    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 3manie w serwisie fonu na abo a raty
    Date: Sun, 28 Feb 2010 10:43:15 +0100

    Dnia 28-02-2010 o 09:10:16 ...:::WISKOLER:::...
    <R...@v...cy> napisał(a):

    > Abonament, to jest opłata za *gotowość* świadczenia usług, a nie zapłata
    > za
    > świadczenie.
    > Skoro podpisałeś cyro to nie ważne czy używasz telefonu czy nie, masz
    > obowiązek płacić określoną sumę na okreslone konto.

    Ustawowo masz rację :) Ale coś w tym jest do zastanowienia. Bo powinna być
    różnica między podpisaniem cyro samego i w pakiecie z fonem. Bo w tym
    drugim przypadku operator wyposaża Cię w komplet czegoś co umożliwi
    dzwonienie. Gdy ten komplet się dekompletuje i uniemożliwia korzystanie z
    to klient jest pokrzywdzony. Nie jest to wina ani jego ani operatora, ale
    jedna ze stron umowy nie ma tego co jej zapewniono. Z tego co piszesz(cie)
    umowa tego nie zapewnia (ja już 100lat nie miałem abonamentu to nie wiem
    jakie są warunki), ale tak na chłopski rozum i pro klient, tak powinno
    być. Operator Cię wyposaża i Ty mu za to płacisz aby mieć te wyposażenie,
    nie tylko na początku ale przez cały okres obowiązywania umowy.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."