  • 1. Data: 2013-05-18 07:34:11
    Temat: Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie
    Od: Waz <w...@o...pl>

    Witam
    mam pytanie na które google nie znalazło odpowiedzi :)

    mój wujek podpisał jakiś czas temu umowę "Era Nowy Tak Tak Fon"
    dostał za darmo telefon ale zobowiązał się do doładowywania na 24 lub 36
    mies (do końca nie wiem na ile)

    regulamin
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/mix/reg
    ulamin_tt_fun_v_7.pdf

    Wujek umarł, mam rozumieć że umowa została rozwiązana z chwilą śmierci,
    ale co z środkami na koncie telefonu ? jako spadkobierca chciałbym
    uzyskać zwrot tej kwoty bo sam mam telefon "firmowy" i wydzownienie byle
    gdzie to bezsens

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-05-18 08:45:23
    Temat: Re: Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Waz" napisał:

    > ale co z środkami na koncie telefonu ?

    A co na to BOK?

  • 3. Data: 2013-05-18 09:45:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 07:34:11 +0200, Waz napisał(a):
> [...]
    > ale co z środkami na koncie telefonu ? jako spadkobierca chciałbym
    > uzyskać zwrot tej kwoty bo sam mam telefon "firmowy" i wydzownienie byle

    Nie uwazasz ze za duzo bys chcial ?

    Wujek dostal telefon, zobowiazal sie do 24 czy tam 36 doladowan po 25
    zl, nie wywiazal sie, telefon zatrzymal, a ty bys jeszcze chcial
    wydzwonic saldo do zera ?

    Bylo przejac umowe i doladowywac dalej, albo wydzwonic przed
    zgloszeniem smierci :-)

    J.

  • 4. Data: 2013-05-18 09:46:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 08:45:23 +0200, Tomek napisał(a):
    > A co na to BOK?

    "nie bedziemy z panem rozmawiac, bo pan nie jest naszym klientem" :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-05-18 19:16:25
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 18 May 2013 07:34:11 +0200, Waz napisał(a):

    > Wujek umarł, mam rozumieć że umowa została rozwiązana z chwilą śmierci,

    Z chwilą dostarczenia aktu zgonu do operatora. Że tak uściślę.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 6. Data: 2013-05-18 23:06:02
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Z chwilą dostarczenia aktu zgonu do operatora. Że tak uściślę.

    A kto ma obowiązek go dostarczyć? Zmarły? Bo chyba nie rodzina.

    JS

  • 7. Data: 2013-05-18 23:08:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Ianus" <i...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości grup
    net...

    > A kto ma obowiązek go dostarczyć? Zmarły? Bo chyba nie rodzina.

    Spadkobiorca.

  • 8. Data: 2013-05-19 00:03:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 18 May 2013 21:08:01 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Spadkobiorca.

    Między śmiercią a spadkiem długa droga, czasem lata.
    Myślę, że najbliższa rodzina również spokojnie może dostarczyć. Lub w sumie
    dowolna inna osoba - skoro weszła w posiadanie aktu zgonu, widocznie miała
    do tego prawo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2013-05-19 00:18:28
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał:

    > Spadkobiorca.

    Bzdura. Nikt nie ma takiego obowiązku. To tylko dobra wola kogokolwiek z
    kręgu zmarłego.

  • 10. Data: 2013-05-19 00:19:04
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

    > Lub w sumie dowolna inna osoba - skoro weszła w posiadanie aktu zgonu,
    > widocznie miała
    > do tego prawo.

    Dokładnie.