  • 1. Data: 2009-06-16 17:39:57
    Temat: 40D czy 500D
    Od: JLF <j...@o...pl>

  • 2. Data: 2009-06-16 17:42:43
    Temat: Re: 40D czy 500D
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

  • 3. Data: 2009-06-16 18:02:14
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

  • 4. Data: 2009-06-16 18:10:04
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > A co lepiej kupić Forda czy Mercedesa ?

    Forda, pod warunkiem, że to model T

  • 5. Data: 2009-06-16 18:57:45
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    JLF wrote:
    > Które body wybrać, EOS 40D czy 500D?
    > Miał być 450D, ale szumi jak hybryda.

    Bierzesz szkiełko USM i już praktycznie nie szumi. Albo jeszcze lepiej -
    manualne! Tam nawet nie ma co szumiec.

    Prowokujesz? :)

    k,

  • 6. Data: 2009-06-16 20:14:34
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Forda, pod warunkiem, że to model T

    chyba ST ;P

  • 7. Data: 2009-06-16 20:24:55
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 16 Jun., 19:39, JLF <j...@o...pl> wrote:
    > Które body wybrać, EOS 40D czy 500D?
    > Miał być 450D, ale szumi jak hybryda.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Jan

    500d ma swieta matryce i procesor jak w 50d i beznadziejny AF jak w
    450d , ktory bedzie limitowal czesto jakosc zdjecia.
    Zeby zrobic ostre zdjecie bedziesz musial kombilnowac jak kon pod
    gore.

    40 d pod tym wzgledem jest duzo lepszym aparatem , jakosc matrycy
    jest praktycznie taka sama jak w 50d ( praktycznie , przy
    dokladniejszych ogledzinach , roznicy mozna sie dopatrzec )
    z tego wzgledu bralbym cialo 40d.

  • 8. Data: 2009-06-16 20:30:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > 450d , ktory bedzie limitowal czesto jakosc zdjecia.
    > Zeby zrobic ostre zdjecie bedziesz musial kombilnowac jak kon pod

    Widzę, że wrócił grupowy troll pod nowym, jeszcze głupszym nickiem.
    To tak ku uwadze nowym, wszystkim działają af canona tylko nie jemu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-06-16 20:52:12
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Widzę, że wrócił grupowy troll pod nowym, jeszcze głupszym nickiem.
    > To tak ku uwadze nowym, wszystkim działają af canona tylko nie jemu.

    mnie tez wyklucz z grona zadowolonych uzytkownikow AF canona :)

    Roger

  • 10. Data: 2009-06-16 21:12:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > mnie tez wyklucz z grona zadowolonych uzytkownikow AF canona :)

    Ty masz starego grata jednocyfrowego :)
    Poza tym co innego stałe przesunięcie, konkretne dla każdego obiektywu,
    co innego rzekomy rozrzut co zdjęcie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/