-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
pl!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <mv88d1$u9m$1@node1.news.atman.pl>
<5617a93d$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
<mv8c9d$3ah$1@node1.news.atman.pl>
<5617c259$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<mv8itr$ab2$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mv8itr$ab2$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: A jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod koła
Date: Fri, 9 Oct 2015 16:35:55 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 25
Message-ID: <5617d0ce$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.165.53
X-Trace: 1444401358 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 596 83.27.165.53:59365
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2158
X-Received-Body-CRC: 3362471044
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569946
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mv8itr$ab2$...@n...news.atman.pl...
>> Jesli jednak nastapilo "wejscie bezposrednio", to kierowca ma pewne
>> szanse, choc zawsze mozna mu zarzucic, ze nie dochowal ostroznosci
>> i nie zwolnil odpowiedni.
>> A jak pieszy byl pijany, to szanse rosna :-)
>Nic nie wiemy o wypadkach spwodowanych przez pieszego na przejsciu i
>tego się trzymaj. Uważam, że jest ich bardzo mało.
Myslisz wiec, ze te ~1700 wypadkow "wejście na jezdnię bezpośrednio
przed jadącym pojazdem"
to bylo na jezdni bez przejscia ?
No coz, wykluczyc nie mozemy, skoro jasno nie napisano ... ale czy
piesi poza przejsciem nie powinni zachowac wiekszej ostroznosci ?
Jesli tak wchodza na drodze bez przejscia, to jak wchodza na przejsciu
?
Czy wina po obu stronach - ale na przejsciu to z definicji wina
kierowcy, a poza - pieszego :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.15 16:37 Zenek Kapelinder
- 09.10.15 16:37 Zenek Kapelinder
- 09.10.15 16:42 __Maciek
- 09.10.15 16:45 Zenek Kapelinder
- 09.10.15 16:43 Czesław Wiśniak
- 09.10.15 16:47 Czesław Wiśniak
- 09.10.15 16:58 Czesław Wiśniak
- 09.10.15 17:05 SW3
- 09.10.15 17:05 Czeslaw Wisniak
- 09.10.15 17:50 Shrek
- 09.10.15 17:54 Shrek
- 09.10.15 18:27 nadir
- 09.10.15 18:32 re
- 09.10.15 18:44 re
- 09.10.15 18:51 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=