  • 11. Data: 2010-02-28 11:21:58
    Temat: Re: 3manie w serwisie fonu na abo a raty
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Feb 28, 9:10 am, "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>
    wrote:
    > Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 28 luty (niedziela),
    > znalazłem donos TW *yendy*,
    > o treści cytowanej poniżej:

    > Abonament, to jest opłata za *gotowość* świadczenia usług, a nie zapłata za
    > świadczenie.

    A JAKA TO "GOTOWOŚĆ" JEŚLI NIE MA *CZYM* DZWONIĆ!!!

    DALI TELEFON Z SIMLOKIEM JAKO NIEODŁĄCZNY ELEMENT SWOJEGO ŚWIADCZENIA!
    JASNE JAK MILION POSTERÓW W CAŁYM KRAJU!

  • 12. Data: 2010-02-28 11:34:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On Feb 28, 9:41 am, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    >Basta! Nie ma co motać!

    Jak juz bedziesz mial korztystny wyrok z drugiej instancji to wtedy nie
    omieszkaj grupy poinformowac o tym

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-02-28 11:36:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On Feb 28, 9:10 am, "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    >A JAKA TO "GOTOWOŚĆ" JEŚLI NIE MA *CZYM* DZWONIĆ!!!

    Mialbyc absolutna racje, gdyby nie mozna bylo z Twej karty korzystac w innym
    telefonie.
    Tak jak to jest w niektorych telewizjach cyfrowych ("Cyfrowy Polsat", n)
    gdzie z karty mozn akorzystac tylko w jednym dekoderze.
    Tutaj sprawa jest inna - pomimo uszkodzenia telefonu mozesz caly czas
    dzwonic, a to ze jestes biedny i nie masz drugiego telefonu to Twoj problem.
    Trzeba bylo nie podpisywac umowy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-02-28 12:35:34
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    yendy <y...@g...com> Odpowiedz na
    m.googlegroups.com:

    > Podpisałem umowę ZA ZESTAW: DZWONIENIE + TELEFON Z SIMLOKIEM. Teraz
    > DOSTAWCA usługi nie spełnia obowiązku świadczenia usługi więc narusza
    > umowę.
    > Basta! Nie ma co motać!

    Może przeczytaj tę umowe jeszcze raz?
    Podpisałem umowę na usługi telefonicznej, w ramach tej usługi operator
    udzielił ci rabatu na zakup telefonu. To że pospusł się telefon nie znaczy że
    przestała działać usługa na którą masz umowę.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 15. Data: 2010-02-28 12:42:08
    Od: "Daniel Lisewski" <l...@g...pl>

    wrote:
    > Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 28 luty (niedziela),
    > znalazłem donos TW *yendy*,
    > o treści cytowanej poniżej:

    Witam.

    > Abonament, to jest opłata za *gotowość* świadczenia usług, a nie zapłata
    > za
    > świadczenie.

    Zgadzam się, ale awaria telefonu nie jest brakiem gotowości operatora do
    świadczenia usług. Co najwyżej może być powodem przerwy w dostępie do tych
    usług dla konkretnego abonenta. Jednak operator nie jest winien tego, że
    Abonentowi zepsuł się telefon. Co innego, gdyby awaria dotyczyła na przykład
    BTS-ów. Za nie (i ich ciągłe działanie) odpowiada operator. Jednak nawet
    awaria po stronie operatora nie zwalnia abonenta z opłat. Jedynie daje mu
    możliwość dochodzenia zwrotu opłat za okres awarii. A propos telefonu jako
    "nieodłącznego elementu umowy" przejrzałem swoją umowę i nie znalazłem tam
    ani jednego zapisu, który dotyczyłby aparatu i uważam, jak już tu zresztą
    pisano, że aparat jest tylko płatnym "dodatkiem" do umowy. Istnieje bowiem
    możliwość podpisania umowy bez aparatu i zaopatrzenie się w niego gdzie
    idziej - podobnie jak komputer nie jest częścią umoewy o korzystanie z łącza
    internetowego (mimo tego, że bez komputera z Internetu korzystać nie można
    * )

    * mam tu na myśli internet stacjonarny, z którego raczej nie korzysta się
    przy pomocy palmtopa czy telefonu komórkowego.

    Lisior

  • 16. Data: 2010-02-28 16:10:16
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    W dniu 2010-02-28 12:21, yendy pisze:

    > A JAKA TO "GOTOWOŚĆ" JEŚLI NIE MA *CZYM* DZWONIĆ!!!
    >
    > DALI TELEFON Z SIMLOKIEM JAKO NIEODŁĄCZNY ELEMENT SWOJEGO ŚWIADCZENIA!
    > JASNE JAK MILION POSTERÓW W CAŁYM KRAJU!

    Nie, dali Ci prawo do zakupu telefonu po obniżonej cenie.
    Tyle i tylko tyle.

    Umowa w żadnym miejscu nie mówi, że to jest telefon do wykorzystania z
    tą kartą SIM, ani w ogóle co masz z nim robić.

    Równie dobrze mogliby Ci dać w ramach umowy prawo do zakupu roweru po
    obniżonej cenie.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 17. Data: 2010-02-28 16:48:49
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma>

> [...]
    > że
    > przestała działać usługa na którą masz umowę.

    Przecież napisał, że nie ma telefonu (tego telefonu ani innego) do
    korzystania z usługi a nie, że usługa przestała działać.

  • 18. Data: 2010-02-28 16:53:10
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl>

    > Cos z mozgiem masz, a jak kupisz benzyne na stacji a samochod sie rozwalil
    > o drzewo to idziesz oddac benzyne?
    > Jak tv kupisz na raty i sie popsuje to tez rat nie placisz/??

    Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli. Klient skorzystał z promocji
    warunkującej możliwość zakupu telefonu od świadczenia usługi. Jakby chciał
    samą usługę to by nie korzystał z promocji.

  • 19. Data: 2010-02-28 16:54:01
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

> [...]
    > znalazłem donos TW *yendy*,
    > o treści cytowanej poniżej:

    > Abonament, to jest opłata za *gotowość* świadczenia usług, a nie zapłata

    Nonsens

  • 20. Data: 2010-02-28 16:56:26
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > dzwonic, a to ze jestes biedny i nie masz drugiego telefonu to Twoj
    > problem. Trzeba bylo nie podpisywac umowy.

    Umowa polegała na zakupie (sprawnego) telefonu i (a nie tylko) korzystania z
    usługi