  • 1. Data: 2012-04-26 13:00:05
    Temat: Galaxy S+ i wyszukiwanie w książce
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Podpowiedzcie, prosze, czy to jest jakas przypadłosc androida, czy ja mam
    cos zle ustawione.

    Chodzi mi o wyszukiwanie w ksiazce osób poprzez wybieranie na klawiaturze
    numerycznej liczb odpowiadajacej literom.

    Przykładowo - mama 6262

    Pytanie - dlaczego android wo d początku nazw.
    W poprzednih telefonach miałem tak, ze jezeli w ksiazce miałem wpisane np.
    dom mama i wpisalem 6262 to i tak znalazł, bo ciąg "mama" był w srodku
    znaleziony.

    A samsung szuka tyk od pątku nazw. Mona to jakoś zmienić?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 2. Data: 2012-04-26 18:10:20
    Temat: Re: Galaxy S+ i wyszukiwanie w książce
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    26.04.2012 13:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> w
    wiadomości <news:26042012.37A61DA6@budzik61.poznan.pl> napisał(a):

    > A samsung szuka tyk od pątku nazw. Mona to jakoś zmienić?

    To chyba uroda samsungowych telefonów z Androidem. Mój HTC szuka
    dopasowania w całej nazwie, Samsung znajomego już tylko na początku
    (znajomemu nie udało się zmienić tego zachowania w domyślnej aplikacji
    telefonu).

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 3. Data: 2012-04-27 11:49:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-26 13:00, Budzik wrote:
> [...]
    > znaleziony.
    >
    > A samsung szuka tyk od pątku nazw. Mona to jakoś zmienić?

    Sprawdzilem w SGS2, dziala tak jak powinno czyli wpisujac fragment
    numeru znajduje wszystkie telefony zawierajace ten ciag cyfr.
    Mozesz ewentualnie zainstalowac alternatywna ksiazke numerow:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jb
    apps.contactpro&feature=search_result#?t=W251bGwsMSw
    xLDEsImNvbS5qYmFwcHMuY29udGFjdHBybyJd