  • 1. Data: 2011-07-24 20:56:04
    Temat: 50MB internetu rocznie jak najtaniej prepaid ?
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    potrzebuje pakiet internetu do przesylania malej ilosci danych w
    odstepach co jakis czas 10-15bitow ale dostęp non stop - 24/7/365
    co polecacie aby bylo najtaniej i zeby bylo z tym malo zachodu.... np.
    jedno doladowanie w roku?

    --
    Bucz
    "Walk softly and carry a big gun"

  • 2. Data: 2011-07-24 21:38:10
    Temat: Re: 50MB internetu rocznie jak najtaniej prepaid ?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-24 22:56, Bucz pisze:
> [...]
    > odstepach co jakis czas 10-15bitow ale dostęp non stop - 24/7/365
    > co polecacie aby bylo najtaniej i zeby bylo z tym malo zachodu.... np.

    co jakiś czas czyli co ile? Ile sesji transmisji np. na dobę?

  • 3. Data: 2011-07-25 09:36:15
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > co jakiś czas czyli co ile? Ile sesji transmisji np. na dobę?

    60-70kbit

  • 4. Data: 2011-07-25 10:31:09
    Od: "Magneton" <b...@c...pl>

    Najtaniej wyjdzie play prepaid.

  • 5. Data: 2011-07-25 10:38:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Magneton" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Najtaniej wyjdzie play prepaid.

    Oczywiscie Fresh, nie PONK

    We Freshu mozna za 3 zl/m-c (uwzgledniajac bonusy doladowaniowe przy wyborze
    odpowiedniego profilu, srednio nawet za mniej) - ale trzeba pilnowac
    przedluzania pakietow - bo bez utraty zgromadzonych megabajtow mozna to
    zrobic tylko przez krocej niz jedna dobe.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-07-25 11:32:29
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > przedluzania pakietow - bo bez utraty zgromadzonych megabajtow mozna to
    > zrobic tylko przez krocej niz jedna dobe.

    moze ktos ma pomysl jak to zautomatyzowac na symbianie aby nie wymagalo
    integracji czlowieka (automatyczne przedluzanie)

  • 7. Data: 2011-07-25 12:03:30
    Od: "Magneton" <b...@c...pl>

    > moze ktos ma pomysl jak to zautomatyzowac na symbianie aby nie wymagalo
    > integracji czlowieka (automatyczne przedluzanie)

    Doładowywujesz zdalnie. Pakiety kupujesz na play24 online. Wszystko to
    możesz robić z Buenos Aires albo z Sydney.

  • 8. Data: 2011-07-25 12:19:18
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Magneton" <b...@c...pl> napisał:

    >Wszystko to możesz robić z Buenos Aires albo z Sydney.

    Rozumiesz różnicę między "automatycznie" a "zdalnie z Sydney"?

    Rozwiązaniem może być aplikacja do planowania smsów. Kiedyś korzystałem z SMS
    Timer.

  • 9. Data: 2011-07-25 12:31:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bucz" napisał w wiadomości grup

    >60-70kbit

    Ale zwrociles uwage na czesty zapis w cenniku: klient w ramach jednej
    sesji placi co najmniej za dwa pakiety po 100kBajt, sesja zrywana jest
    przy kazdej mozliwej okazji, nie rzadziej niz raz na dobe ..

    Sprawdzic czy nie ma jakiejs taryfy z darmowymi SMSami, przynajmniej
    do jednego numeru.

    Bo oprogramowywanie MMS to chyba przesada .. ale kto wie ...

    J.

  • 10. Data: 2011-07-25 13:47:58
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > przedluzania pakietow - bo bez utraty zgromadzonych megabajtow mozna to
    > zrobic tylko przez krocej niz jedna dobe.

    napisz jeszcze cos wiecej... jaki schemat dzialania
    kupuje karte play-a odpalam fresha i co dalej, jak czesto
    bo czytam o tych promocjach na stronie playa ale nie moge jakos tego
    poskladac tak jak ty to widzisz...