  • 1. Data: 2012-04-26 01:03:55
    Temat: Tani telefon z Win Phone
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    http://pl-pl.forum.ibood.com/16420-smartfon_htc_tita
    n_z_windows_phone_75_mango_i_16gb_pamieci_wewnetrzne
    j/

  • 2. Data: 2012-04-26 14:22:04
    Temat: Re: Tani telefon z Win Phone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
    > http://pl-pl.forum.ibood.com/16420-smartfon_htc_tita
    n_z_windows_phone_75_mango_i_16gb_pamieci_wewnetrzne
    j/

    Fajne komentarze na dole:
    "Telefon bez wlasnego pudelka i akcesoriów" - ktos tu
    sie smial z wlascicieli Apple ze zalezy im na pudelku.
    Czyzby wlasciciele wszsytkich produktow byli tacy sami?

    A widziałeś ten filmik na dole strony?
    Tytuł "My iPhone was smoked by Windows Phone"?

    Mi się skojarzyło z pomysłem rajdowcy wyzywającego
    na zawody samochodowe dziadka w kapeluszu...
    Facet przećwiczył sobie trzy zastosowania telefonu
    i konkuruje z przypadkowymi ludźmi którzy telefonu
    swojego używać nie potrafią... Przecież to żałosne.
    Jeden z ludzików nie wie że zdjęcia do facebook może
    robić wprost z programu facebook i uruchamia program
    aparatu, potem osobno program facebook, szuka fotki
    no i przegrywa wyścig... Inny nie wie jak sprawdzić
    pogodę na iPhone - żenada! Ikona na pierwszej stronie!

    Czy Microsoft musi aż tak kombinować aby się przebijać?
    Czy naprawdę potencjalni użytkownicy są tak łatwo
    manipulowalni? Nie jest to zbyt fair play...

  • 3. Data: 2012-04-27 02:59:00
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > Czy naprawdę potencjalni użytkownicy są tak łatwo
    > manipulowalni? Nie jest to zbyt fair play...

    Nie jest fair, bo ajfon przegrywa?

  • 4. Data: 2012-04-27 18:52:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...
    n_z_windows_phone_75_mango_i_16gb_pamieci_wewnetrzne
    j/

    > Nie jest fair, bo ajfon przegrywa?

    Nie jest fair, bo zawodnicy dobrani są przypadkowo i niby
    konkurują z równym sobie a tymczasem konkurują
    z zawodowym rajdowcem... Zawodnik używający iPhone
    który nie wie że przejechanie palcem z góry na dół na
    pierwszym ekranie wysuwa stronę z pogodą w miejscu
    gdzie się znajduje telefon (bez koniecznosci wpisywania
    miasta jak na filmiku!!!), cenami akcji śledzonych firm,
    i innymi informacjami jak notyfikacje z facebook, twitter itp
    nie jest wiarygodnym zawodnikiem do testów...
    To samo robienie zdjęcia z programu kamery a potem
    gmeranie za programem facebook i szukanie zdjęcia
    aby go wstawić do fb świadczy że zawodnik jest cienki a
    nie że telefon jest słaby. Ewidentnie celem wideo jest
    wprowadzenie w błąd niezorientowanych klientów.
    Manipulacja. A zatem nazywam to nie fair play.

    Posadź kapelusznika w ferrari a jestem pewny że zawodowy
    rajdowiec pokona go w polonezie, bo kapelusznik to ferrari
    parę razy zgasi przy ruszaniu, potem kilka kangurów a poldek
    z kierowcą rajdowym za kierownicą będzie już dawno na mecie...

  • 5. Data: 2012-04-27 23:02:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > parę razy zgasi przy ruszaniu, potem kilka kangurów a poldek
    > z kierowcą rajdowym za kierownicą będzie już dawno na mecie...

    No wypłacz mi rzekę o tym jakimi dupami wołowymi są przeciętni użytkownicy
    ajfonów.

  • 6. Data: 2012-04-28 00:26:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...
    > No wypłacz mi rzekę o tym jakimi dupami wołowymi
    > są przeciętni użytkownicy ajfonów.

    Nie o to "płaczę", bo "przeciętni" użytkownicy dowolnego
    telefonu są dupami wołowymi... O ile ktoś nie ma za cel
    życia ćwiczyć, pobijać rekordy ucinając milisekundy
    z czasu niezbędnego na zrobienie fotki do facebooka...
    A takich ludzi jest chyba mało?

    Płaczę o to, że metodami nieuczciwymi Nokia próbuje
    reperować sobie podupadłą pozycję na rynku i porównuję
    to do wyścigu kierowcy rajdowego w ferrari i kapelusznika
    w polonezie. Jestem w 100% pewny że potrafisz dobrać
    przy dowolnym telefonie użytkownika który nie używa go
    optymalnie ale stawianie go jako wzór obsługi telefonu
    i porównywanie z kimś kto ma za zapłacone za klikanie jak
    najszybsze w innym telefonie jest zwyczajną nieuczciwością.

    Ty nie widzisz różnicy czy tylko udajesz że jej nie widzisz?

  • 7. Data: 2012-04-28 00:56:54
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    >
    > Nie o to "płaczę", bo "przeciętni" użytkownicy dowolnego
    > telefonu są dupami wołowymi...

    "Inny nie wie jak sprawdzić pogodę na iPhone
    We własnym telefonie nie wie co ma na pulpicie? Nie, to nie jest przeciętne.
    To jest dupowatość ponadprzeciętna. Albo ten ajfon jest wybitnie
    nieintuicyjny i nieergonomiczny. Your choice, tylko obierz jakąś jedną
    spójną linię.

    > Płaczę o to, że metodami nieuczciwymi Nokia próbuje
    > reperować sobie podupadłą pozycję na rynku i porównuję
    > to do wyścigu kierowcy rajdowego w ferrari i kapelusznika
    > w polonezie.

    No i tak się już wijesz, że samemu ci się pokiełbasiło i zrobiłeś z WP7
    ferrari a z ajfona poloneza. I z użytkowników pierwszego rajdowców* a
    drugiego fujary życiowe.

    (jakby akurat było co trenować, przecież tam jest wszystko prosta jak cepa
    budowa).

  • 8. Data: 2012-04-28 01:08:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    > Nie, to nie jest przeciętne. To jest dupowatość ponadprzeciętna. Albo ten
    > ajfon jest wybitnie nieintuicyjny i nieergonomiczny. Your choice, tylko

    Nie wiem o co się sprzeczasz - robię reklamę, nakręcam 100
    użytkowników telefonu z którym chcę konkurować w jakimś
    miejscu gdzie często marnują czas jakieś ofiary losu, np. galeria.
    Z tej 100-tki wybieram do montażu 3 najbardziej dupowate
    osoby, wysyłam do pracodawcy reklamę i dostaję premię...

> [...]
    > drugiego fujary życiowe.
    >
    > (jakby akurat było co trenować, przecież tam jest wszystko prosta jak

    Jak widać z reklamy: jednak trzeba trenować, trzeba się dowiedzieć,
    trzeba czasami pomyśleć... No ale są telefony RIM z guzikiem "F" co to
    daje zdjęcie od razu do facebooka, więc widać z tego że przeciętny
    smartfoniarz nie jest jednak taki smart jak użytkownik Nokii z reklamy.

    Swoją drogą reklama Nokii musi celować w tych najgłupszych - kto
    inny kupi telefon od firmy na granicy bankructwa? No tylko głupek.