  • 31. Data: 2012-04-29 02:24:01
    Temat: Re: AERO2
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 17:40, JoteR pisze:

    > "W całym kraju są cztery punkty, gdzie można od ręki odebrać kartę SIM.
    > Wszystkie w Warszawie"

    > Wpadłem dziś przy okazji zakupów w Oszą do salonu Sferii, po 5 minutach
    > miałem kartę w łapce. Zaraz będę ją wyłamywał. Jakby co, poproszę o pomoc
    > Animkę ;->

    Pewnie tej malutkiej części nie wyłamiesz. Nie nabijaj się ze mnie.
    Doradzić to nie potrafiłeś, tylko dokuczasz.

    Ja już mam od jakiegoś czasu adapter do tej mikro karty. Oczywiście ktoś
    mi to polecił kupić na Allegro. Z drugiej strony nakleiłam dołączoną
    samoprzylepną naklejkę, więc mini się adaptera trzyma. Nie mam tylko z
    czym tej karty używać, bo jeden dobry do internetu telefon ma simloka.
    Drugi jest bez simloka, ale jest skonfigurowany do konkretnych dwóch
    kart SIM i nie chce mi się nawet w tym telefonie karty Aero2 sprawdzać.

    --
    animka

  • 32. Data: 2012-04-29 02:25:04
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 18:03, KiloSierra pisze:

    > na którym pietrze mieszkasz??
    > moze prosciej po prostu bedzie wyskoczyc przez okno ??
    > ;>

    O to to. Trafna podpowiedź :-)

    --
    animka

  • 33. Data: 2012-04-29 02:40:55
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 18:18, JoteR pisze:

    > Dlaczego? Ona przynajmniej ma wiedzę, jak jej NIE wyłamywać, a w razie czego
    > jak ją wydłubać z wnętrza modemu/telefonu i czym ją skleić z powrotem.
    > Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej eksperiencji.

    Zepsułam wyskrobywaniem tej karty świetny telefon W 580i, który robi
    pieknie zdjęcia i pięknie muzykę odtwarza. A przedtem wywaliłam
    pieniądze na zdjęcie simlocka.
    Potem kupiłam nowy rzekomo wyświetlacz. Przysłali mi porysowany ( to mój
    stary błyszczy nowością i nieporysowany) no i chyba zepsuty ten szmelc
    był. Pieniądze mi zwrócili, tylko musiałam iść na pocztę i odesłać.
    Teraz nie wiem czy to mój wyświetlacz zepsuty czy może taśmę trzeba
    wymienić. Na Sadybie w punkcie GSM jeden palant zażyczyl sobie za tę
    usługę 80 zł i miałabym mu zostawić swój telefon , bo powiedział
    cwaniak, ze przy mnie tego nie będzie robił. A ja powiedziałam, że musze
    widziec co on tam będzie majstrował przy moim telefonie i bedę obok
    stała, bo nie mam zaufania. Nie zgodził się. No i dobrze. Nie ma tego
    złego co by na dobre nie wyszło. Wyświetlacz umiem wymienić, ale
    ewentualnie taśmy to już nie umiem.

    --
    animka

  • 34. Data: 2012-04-29 02:43:55
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 18:45, Krystek pisze:

    > Żeby tylko 4 tygodnie. Bo przecież wszyscy mieszkają w Warszawie...

    Mnie się nie spieszyło to czekałam 4 tygodnie, ale odebrałam na
    Lwowskiej osobiście.
    I tak wszystko o d.potłuc. Nikt mnie nie poinformował, żeby mikro nie
    wyłamywać.

    --
    animka

  • 35. Data: 2012-04-29 02:45:34
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 21:55, Krystek pisze:

    > Ale ja niczego nie oczekuję. To znaczy nie oczekuję tego, że ten darmowy
    > Internet z Aero2 nada się do tego, by "chętnie wymienić radiowe łącze,
    > na którym rodzinka męczy się od dawien dawna" na co chyba liczy autor
    > tego wątku. Już to pisałem w innym wątku, że potem ludzie narzekają, że
    > to YouTube się rwie, że to nie działa, tamto, siamto, owamto. Jedyne na
    > co czekam to karta SIM. Będzie więcej jak 4 tygodnie. Już miesiąc mija.
    > Jak dobrze pójdzie to przed 15 maja powinienem ją otrzymać.

    Zadzwoń i się przypomnij.

    --
    animka

  • 36. Data: 2012-04-29 02:52:13
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-27 20:31, berloo pisze:

    > Połączenia z darmowym internetem Aero są rozłączane po godzinie - to
    > jedno z ograniczeń tej usługi. Jeśli tego nie zauważasz, to być może
    > masz tak skonfigurowany modem, aby łączył się ponownie.

    Oj to żaden problem. Łączysz się ponownie. To nic nie kosztuje.

    --
    animka

  • 37. Data: 2012-04-29 03:00:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-29 02:43, Animka pisze:
    > I tak wszystko o d.potłuc. Nikt mnie nie poinformował, żeby mikro nie
    > wyłamywać.

    Czytałem ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 38. Data: 2012-04-29 03:05:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-29 02:45, Animka pisze:

    > Zadzwoń i się przypomnij.

    Przypomnę się jak nie zrealizują wysyłki w wyznaczonym przez siebie
    terminie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 39. Data: 2012-04-29 03:16:07
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 23:00, Budzik pisze:
> [...]
    > jednak sporo trudu, zeby utrudnic dostep.
    > I czego bym oczekiwał? Ano tego, ze ci, którzy pisali specyfikację
    > przetargu, jednak ubezpieczą się na wypadek takich wybryków.
    > Rozumiem, że wysyłkowo, chociaz mozna było zastrzec np. obowiazek
    > posiadania conajniej jendego salonu w miastach powyzej 500.000 mieszkańców.
    > Ale wydaje się, że miesiąc powinien wystarczyć na wysłanie karty i taki
    > termin powinien być wpisany jako maks do umowy.
    > No i te 2 przelewy... Jakis zart? I jeszcze konieczność dołączenia
    > potwierdzenia przelewu do wniosku - hmmm, księgować nie potrafią?

    No i jeszcze kserokopie dowodu osobistego oraz skanu zamówienia z podpisem.

    --
    animka

  • 40. Data: 2012-04-29 07:35:14
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>