  • 21. Data: 2009-06-18 18:36:16
    Temat: Re: 40D czy 500D ?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JLF pisze:
    > Gdzie można kupić artykuł "Z filmu na matrycę"?

    Niestety nie wiem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-06-18 19:33:56
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 18 Jun., 20:35, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Bo lepsze technicznie z niego zdjęcia wychodzą. Mimo ograniczeń
    > dynamiki. Poza tym aparat szybki, z lv i ma pewny af (wbrew opinii
    > pewnego tutejszego trolla).
    >
    > --
    > pozdrawia Adam

    ma mnie na mysli.
    ale sam to miejscowy trollo , ktory tu mieszka od paru lat.
    trolle maja to do siebie , ze innych lubia bryzgac tym przydomkiem.

    Twoje pieniadze kup , sam sie przekonasz.
    calkowicie rozumiem Twoje wahanie c40d czy c500d , ale nie daj sie
    przekonac dla c450d

    mialem pierwszy i moge powiedziec ze znam drugi choc nie mialem
    c500 to mieszanina c450d ( af , korpus , ten mialem ) i c 50d
    ( matryca , procesor - ten mam )
    c500 bedzie swietny w zakresie matrycy i proceseora i fatalny w
    zakresie af .

    nad c450d nawet nie zastanawiaj sie przez chwile.

    z pary c40d , c500d wybralbym c40d.
    roznic w jakosci obrazu nie zauwazysz za to zdecydownie lepsza obsluga
    i dostepnosc funkcji.
    drugie pokretlo z tylu i joystick ulatwiaja znakomicie obsluge. Jest
    tez solidnie wykonany - wartosc sprzedazy bedzie wieksza za pare lat
    niz tych 3 cyfrowych.

    co do jakosci AF w c450d odsylam do www.colorfoto.de - tragedia ,
    trafnosc fatalna.
    co jakis czas tutaj ktos pyta o problemy z AF w c450d .
    Sytuacja jest taka ,ze tylko jeden trollo uwaza ze c450d ma swietny
    AF,
    a robi zdjecia w studio przy pelnym oswietleniu liczonym w kW na
    obiekty kontrastowe jednym obiektywem i do tego ostrzy na LV.
    daj sobie spokoj z wypowiedziami ludzi niepowaznych.

    XXX

  • 23. Data: 2009-06-18 20:10:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > a robi zdjecia w studio przy pelnym oswietleniu liczonym w kW na
    > obiekty kontrastowe jednym obiektywem i do tego ostrzy na LV.
    > daj sobie spokoj z wypowiedziami ludzi niepowaznych.

    Bzdura, robię także przy jednym maksymalnie ściemnionym pilocie (100W
    żarówka w softboxie pracująca przy ułamku mocy), bo kobiety lepiej się
    czują, gdy mogą pozować w półmroku. Oczywiście klasycznie (nie na lv).
    Oczywiście w czasie naświetlania pracuje światło błysku.
    Tak na marginesie sofboxy mają żarówki o mocy setki watów, a nie
    kilowatów. A co do braku powtarzalności af - nikt tu jeszcze, z
    wyjątkiem jednego typa, nie narzekał.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /Kraków - piękne miasto psich kup i billboardów, piwem i moczem pachnące.../

  • 24. Data: 2009-06-18 20:17:16
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > taaaak.... bo D300 nie szumi... wogole...
    > akurat zajmuje sie fotoedycja w pewnym wydawnictwie
    > i niestety czasem ten D300 szumi az milo...

    Pewnie że szumi ale nie aż tak jak 450D, chodziło mi o to że od tej klasy
    aparatu jakim jest 450D nie mozna za dużo wymagać. To model niskobudżetowy a
    nie półprofesjonalny i tak go trzeba traktować.

    Pzdr.
    Krzychu

  • 25. Data: 2009-06-20 10:32:11
    Od: J L F <j...@o...pl>

    JLF pisze:
    > Które body polecacie: EOS 40D czy 500D?
    > Cena taka sama, ale po tym, jak zobaczyłem, jak szumi 450D to się
    > załamałem i 450D odpadł ;-)

    Dziękuję za wszystkie opinie i porady.
    Waham się teraz pomiędzy 20D (+ małe koszty, - potencjalna możliwość
    zakupu złomu) i 40D (+ nowe i gwarancja, - dwa razy większe koszty).
    Decyzję końcową podejmie nagual, coś czuję, że będzie to 40D :-)

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie,
    Jan

  • 26. Data: 2009-06-20 11:03:09
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "J L F" napisał

> [...]
    > zakupu złomu) i 40D (+ nowe i gwarancja, - dwa razy większe koszty).
    > Decyzję końcową podejmie nagual, coś czuję, że będzie to 40D :-)

    I bardzo dobrze. Zapomnij o 20D raz na zawsze.
    Ja rok temu robilem przesiadkę z 20D na 40D i do dziś pamietam szok po
    skonstatowaniu faktu iż na AF wreszcie mogę polegać ; )
    40D to w stajni Canona najlepszy obecnie wybór w kategorii cena/jakość.

    20D jest dobre jeśli serio ciśnie kogoś brak kasy, musi kupić lustrzankę ale
    stać go jeszcze na zakup porządnego szkła USM. Poza AFem to jest świetny
    sprzęt.

    adam