-
31. Data: 2010-08-31 09:04:44
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Don Pedro <n...@o...pl>
de Fresz pisze:
> On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
> said:
>
>>>> - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
>>>
>>> Jak przewody WN mogą się zużyć?
>>
>> Parcieje izolacja,
>
> Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?
Trzymasz moto na dnie Bałtyku?
>> lamia sie wewnatrz.
>
> Się same? Uściślijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo coś mi tu
> trochę nie gra.
No właśnie. Główny zainteresowany nie raczył napisać czym jeździ, a ja
wróżką nie jestem. Dopiero później ktoś dopisał coś o Fazerze, ale o
roczniku nikt nie wspomina.
pozdr
DP
TL-S
-
32. Data: 2010-08-31 09:06:31
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Don Pedro <n...@o...pl>
de Fresz pisze:
> Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpią
> bardziej.
Jaaasne. Zaraz bez sejsmografu się nie obędzie. Tak bajdełejem, taki
GTR1400 nie szarpie. Ale za to nieznośnie wibruje pow. 4500 obr.
pozdr
DP
TL-S
-
33. Data: 2010-08-31 09:52:43
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Tue, 31 Aug 2010 10:48:32 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:
>>>> - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
>>>
>>> Jak przewody WN mogą się zużyć?
>>
>> Parcieje izolacja,
>
> Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?
Nie wiem, wymienialem raz czy dwa w samochodach.
>
>> sniedzieja styki,
>
> Styki w kablu?
Laczenie ze swieca, jak zwal tak zwal.
>
>> lamia sie wewnatrz.
>
> Się same? Uściślijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo coś mi tu
> trochę nie gra.
Napisalem z doswiadczenia samochodowego. Fakt, ze pacjent byl z rocznika
`89 i jezdzil na LPG (podobno silnik zasilany LPG jest bardziej wrazliwy
na jakosc kabli WN). Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :) Pytales o
zuzycie, wiec odpowiedzialem.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/
-
34. Data: 2010-08-31 10:00:14
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Don Pedro <n...@o...pl>
de Fresz pisze:
> On 2010-08-30 22:26:27 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:
>
>> - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
>
> Jak przewody WN mogą się zużyć?
1. Ze starości (przebija izolacja). 2. Uszkodzenia mechaniczne
(przetarcia, załamania). 3. Niewłaściwy montaż (fajka zsunięta ze
świecy, przewód wysunięty z cewki). 4. Itp...
pozdr
DP
TL-S
-
35. Data: 2010-08-31 10:00:36
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
Piotr Klimek napisał(a):
> Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :)
Psuja psuja i motur wcale nie musi miec 50 lat. IMHO motocyklowe
przewody WN maja gorzej niz autowe. Dodatkowo durne japonce w wiekszosci
moturow stosuja przewody zintegrowane z cewkami.
Ale wymiana przewodow + fajek potrafi uczynic cuda z motocyklem :)
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
-
36. Data: 2010-08-31 10:07:50
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-08-31 11:04:44 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:
>>>> Jak przewody WN mogą się zużyć?
>>>
>>> Parcieje izolacja,
>>
>> Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?
>
> Trzymasz moto na dnie Bałtyku?
No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stojących pod chmurką nie
widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły
przewodzenia. Ale może o czymś nie wiem? Pomińmy tu przypadek majstra z
dwoma lewymi łapskami, bo w to, że wszystko da się zepsuć akurat bez
problemu uwierzę.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
37. Data: 2010-08-31 10:09:50
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
de Fresz napisał(a):
>
> No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stojących pod chmurką nie
> widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły
> przewodzenia. Ale może o czymś nie wiem?
Bo tego "nie widac". Wimieniasz i nagle nie ten motur. Odpala od
pierszego, na deszczu jakos nie slabnie i takie tam historie. To nie
jest tak, ze stary kabel w ogole nie bedzie dzialac. On bedzie dzialac,
ale bedzie slabsza iskra a czasami jej brak.
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
-
38. Data: 2010-08-31 10:56:50
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Don Pedro <n...@o...pl>
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> de Fresz napisał(a):
>>
>> No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stojących pod chmurką nie
>> widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły
>> przewodzenia. Ale może o czymś nie wiem?
>
> Bo tego "nie widac". Wimieniasz i nagle nie ten motur. Odpala od
> pierszego, na deszczu jakos nie slabnie i takie tam historie. To nie
> jest tak, ze stary kabel w ogole nie bedzie dzialac. On bedzie dzialac,
> ale bedzie slabsza iskra a czasami jej brak.
Dokładnie. Po wymianie kabli nagle równiej pracuje na zimno, nie ma
prychnięć przy szybszym dodaniu gazu, nie gubi zapłonów, itp. Kable nie
zdychają z dnia na dzień.
pozdr
DP
TL-S
-
39. Data: 2010-08-31 13:33:06
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2010-08-31 09:59, de Fresz pisze:
> Jak przewody WN mogą się zużyć?
Czasem mogą,w mojej po dziesięciu latach ładnie się zwęglił przy
fajce,ale nie wykluczam ze uszkodzenie mogło powstać przy dzwonie.
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
40. Data: 2010-08-31 13:50:04
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: "Tytus" <t...@g...pl>
Siemka
***"doktorski"
Tak czy inaczej mysl, ze przede mna byly tylko ZX-10 i
CBR1000RR jest budujaca. :)
Bo mnie nie bylo??? :)
Jezdzimy kompletnymi motocyklami!!!
--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek
p.s. to juz innego aparatu niz w telefonie z lat 90 nie mieliscie???