    No ma parę mankamentów, przykładowo co godzinę się rozłącza, więc jak akurat
    coś robisz i Ci przerwie to bywa kłopot.
    I z niektórymi modemami się gryzie, głupie komunikaty się wyświetlają (a to
    że nie ma SIM, a to że nie ma sieci i podobne bzdury, a za chwile już leci).
    Najważniejsza zaleta to mobilność (choć zapewne nie o to chodziło UKE w tej
    usłudze powszechnej dla ubogich ;) ale w małych miasteczkach sygnału Aero2
    nie łapałem, bida była (a sygnał innych opów tam był i przykładowo Kindlem 3G
    internet tam łapałem).

    -----

  • 46. Data: 2012-05-05 20:15:48
    Od: "Voltaire" <v...@f...com>

    Problem rozłączania faktycznie upierdliwy, wybrane routery gsm sobie z tym
    radzą. Gorzej jak sie ma modem usb. Generalnie pół dnia surfowania po necie
    i zasięgania informacji na różnych forach kosztowało mnie dostosowanie
    mojego Huawei 173-2 z playa, ale dałem radę. Korzystam od dziś popołudnia.
    Prędkość nie powala, miało być 512, jest max 256 ... ale darowanemu koniowi

  • 47. Data: 2012-05-06 11:35:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Voltaire" <v...@f...com> wrote:
> [...]
    > dostosowanie mojego Huawei 173-2 z playa, ale dałem radę. Korzystam od
    > dziś popołudnia. Prędkość nie powala, miało być 512, jest max 256 ... ale

    512 dopiero od 10 maja - poczekaj te parę dni :-P