  • 21. Data: 2013-05-18 11:50:40
    Temat: Re: AERO 2
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > nie wyobrażam sobię, że ktoś mógłby bawić się w p2p na aero :/

    Masz bardzo ograniczoną wyobraźnię :-P Rekordziści ssali ponad 100 GB
    miesięcznie.

  • 22. Data: 2013-05-18 12:01:58
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-18 11:31, Maciej Bebenek pisze:

    > Akurat dla nawigacji onlinowych są oferty, gdzie za kwotę rzędu 2 zł
    > miesięcznie jest transfer np. 100 MB. Nawigacji wystarczy.

    Ale chyba tylko dla abonamentowców.?

    > Rouer połączenie radiowe wznowi, ale z zerowym transferem. Kod służy do
    > odblokowania transferu.
    > Jednym słowem wracamy do normalności - BDI miało być socjalnym internetem.

    Tzn. miałem na myśli wznowienie transferu, a nie samego połączenia.;-)
    I myślę że dla większości był netem socjalnym. Jednak jak to zwykle
    bywa, zaraz zjawiają się chętni na wyciągnięcie więcej niż ktoś daje.

  • 23. Data: 2013-05-18 12:11:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <Y...@y...com> wrote:

    > Ale chyba tylko dla abonamentowców.?

    Odpowiednio używana karta Virgin Mobile :-)

    http://blog.bebenek.org/2013/05/samochodowe-m2m.html

  • 24. Data: 2013-05-18 12:27:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 18 May 2013 09:31:53 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Akurat dla nawigacji onlinowych są oferty, gdzie za kwotę rzędu 2 zł
    > miesięcznie jest transfer np. 100 MB. Nawigacji wystarczy.

    Wyobrażasz sobie jechać autem i co kilkanaście minut wpisywać captcha?

    > Rouer połączenie radiowe wznowi, ale z zerowym transferem. Kod służy do
    > odblokowania transferu.
    > Jednym słowem wracamy do normalności - BDI miało być socjalnym internetem.

    po raz kolejny przez garstkę debili będą cierpieli wszyscy normalni userzy.
    Polak potrafi, jego mać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2013-05-18 12:33:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Wyobrażasz sobie jechać autem i co kilkanaście minut wpisywać captcha?

    Waldek - umiesz czytać?

  • 26. Data: 2013-05-18 12:35:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 11:27:25 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Wyobrażasz sobie jechać autem i co kilkanaście minut wpisywać captcha?

    Jak rozumiem to oferta bez captcha.

    A nawet ta nowa aero2 to co godzina ... no, troche za czesto, ale moze
    niektorym starczy :-)
    A aero w ogole ma zasieg wystarczajacy do nawigacji ?

    > po raz kolejny przez garstkę debili będą cierpieli wszyscy normalni userzy.
    > Polak potrafi, jego mać.

    Ale normalny user ma placic za internet. Z VAT :-)

    Znasz jakis kraj, gdzie internet "daja za darmo" ?

    J.

  • 27. Data: 2013-05-18 12:50:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 18 May 2013 10:33:29 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Waldek - umiesz czytać?

    W sumie, to nie wiem :-)
    Wciąż mam na myśli uzywanie Aero

  • 28. Data: 2013-05-18 12:52:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 May 2013 12:35:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > A nawet ta nowa aero2 to co godzina ... no, troche za czesto, ale moze
    > niektorym starczy :-)
    > A aero w ogole ma zasieg wystarczajacy do nawigacji ?

    Ma zasięg wystarczający. Ale idę o zakład, że nie jest wystarczający, żeby
    captcha wpisywać co godzine, więc pewnie będzie sporo częściej

  • 29. Data: 2013-05-18 12:54:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 18 May 2013 09:50:40 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Masz bardzo ograniczoną wyobraźnię :-P Rekordziści ssali ponad 100 GB
    > miesięcznie.

    co nie znaczy, że nie da się tego przyciąć inaczej.
    Traffic shaping plus limit połączeń do powiedzmy 20-30 plus nie więcej niż
    jedno nowe połączenie na sekundę. W normalnym używaniu niezauważalne, p2p
    na tym się wykłada albo działa bardzo wolno.
    Implementacja tego będzie prostsza niż captcha, ale w końcu p2p jest
    wygodnym pretekstem, żeby zmniejszyć atrakcyjność darmowego netu bez
    narażania się na oberwanie po łapach od UKE

  • 30. Data: 2013-05-18 13:10:22
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-18 11:43, PlaMa pisze:

    > nie wyobrażam sobię, że ktoś mógłby bawić się w p2p na aero :/

    Sam kiedyś pobralem OpenSuse, a`la 4.7GB. Tak więc można pobierać,
    trzeba cierpliwości Eskimosa polującego na fokę, ale da się.