    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: AERO 2
    Date: Sat, 18 May 2013 16:39:57 +0200

    On Sat, 18 May 2013 11:27:25 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >po raz kolejny przez garstkę debili będą cierpieli wszyscy normalni userzy.
    >Polak potrafi, jego mać.

    Zawsze tak piszą że przez jakiś naciągaczy czy kombinatorów. Sam
    używam aero i dużo moich znajomych również i jakoś nikt nie ściąga na
    potęgę. Zresztą jakie to ściąganie? Po pierwsze prędkość do 512
    kilobitów to max 64 kilobajty ale żeby to osiągnąć to musi być mało
    nadajnik przeciążony a raczej rzadko się to zdarza. Po drugie
    rozłączanie co godzinę skutecznie odstrasza od ściągania, pewnie
    torent jak się puści to leci a po rozłączeniu ponownie się łączy, ale
    w dobie plików w hd czy blue ray nie wierzę że takich osób jest dużo.
    Myślę że to raczej pojedyńcze przypadki. Zresztą prąd też kosztuje.
    Wiadomo zawsze trzeba jakoś usprawiedliwić swoje działania. Myślę że
    aero stało się zagrożeniem dla usług mobilnych i dlatego utrudniają
    użytkownikom korzystanie z tego. Bardziej chodzi o to że te 10gb co mi
    na miesiąc wychodzi to lepiej by było żebym za to zapłacił , proste.