  • 31. Data: 2015-10-09 16:06:41
    Temat: Re: A jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod koła
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Ekolodzy chodzą na piechotę ;)
    >
    > Ale po emisji idiotycznych reklam z pieszym na przejściu zauważyłem że
    > zwiększyła się ilość osób wchodzących na przejście przed nadjeżdżającym
    > pojazdem dlatego, "że w telewizji pokazali, że trzeba pieszego
    > przepuścić".

    I bardzo dobrze. W ten sposob kierowcy sie ucza, ze nalezy zwalniac przed
    przejsciem:)

  • 32. Data: 2015-10-09 16:10:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bylo by jeszcze wiecej z winy pieszych jak by uzywanie kamerek przez kierowcow bylo
    powszechne.

  • 33. Data: 2015-10-09 16:24:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > Mi się podoba wzór niemiecki, większość przejść jest z sygnalizacją,
    > sporadycznie na drogach z mniejszym ruchem sygnalizacji jest brak, i tam
    > pieszy ma zawsze pierwszeństwo już zbliżając się do przejścia.
    > Poza przejściami pieszy może przechodzić na własną odpowiedzialność
    > przez jezdnię w dowolnym miejscu, może to być nawet dwu/trzypasmówka a
    > nawet torowisko tramwajowe.
    > Ale tam nikomu do łba nie przyszło, żeby przejścia dla pieszych robić co
    > 100 metrów.

    i jakoś ludzie nie giną.

    > Wiesz w szczegółach jak działają przepisy w innych krajach?
    > Bo przy tym co chciano nam zaserwować, to tak, prędzej czy później
    > głupota by wyszła, a przy tym trochę ludzi by poginęło.

    wiem. I dlatego niemców uczono stosowania przepisów sowitymi mandatami

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2015-10-09 16:26:24
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Jesli jednak nastapilo "wejscie bezposrednio", to kierowca ma pewne
    > szanse, choc zawsze mozna mu zarzucic, ze nie dochowal ostroznosci i nie
    > zwolnil odpowiedni.
    > A jak pieszy byl pijany, to szanse rosna :-)

    Nic nie wiemy o wypadkach spwodowanych przez pieszego na przejsciu i tego
    się trzymaj.
    Uważam, że jest ich bardzo mało.

  • 35. Data: 2015-10-09 16:29:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >chyba, ze po autostradzie.

    No o to chodzi. 600 km, z czego 590 po autostradzie .

    >Pojeździj po miastach, zwłaszcza małych to się zdiwisz jak szybko
    >hamują

    https://www.youtube.com/watch?v=HPeG1uqAcIU

    Ile przejsc naliczyles ? A ile bez swiatel ?

    J.

  • 36. Data: 2015-10-09 16:32:49
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > No o to chodzi. 600 km, z czego 590 po autostradzie .

    > https://www.youtube.com/watch?v=HPeG1uqAcIU
    >
    > Ile przejsc naliczyles ? A ile bez swiatel ?

    Po co przejscia i swiatla jak goscie tam jada 30-40km/h?

  • 37. Data: 2015-10-09 16:35:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Nic nie wiemy o wypadkach spwodowanych przez pieszego na przejsciu i
    >tego się trzymaj. Uważam, że jest ich bardzo mało.

    Myslisz wiec, ze te ~1700 wypadkow "wejście na jezdnię bezpośrednio
    przed jadącym pojazdem"
    to bylo na jezdni bez przejscia ?

    No coz, wykluczyc nie mozemy, skoro jasno nie napisano ... ale czy
    piesi poza przejsciem nie powinni zachowac wiekszej ostroznosci ?

    Jesli tak wchodza na drodze bez przejscia, to jak wchodza na przejsciu
    ?
    Czy wina po obu stronach - ale na przejsciu to z definicji wina
    kierowcy, a poza - pieszego :-)

    J.

  • 38. Data: 2015-10-09 16:37:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pzetestuj w wchodz przed ciezarowkami.

  • 39. Data: 2015-10-09 16:37:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pzetestuj w wchodz przed ciezarowkami.

  • 40. Data: 2015-10-09 16:42:12
    Temat: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 9 Oct 2015 16:02:45 +0200 Czeslaw Wisniak <p...@w...pl>
    napisał:

    >Moskvicz

    Naprawdę, nie możesz tego słowa pisać normalnie?
    Czy może już jesteśmy jednym ze stanów USA i mamy pisać Alexander
    Pushkin albo Bulat Okudzhava?
    Coraz mniej zdrowego rozsądku w narodzie...