  • 1. Data: 2010-02-27 12:16:01
    Temat: E52 - jak się sprawuje?
    Od: DanW <m...@g...pl>

    Chciałbym kupić ten model ale obawiam się, że będzie schodziła farba z
    klawiszy jak w E50. Może ktoś z was korzysta intensywnie z tego modelu
    od kilku miesięcy i może się wypowiedzieć jak jest w tym modelu?
    Pozdrawiam Dan.

  • 2. Data: 2010-02-27 12:45:32
    Temat: Re: E52 - jak się sprawuje?
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 02/27/2010 01:16 PM, DanW wrote:
> [...]
    > klawiszy jak w E50. Może ktoś z was korzysta intensywnie z tego modelu
    > od kilku miesięcy i może się wypowiedzieć jak jest w tym modelu?

    wyglada na to, ze nokia pieprzy klientow, w starej nokii 5110, takich
    problemow nie ma, nokia zdaje sobie sprawe ze jak komorki/wyglad bedzie
    sie psul to klient bedzie je czesciej wymienial, a nokia bedzie miala
    wiekszy zysk, dzisiaj uczciwosc idzie srac do kibla, zaprzeproszeniem

  • 3. Data: 2010-02-27 16:31:25
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie psul to klient bedzie je czesciej wymienial, a nokia bedzie miala
    > wiekszy zysk, dzisiaj uczciwosc idzie srac do kibla, zaprzeproszeniem

    a po co ty uczciwosc w to mieszasz??? w jaki sposob producent jest
    nieuczciwy w stos do konsumenta?

    maciej

  • 4. Data: 2010-02-27 17:33:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-02-2010 o 17:31:25 maciej j. <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > a po co ty uczciwosc w to mieszasz??? w jaki sposob producent jest
    > nieuczciwy w stos do konsumenta?

    Bo to jedna z teorii spiskowych tego świata. Zawsze można coś takiego
    powiedzieć, zawsze gadać a żadnych faktów czy konkretów. Jest konkurencja
    i każdy ma wolny wybór, też nie wiem co ma tu uczciwość.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-02-27 18:05:31
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 02/27/2010 06:33 PM, Piotr M wrote:

    > Bo to jedna z teorii spiskowych tego świata. Zawsze można coś takiego
    > powiedzieć, zawsze gadać a żadnych faktów czy konkretów. Jest
    > konkurencja i każdy ma wolny wybór, też nie wiem co ma tu uczciwość.

    przeciez z premedycja uzyli tanszych materialow do konstrukcji obudowy,
    przyciskow itp, zeby zaoszczedzic, bo takie rzeczy sie nie zdarzaly w
    nokii 5110, wiec jest to oczywiste, ze postapili nieuczciwie zeruja
    tylko na dobrej opinii z przeszlosci

    PS
    to prawda ze jest wolny wybor i klienci moga przejsc do konkurencji, ale
    rzecz w tym ze wiekszosc producentow robi slabej jakosc obudowy, ktore
    szybko sie rysuja, a lekier szybko obrapuje, rowniez z przyciskami jest
    nie najlepiej

  • 6. Data: 2010-02-27 18:14:22
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > rzecz w tym ze wiekszosc producentow robi slabej jakosc obudowy, ktore
    > szybko sie rysuja, a lekier szybko obrapuje, rowniez z przyciskami jest

    niuczciwe by bylo jakby ci producenci umowili sie ze beda robic coraz gorsze
    telefony a jednoczesnie trzymac wysoka cene.
    ale nawet jakby sie zmowili to ktos by sie wylamal i zaczal robic po swojemu
    i wtedy by zaczal zyskiwac klientow.
    to ze telefony sa coraz to slabsze jest spowodowane zla strona
    minaituryzacji i zapominaniu przez projektantow do czego sluzy telefon i
    jakim warunkom ma sprostac. ale to jest tez wtorne dzialnie klientow ktorzy
    kupuja rzeczy "sliczne" a nie praktyczne...
    takze twoja teoria spiskowa dot. sluchawek a juz wogole uzywanie w tym
    temacie slowa uczciwosc jest zupelnym pomyleniem pojec i... nieuswiadamianiu
    sobie przyczyn i skutkow....

  • 7. Data: 2010-02-27 18:50:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-02-2010 o 19:14:22 maciej j. <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > ale nawet jakby sie zmowili to ktos by sie wylamal i zaczal robic po
    > swojemu
    > i wtedy by zaczal zyskiwac klientow.

    Jak ktoś się wyłamuje to już zmowy nie ma :) Muszą być wszystkie grubasy w
    zmowie i wtedy pozamiatane. Dlatego całe szczęście są urzędy kontroli.
    Przypomniało mi się jak zmówiły się hipermarkety budowlane, chyba co do
    wspólnej polityki cenowej.

    > to ze telefony sa coraz to slabsze jest spowodowane zla strona
    > minaituryzacji i zapominaniu przez projektantow do czego sluzy telefon i
    > jakim warunkom ma sprostac.

    Hmm, a co ma miniaturyzacja do użytych materiałów obudowy? Czy w polonezie
    wsadzisz sprzęt audio za 4tys czy za 400zl blach to blachy.
    A co masz na myśli o "zapomnieniu".
    Ja myślę że np robią po prostu gorsze obudowy i cześć. Producentom zależy
    aby jak najwięcej jak najniższym kosztem sprzedać.

  • 8. Data: 2010-02-27 19:08:37
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-02-2010 o 19:05:31 R.M. <f...@g...com> napisał(a):

    > bo takie rzeczy sie nie zdarzaly w nokii 5110, wiec jest to oczywiste,
    > ze postapili nieuczciwie zeruja tylko na dobrej opinii z przeszlosci

    Ale kiedy Nokia robiła same porządne obudowy? Od zawsze były lepsze i
    gorsze, jak teraz.
    A co do 5110, jest dużo obecnych modeli fonów co obudowa się nie ściera, a
    co do przycisków, hmm, chyba różnią się (wielkością, skokiem, kształtem,
    itd) więc może z tego powodu są różnice w jakości. Ale jest prostsza
    przyczyna. Po prostu gorsze materiały. Nie chcesz nie kupuj, kup inną,
    dalej nie widzę problemu.

    > rzecz w tym ze wiekszosc producentow robi slabej jakosc obudowy, ktore
    > szybko sie rysuja, a lekier szybko obrapuje, rowniez z przyciskami jest
    > nie najlepiej

    Czyli teoria spisku :) Gdyby nie było popytu nie produkowaliby, gdyby
    uwzględniając koszt produkcji był popyt na telefony co w ogóle się nie
    rysują to by wypuszczali same takie modele.

  • 9. Data: 2010-02-27 21:00:39
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Feb 27, 1:16 pm, DanW <m...@g...pl> wrote:
    > Może ktoś z was korzysta intensywnie z tego modelu
    > od kilku miesięcy i może się wypowiedzieć jak jest w tym modelu?

    Ile kosztuje zdjęcie SIM-lock z tego modelu teraz?

  • 10. Data: 2010-02-27 21:08:13
    Od: yendy <y...@g...com>

> [...]
    > klawiszy jak w E50. Może ktoś z was korzysta intensywnie z tego modelu
    > od kilku miesięcy i może się wypowiedzieć jak jest w tym modelu?

    A w ogóle to powiem, że szkoda, że nie ma podobnego co do ceny,
    cienkości, baterii i MHz CPU smartfonu lecz z Windows Mobile, a nie z
    Symbian w którym milion "zabezpieczeń" ograniczających swobodę
    użytkowania niweczy całą ideę posiadania telefonu z systemem
    operacyjnym... :(