  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 40D czy 500D ?
    Date: Sat, 20 Jun 2009 13:03:09 +0200

    Użytkownik "J L F" napisał

    > Dziękuję za wszystkie opinie i porady.
    > Waham się teraz pomiędzy 20D (+ małe koszty, - potencjalna możliwość
    > zakupu złomu) i 40D (+ nowe i gwarancja, - dwa razy większe koszty).
    > Decyzję końcową podejmie nagual, coś czuję, że będzie to 40D :-)

    I bardzo dobrze. Zapomnij o 20D raz na zawsze.
    Ja rok temu robilem przesiadkę z 20D na 40D i do dziś pamietam szok po
    skonstatowaniu faktu iż na AF wreszcie mogę polegać ; )
    40D to w stajni Canona najlepszy obecnie wybór w kategorii cena/jakość.

    20D jest dobre jeśli serio ciśnie kogoś brak kasy, musi kupić lustrzankę ale
    stać go jeszcze na zakup porządnego szkła USM. Poza AFem to jest świetny
    sprzęt.

    adam