  • 1. Data: 2011-07-25 12:11:07
    Temat: Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Witajcie,

    Odkąd przeszedłem z Plus do Play brakuje mi konta
    pocztowego, które dawałoby znać po otrzymaniu nowej poczty
    (plusowski Plusnet).

    Play chyba szybko takiej usługi nie wprowadzi ... chyba że
    ktoś z Was coś już wie, to niech się pochwali :).

    Możecie polecić jakieś konto pocztowe, które ma _sprawnie_ działające
    powiadomienia SMSem przy nadejściu nowej wiadomości ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2011-07-25 13:36:13
    Temat: Re: Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 25 Lip, 14:11, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:
> [...]
    >
    > Możecie polecić jakieś konto pocztowe, które ma _sprawnie_ działające
    > powiadomienia SMSem przy nadejściu nowej wiadomości ?

    Z moich doświadczeń wynika, że
    dość zbliżone do ideału jest ....
    konto u operatora koloru pomarańczy .
    Spore możliwości, aliasy, definiowalne filtry,
    tylko ta konieczność uzupełniania kasy
    na prepaidzie, lub płacenia za abonament.
    Testowałem wiodącą trójkę operatorów,
    żeby nie było, że tylko tak sobie piszę .
    Era i Plus jakiś czas temu zatrzymały
    się w rozwoju - prawdopodobnie usługa
    niedochodowa więc jej nie rozwijają .
    http://zapodaj.net/458873b3d4d5.jpg.html
    Być może chodzi o konto pocztowe nie
    skojarzone z operatorem, ale ja takiego nie znam.

    --
    SP4OLN

  • 3. Data: 2011-07-25 15:55:15
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 06:36:13 -0700 (PDT), SP4OLN napisał(a):

    > Być może chodzi o konto pocztowe nie
    > skojarzone z operatorem, ale ja takiego nie znam.

    To w takim razie widziałem cos na WP.PL, co prawda wtedy to płatne konto,
    ale dzięki temu nie ma doklejki na dole każdego maila.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Deszcz meteorytów. Obserwują zięć i teściowa. Zięć pomyślał życzenie.
    Teściowa nie zdążyła...

  • 4. Data: 2011-07-25 20:03:24
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2011-07-25 14:11, Aleksander pisze:

    > Play chyba szybko takiej usługi nie wprowadzi ... chyba że
    > ktoś z Was coś już wie, to niech się pochwali :).

    Myślę że szansa wprowadzenie takiej usługi są nikłe. W erze smartfonów i
    mobilnego internetu taka funkcja to moim zdaniem archaizm z poprzedniej
    epoki.

  • 5. Data: 2011-07-25 20:32:12
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-07-25 17:55, ..::Wiskoler::.. pisze:

    > To w takim razie widziałem cos na WP.PL, co prawda wtedy to płatne konto,
    > ale dzięki temu nie ma doklejki na dole każdego maila.

    tylko jaki to ma sens ? skoro za kilka zł możesz mieć dostęp do netu w
    telefonie a co za tym idzie dostęp do poczty cały czas ?
    to tak jak napisał kolega usługa z poprzedniej epoki, po co mi sms skoro
    moge mieć podglad maila, czy nagłówka - to lepsze od powiadomienia ;-)

  • 6. Data: 2011-07-25 20:37:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Myślę że szansa wprowadzenie takiej usługi są nikłe. W erze smartfonów i
    > mobilnego internetu taka funkcja to moim zdaniem archaizm z poprzedniej
    > epoki.

    A moim nie.
    Bardzo wiele jest obszarow ze slabym zasiegiem przyzwoitego internetu i te
    biale plamy predko nie znikna.

    Poza tym jeszcze kwestia roamingu - w Polsce moze sobie smartfon sprawdzac
    poczte i co pol minuty. Sprobuj tak za granica - chyba, ze liczysz na
    szybkie, darmowe WiFi w kazdej afrykanskiej wiosce (w Nigerii moze i tak
    jest, ale po powrocie do kraju mozesz sie zdziwic, co sie stalo z pieniedzmi
    z konta)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-07-25 20:41:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Dedektyf" napisał:

    > tylko jaki to ma sens ? skoro za kilka zł możesz mieć dostęp do netu
    > w telefonie a co za tym idzie dostęp do poczty cały czas ?

    Za wyjątkiem tego, który wątkotwórca spędza poza Strefą Taniego Internetu
    (o ile to rozróżnienie nadal jeszcze funkcjonuje w Play).

    JoteR

  • 8. Data: 2011-07-25 20:51:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Za wyjątkiem tego, który wątkotwórca spędza poza Strefą Taniego Internetu
    > (o ile to rozróżnienie nadal jeszcze funkcjonuje w Play).

    We Freshu nie ma juz tego rozroznienia...
    No ale jednak jst kilka argumkentow za powiadomieniami.

    Powiadomienia pozwalaja na naprawde szybki czas reakcji, co ma ogromne
    znaczenie w przypadku uslug swiadczonych za posrednictwem Internetu.
    Osiagniecie takiej szybkosci za pomoca netu w telefonie oznacza koniecznosc
    permanentnego bycia on-line i sprawdzanai poczty non-stop (np. co minutę) ze
    wszelkimi tego kosekwencjami:

    1. bateria!
    2. koszty, zwlaszcza w roamingu
    3. kiepski zasieg w przypadku dostepnosci jedynie GPRS - permanentne
    sprawdzanie skrzynki moze skutkowac wowczas problemami z dodzwonieniem sie,
    nie mowiac o zzeraniu baterii (pkt. 1) w przypadku prob nawiazanai
    polaczenia w warunkach kiepskiego zasiegu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-07-26 05:56:02
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Myślę że szansa wprowadzenie takiej usługi są nikłe. W erze smartfonów i
    > mobilnego internetu taka funkcja to moim zdaniem archaizm z poprzedniej
    > epoki.h

    E tam archaizm. Już trochę argumentów przytoczył SDD.

    Mi BARDZO by się taka usługa przydała.

    Do tej pory, miałem specjalne konto (na plusnet) gdzie w
    razie przekroczenia np. temperatury w serwerowni, dostawałem
    maila + powiadomienie SMS - od razu mogę zareagować.
    Specjalnie konto, właśnie do takich "alarmowych" spraw.

    Poza tym, żeby mieć zbliżony odpowiednik... to musiałbym
    sprawdzać pocztę... co 2-3 minuty ? Non stop transmisja.
    Dziękuje bardzo ;) Nie dość, że są to za każdym razem "zjadane"
    bajty - zużywana bateria + niepotrzebne promieniowanie :P ;)
    Jak przychodzi SMS / rozmowa / transmisja - to mi to wieża wychwytuje
    i "rezonuje" ... zresztą pewnie każdy z Was tego doświadczył, kładąc
    telefon w pobliżu jakiś głośników... (ti-tititi-titi...) ;)
    (dosyć mam fal elektromagnetycznych żeby jeszcze sobie dokładać) ;))

    Poza tym, potrzebne jest odpowiednie ustawienie programu pocztowego..
    ...+ pewnie jakaś nakładka, aby piszczał odpowiednio - a jak zmienimy
    telefon ? to ustawienia od nowa - a tak - przekładam kartę z jednego
    telefonu do drugiego - nawet jakiegoś zabytku, jak główny zdechnie...
    i powiadomienie zawsze dojdzie.

    Aleksander.

  • 10. Data: 2011-07-26 16:27:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    >
    > Poza tym, żeby mieć zbliżony odpowiednik... to musiałbym
    > sprawdzać pocztę... co 2-3 minuty ? Non stop transmisja.

    Nie musi być ciągła transmisja tak, jak nie jest ciągła między serwerami.

    >Nie dość, że są to za każdym razem "zjadane"
    > bajty - zużywana bateria + niepotrzebne promieniowanie :P ;)

    Niewątpliwie coś to kosztuje, ale nie demonizuj.

> [...]
    > telefon w pobliżu jakiś głośników... (ti-tititi-titi...) ;)
    > (dosyć mam fal elektromagnetycznych żeby jeszcze sobie dokładać) ;))

    To czemu chcesz ten sms ?

> [...]
    > telefon ? to ustawienia od nowa - a tak - przekładam kartę z jednego
    > telefonu do drugiego - nawet jakiegoś zabytku, jak główny zdechnie...

    Co Ci po powiadomieniu jak i tak musisz pocztę odebrać ?