  • 1. Data: 2009-06-16 17:37:23
    Temat: 40D czy 500D ?
    Od: JLF <j...@o...pl>

    Które body polecacie: EOS 40D czy 500D?
    Cena taka sama, ale po tym, jak zobaczyłem, jak szumi 450D to się
    załamałem i 450D odpadł ;-)

    Pozdrawiam
    Jan

  • 2. Data: 2009-06-16 17:56:05
    Temat: Re: 40D czy 500D ?
    Od: JLF <j...@o...pl>

    JLF pisze:
    > Które body polecacie: EOS 40D czy 500D?
    > Cena taka sama, ale po tym, jak zobaczyłem, jak szumi 450D to się
    > załamałem i 450D odpadł ;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Jan

    Przepraszam, że parę razy puściłem ten sam post na grupę.
    Jan

  • 3. Data: 2009-06-16 18:33:54
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 16 Jun., 19:37, JLF <j...@o...pl> wrote:
    > Które body polecacie: EOS 40D czy 500D?
    > Cena taka sama, ale po tym, jak zobaczyłem, jak szumi 450D to się
    > załamałem i 450D odpadł ;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Jan

    mozna zapytac jak zobaczyles te szumy i gdzie ?

  • 4. Data: 2009-06-16 18:45:34
    Od: "miotla" <m...@w...pl>

    > Które body polecacie: EOS 40D czy 500D?

    Jakiś czas temu miałem podobny dylemat, czy kupic 30D czy 400D
    teraz jest to dla mnie oczywiste.
    Ja bym brał 40D bez zastanowienia

    miotla

    http://rajdy.interecho.com/

  • 5. Data: 2009-06-16 18:53:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JLF pisze:
    > Które body polecacie: EOS 40D czy 500D?
    > Cena taka sama, ale po tym, jak zobaczyłem, jak szumi 450D to się
    > załamałem i 450D odpadł ;-)

    Tylko nie patrz jak szumią pozostałe, bo Ci nic nie zostanie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-06-16 19:27:25
    Od: JLF <j...@o...pl>

    XX YY pisze:

    > mozna zapytac jak zobaczyles te szumy i gdzie ?

    Zobaczyłem na monitorze, w domu na kompie.

  • 7. Data: 2009-06-16 19:33:53
    Od: JLF <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Tylko nie patrz jak szumią pozostałe, bo Ci nic nie zostanie :)

    Q-cze, no to jest problem.
    A może wrócić do 350D, panie Adamie?

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 8. Data: 2009-06-16 19:37:18
    Od: JLF <j...@o...pl>

    JLF pisze:

    > Zobaczyłem na monitorze, w domu na kompie.

    Widać, zwłaszcza na jednolitych powierzchniach, niebo, blade chmury.
    Przeżyłem szok, kiedy to zobaczyłem, mój stary 300D robił lepsze
    technicznie zdjęcia niż 450D.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 9. Data: 2009-06-16 19:46:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JLF pisze:

    > Q-cze, no to jest problem.
    > A może wrócić do 350D, panie Adamie?

    To raczej do 20D.
    Choć szczerze powiedziawszy, należałoby to wszystko sprawdzić. Na razie
    wiem, że 20D ma najfajniejszą dynamikę, podobnie 30D, potem 10D i 300D,
    troszkę słabiej jest z 350D. 450D ma dynamikę (cały czas podkreślam -
    użyteczną) fatalną, jak jest naprawdę w 500, 40 i 50 - wolałbym
    dokładnie nie określać.

    Z tym że dynamika to jedno, szumy to co innego. 300D bardziej szumi od
    450D, ale dynamikę ma lepszą (tzn. poniżej pewnych wartości 450D zaczyna
    mocno szumieć).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie każdy cieć to cieć, nie każdy prezydent to prezydent.../

  • 10. Data: 2009-06-16 19:48:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JLF pisze:
    > Widać, zwłaszcza na jednolitych powierzchniach, niebo, blade chmury.
    > Przeżyłem szok, kiedy to zobaczyłem, mój stary 300D robił lepsze
    > technicznie zdjęcia niż 450D.

    Nie wiem, czy jest aż tak źle:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/450d.jpg

    --