  • 31. Data: 2013-05-18 13:10:31
    Temat: Re: AERO 2
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-18 12:11, Maciej Bebenek pisze:

    > Odpowiednio używana karta Virgin Mobile :-)
    >
    > http://blog.bebenek.org/2013/05/samochodowe-m2m.html

    No, ciekawe..A na czyich nadajnikach chodzi Virgin?

  • 32. Data: 2013-05-18 13:19:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <Y...@y...com> wrote:

    > No, ciekawe..A na czyich nadajnikach chodzi Virgin?

    a nie ma tam tego napisanego? :-P

  • 33. Data: 2013-05-18 13:40:52
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-18 07:28, Ktos pisze:
    > Nie nacieszyli?my si? d?ugo mobilnym, bezp?atnym internetem.....
    >
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/bedzie-captcha-w-
    bdi,2,3,28156.html
    Dla mnie to niewielki ból, bo Aero2 używam, jako awaryjnego dostępu, jak
    moja sieć osiedlowa nie działa, albo na wyjazdach.
    Szybkość 512 wystarcza, żeby wyszukać coś w Google, odebrać pocztę, albo
    zrobić przelew. Do oglądania filmów, albo ich ściągania się to
    absolutnie nie nadaje. Podobno ktoś ściągał 100 GB miesięcznie, ale to
    jakiś hardcore.
    Jacek

  • 34. Data: 2013-05-18 13:50:33
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-18 13:40, Jacek pisze:

> [...]
    > zrobić przelew. Do oglądania filmów, albo ich ściągania się to
    > absolutnie nie nadaje. Podobno ktoś ściągał 100 GB miesięcznie, ale to

    mnie yt i inne radia działały... ba odpaliłem nawet voip

  • 35. Data: 2013-05-18 16:39:57
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 18 May 2013 11:27:25 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >po raz kolejny przez garstkę debili będą cierpieli wszyscy normalni userzy.
    >Polak potrafi, jego mać.

    Zawsze tak piszą że przez jakiś naciągaczy czy kombinatorów. Sam
    używam aero i dużo moich znajomych również i jakoś nikt nie ściąga na
    potęgę. Zresztą jakie to ściąganie? Po pierwsze prędkość do 512
    kilobitów to max 64 kilobajty ale żeby to osiągnąć to musi być mało
    nadajnik przeciążony a raczej rzadko się to zdarza. Po drugie
    rozłączanie co godzinę skutecznie odstrasza od ściągania, pewnie
    torent jak się puści to leci a po rozłączeniu ponownie się łączy, ale
    w dobie plików w hd czy blue ray nie wierzę że takich osób jest dużo.
    Myślę że to raczej pojedyńcze przypadki. Zresztą prąd też kosztuje.
    Wiadomo zawsze trzeba jakoś usprawiedliwić swoje działania. Myślę że
    aero stało się zagrożeniem dla usług mobilnych i dlatego utrudniają
    użytkownikom korzystanie z tego. Bardziej chodzi o to że te 10gb co mi
    na miesiąc wychodzi to lepiej by było żebym za to zapłacił , proste.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2013-05-18 20:46:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 May 2013 16:39:57 +0200, dizel napisał(a):

> [...]
    > użytkownikom korzystanie z tego. Bardziej chodzi o to że te 10gb co mi
    > na miesiąc wychodzi to lepiej by było żebym za to zapłacił , proste.

    "Rekordziści ssali ponad 100 GB"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 37. Data: 2013-05-18 21:07:09
    Od: "Ktos" <k...@n...com>

    W ramach ułatwień, captcha będzie trywialnie proste do wpisania, szczególnie
    w czasie jazdy. Coś jak poniżej :-)
    http://demotywatory.pl/4132163/Captcha

  • 38. Data: 2013-05-18 23:40:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" e...@4...com

    > Zawsze tak piszą że przez jakiś naciągaczy czy kombinatorów. Sam
    > używam aero i dużo moich znajomych również i jakoś nikt nie ściąga na
    > potęgę.

    Ja mam dwie SIMki -- jedna dziewicza.

    > Zresztą jakie to ściąganie?

    I zazwyczaj po co? W domu/mieszkaniu zwykle coś już jest a poza
    domem raczej przydaje się to tylko do radia czy do map.

    > Po pierwsze prędkość do 512
    > kilobitów to max 64 kilobajty ale żeby to osiągnąć to musi być mało
    > nadajnik przeciążony

    U mnie prawie zawsze jest niemal 512 kb/s.

    > a raczej rzadko się to zdarza. Po drugie
    > rozłączanie co godzinę skutecznie odstrasza od ściągania,

    IMO stabilniejsze to jest niż niejedno WiFi. :)

    > pewnie
    > torent jak się puści to leci a po rozłączeniu ponownie się łączy, ale
    > w dobie plików w hd czy blue ray nie wierzę że takich osób jest dużo.

    Dla sportu czemu nie, ale nie stale. :)

    > Myślę że to raczej pojedyńcze przypadki. Zresztą prąd też kosztuje.
    > Wiadomo zawsze trzeba jakoś usprawiedliwić swoje działania. Myślę że
    > aero stało się zagrożeniem dla usług mobilnych

    I tak, i nie -- ściąga masy klientów. :) Co więcej -- do tej
    pory budzi ufność. IMO te obrazki mogą wiele popsuć w tym
    wizerunku, bo to nie da żadnych skutków poza utrudnieniem.
    Znajdą się zaraz cwaniacy ,,OCeRujący''. ;) Czytanie pisma
    z obrazków raczej dobrze idzie z Androidowymi aplikacjami,
    dlatego można spodziewać się podrasowania tych aplikacji...

    A jeśli obrazki będą tak nieczytelne, że trudno będzie je
    rozpoznać -- staną się przekleństwem dla reputacji Aero2...

    > i dlatego utrudniają użytkownikom korzystanie z tego.
    > Bardziej chodzi o to że te 10gb co mi na miesiąc
    > wychodzi to lepiej by było żebym za to zapłacił , proste.

    Proste -- im więcej klientów, tym tańsza obsługa każdego z nich,
    dlatego warto nazbierać masy, zanim zacznie się dla nich dostarczać
    dostęp. (banki płacą klientom za rozruch bankowych usług) Co
    więcej --- w fazie testowania (aero2) ludzie nie są skorzy do
    narzekania tak zaciekle, jak później, gdy będą płacili, być
    może tylko kilka plnów miesięcznie...

    No i najciekawsze -- czy warunki przetargu wymagają 512 kb/s a nie
    połowy tej szybkości? IMO aero2 jest (wbrew pozorom) dobrą konkurencją
    dla przewodowych ISP, gdyż powoli przygotowują ludzi na rozstanie
    z drutami -- ethrnetami czy xDSLami, WiFi itp... A na pewno ktoś,
    kto nie wie, do czego mu potrzebny ów dostęp, chętniej zainwestuje
    w Aero2 niż w tradycję....

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2013-05-18 23:57:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ktos" 5197d178$0$1224$6...@n...neostrada.pl

    > http://demotywatory.pl/4132163/Captcha

    Ciśnienie zależy tylko od h -- po co więc pozostałe dane?
    I należy wpisać wynik? Dobry pomysł, bo żadna aplikacja
    nie przewidzi każdego rodzaju pytania.

    Na przystanku wsiadły 2 osoby i wysiadła jedna, na następnym
    2 wysiadły i wsiadły 3, na kolejnym tak samo, a później aż
    4 wsiadły i wysiadły tylko 2... Teraz treść pytania:

    Czy autobus jechał

    [a] z przedmieść do centrum, czy
    [b] z centrum na przedmieścia?...

    Oczywiście (dla ułatwienia wpisywania) należy wpisać tylko
    'a' albo 'b'. ;) Wpisanie niewłaściwej litery blokuje dostęp
    na 30 minut, kolejna zła odpowiedź blokuje dostęp na 60 minut,
    późniejsza na 120 itd... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2013-05-19 00:33:06
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    Dnia 18-05-2013 o 12:27:25 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > po raz kolejny przez garstkę debili

    Pytanie czy tylko przez "debili" :)
    Może ssacze i p2p to część problemu (mniej istotna) oraz chwytliwe
    hasło, którym łatwo uzasadnić wprowadzenie obrazków?
    Może zauważyli, że BDI daje możliwość zorganizowania sobie _za_darmo_
    stałych(prawie stałych) łączy do trudno dostępnych po kablu miejsc.
    Często takie przerywające co godzinę łącze starcza do wielu zastosowań.
    Po stronie lasu, BDI + klient VPN i darmowe łącze gotowe. (choćby do
    kamerek w leśnym domku)
    Z obrazkami będzie qpa ;(
    Kto obecnie potrzebuje dostępnej z zewnątrz leśnej sieci i korzysta z
    BDI, to przerzuci się na płatne usługi - z tego powodu W3 sprzeda nieco
    więcej aktywacji płatnego internetu bez druta...
    No i wszystko sprowadza się do kasy - jak zwykle ;(
    BDI - tylko do awaryjnego opłacenia rachunków za zablokowany za
    niepłacenie normalny Internet :)

    --
    B.G