  • 21. Data: 2015-01-28 15:05:54
    Temat: Re: A propos konstruktywnego spA~^(a)dzania czasu..
    Od: tadzik <m...@n...gmailu.com>

    Adam <a...@p...onet.pl> Wrote in message:

    > Poza tym, bez skutecznej wentylacji w łazience wszystko się "kisi" z
    > powodu dużej wilgoci.

    Gadacie i gadacie! A czy wiecie, ze nie ma obowiazku posiadania
    wentylacji we wskazanym pomieszczeniu?
    Kuminiorz powinien zostac wysłany na przysłowiowe drzewo! :)
    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 22. Data: 2015-01-28 15:11:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > Poza tym, bez skutecznej wentylacji w łazience wszystko się "kisi" z
    > powodu dużej wilgoci.

    Ale wymóg, żeby kratka wentylacyjna była akurat w drzwiach jest po
    prostu idiotyczny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2015-01-28 15:11:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello tadzik,

    > Gadacie i gadacie! A czy wiecie, ze nie ma obowiazku posiadania
    > wentylacji we wskazanym pomieszczeniu?
    > Kuminiorz powinien zostac wysłany na przysłowiowe drzewo! :)

    Ale masz na to jakieś wsparcie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2015-01-28 15:21:37
    Od: tadzik <m...@n...gmailu.com>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> Wrote in message:
    > Hello tadzik,
    >
    > Ale masz na to jakieś wsparcie?

    Tak. Poczytaj prawo budowlane i rozporzadzenie ws ochrony ppoż.
    Nie ma obowiazku montowania nawiewów w drzwiach jesli w
    pomieszczeniu nie ma urządzen gazowych. W drzwiach do
    pokoi/sypialni też masz dziury? :)

    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 25. Data: 2015-01-28 15:54:10
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2015-01-28 o 15:21, tadzik pisze:

    > Tak. Poczytaj prawo budowlane i rozporzadzenie ws ochrony ppoż.
    > Nie ma obowiazku montowania nawiewów w drzwiach jesli w
    > pomieszczeniu nie ma urządzen gazowych. W drzwiach do
    > pokoi/sypialni też masz dziury? :)

    Przekombinowałeś - w kuchni mam urządzenie gazowe, a nigdy się nie
    spotkałem z dziurami w drzwiach do kuchni.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2015-01-28 15:54:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Tak. Poczytaj prawo budowlane i rozporzadzenie ws ochrony ppoż.
    > Nie ma obowiazku montowania nawiewów w drzwiach jesli w
    > pomieszczeniu nie ma urządzen gazowych. W drzwiach do
    > pokoi/sypialni też masz dziury? :)

    "Wentylacja" to nie to samo co "nawiewy w drzwiach".

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2015-01-28 16:08:24
    Od: tadzik <m...@n...gmailu.com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> Wrote in message:

    > "Wentylacja" to nie to samo co "nawiewy w drzwiach".

    Przeczytałeś o czym pisał Gotfryd?
    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 28. Data: 2015-01-28 16:11:27
    Od: tadzik <m...@n...gmailu.com>

    Miroo <m...@R...o2.pl> Wrote in message:

    > Przekombinowałeś - w kuchni mam urządzenie gazowe, a nigdy się nie
    > spotkałem z dziurami w drzwiach do kuchni.

    No i jak to się ma do tego co napisałem? :)
    cyt. "Nie ma urządzeń gazowych"
    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 29. Data: 2015-01-28 19:01:10
    Temat: Re: A propos konstruktywnego spĂŞdzania czasu..
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > No ale przeciez wlasnie sa w miejscach niebezpiecznych, wiec o co
    > chodzi :-)

    się zdecyduj

    > A ze dla urzednika polowa zakretow jest niebezpieczna ... hm, ma
    > podniesc prog tolerancji niebezpieczenstwa ?

    oczywiście
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2015-01-28 19:59:42
    Temat: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > A ja oczami wyobraźni widzę już strażników, którzy radośnie przełączają
    > pilotem 100->70->100 robiąc przy okazji zdjęcia tym, którzy nie dali
    > rady wyhamować ;-)

    Ogólnie to nie wiem w czym taki pomysł miałby być lepszy niz urzadzenie
    odliczajace ilosc sekund do zmiany swiatła na sygnalizatorze?