    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: AERO2
    Date: Tue, 1 May 2012 17:59:50 +0000 (UTC)

    Maciej Bebenek wrote:
> [...]
    [...]
    > Akurat TEN prezes wie ;-) Być może jako jedyny w historii polskiej
    > telekomunikacji.

    Faktycznie jest to człowiek, który zajmował się w Sferii sprawami
    technicznymi na prawdę dokładnie (jest w dziedzinie wykształcony
    dogłębnie) i w Aero2 pewnie osobiście wybrał metodę z "blokadą TS11" dla
    SIMów darmowego internetu.

    > A co do Plusa - sprawdź, jak to jest. Mnie na każdej karcie, ab czy pp,
    > przy próbie inicjacji rozmowy głosowej wyrzuca do natywnego Plusa.

    Na samym początku, zanim oficjalnie ogłoszono udostępnienie wzajemne
    sieci Plus i Aero2 dzwoniłem ze swojego telefonu w zasięgu Aero2 i nie
    wyrzucało mnie do Plusa. Natomiast od jakiegoś czasu Aero2 wyrzuca od
    razu, jeżeli tylko Plus może zapewnić zasięg 3G na danym obszarze
    (ciekawe, czy to ręcznie czy jakoś bardziej automatycznie zrobili).

    Jakub