  • 1. Data: 2012-02-27 16:45:27
    Temat: ktoś pomoże
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Pewnie proste ale nie dla mnie
    Fotka ma 2288x1712 pikseli i 72dpi. Jakiej wielkości odbitkę przy w miarę
    sensownej jakości da się z tego uzyskać?

    dziękuję Adam

  • 2. Data: 2012-02-27 16:51:59
    Temat: Re: ktoś pomoże
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2012-02-27 17:45, Adam wrote:
    > Pewnie proste ale nie dla mnie
    > Fotka ma 2288x1712 pikseli i 72dpi. Jakiej wielkości odbitkę przy w
    > miarę sensownej jakości da się z tego uzyskać?

    http://www.fototv.pl/artykuly/sprzet-fotograficzny/i
    le-megapikseli.html

    > dziękuję Adam

    Proszę bardzo,
    Bartosz.

  • 3. Data: 2012-02-27 16:52:12
    Od: PK <p...@e...pl>

    W dniu 2012-02-27 17:45, Adam pisze:
    > Fotka ma 2288x1712 pikseli i 72dpi. Jakiej wielkości odbitkę przy w
    > miarę sensownej jakości da się z tego uzyskać?

    2288x1712=4Mpix
    W miarę sensowna jakość to będzie do A4
    http://fizykon.org/foto/pfc_obrobka_fotografii_przel
    iczanie_pikseli_na_cm.htm

  • 4. Data: 2012-02-27 16:53:06
    Od: adal <a...@a...eu>

> [...]
    > Fotka ma 2288x1712 pikseli i 72dpi. Jakiej wielkości odbitkę przy w
    > miarę sensownej jakości da się z tego uzyskać?

    18x13cm
    max
    24x18cm

  • 5. Data: 2012-02-27 16:58:04
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adal" <a...@a...eu> napisał w wiadomości

    > 18x13cm
    > max
    > 24x18cm

    Dzięki za obie odpowiedzi. Niestety ciut mało :/
    pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2012-02-27 17:46:15
    Od: PK <p...@e...pl>

    W dniu 2012-02-27 17:58, Adam pisze:
    > Dzięki za obie odpowiedzi. Niestety ciut mało :/
    Weź pod uwagę, że podpowiedzi dotyczyły jakości zdjęć oglądanych z
    bliska, trzymajac np fotkę w ręku. Ze swoich 4 Mpix możesz spokojnie
    zrobić mały plakat jeśli oglądany będzie powiedzmy z ponad metra czy
    dwóch. Przecież na bilbordy nikt nie robi fotek używając matryc
    fafnastosetmegapikselowych.

  • 7. Data: 2012-02-27 21:06:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-27 16:58:04 +0000, "Adam" <d...@p...onet.pl> said:

    > Dzięki za obie odpowiedzi. Niestety ciut mało :/
    > pozdrawiam
    > Adam

    Źle zadałeś pytanie.
    Co oznacza sensowna jakość? Na siatkę maskującą remont elewacji?
    Bilbord? Wystawę? A może po prostu na ścianę w salonie?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-02-28 05:42:23
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    > Źle zadałeś pytanie.
    > Co oznacza sensowna jakość? Na siatkę maskującą remont elewacji? Bilbord?
    > Wystawę? A może po prostu na ścianę w salonie?

    Ok, rzeczywiście pominałem , fotka ma wisieć w pokoju.
    Adam

  • 9. Data: 2012-02-28 05:57:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PK wrote:
> [...]
    > zrobić mały plakat jeśli oglądany będzie powiedzmy z ponad metra czy
    > dwóch. Przecież na bilbordy nikt nie robi fotek używając matryc

    to zależy jakie bilboardy...

    te wysokiej jakości mają zdjecia robione SFem z dupką cyfrowa :)

  • 10. Data: 2012-02-28 07:07:08
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Ok, rzeczywiście pominałem , fotka ma wisieć w pokoju.
    > Adam

    No to w czym problem, żeby zrobić ją na pół ściany? ;-)
    Tu http://www.indeo.com.pl/ wydrukują Ci to wysyłkowo w bardzo dobrej
    jakości.

    Pozdr.