  • 51. Data: 2010-03-05 09:30:11
    Temat: Re: 3manie w serwisie fonu na abo a raty
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Adramelech pisze:

    > Aktywna karta sim, czyli zalogowana do sieci.

    Chodzi tutaj o konieczność wyrobienia duplikatu w przypadku uszkodzenia
    lub zagubienia karty.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 52. Data: 2010-03-05 09:37:56
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Flo <f...@g...pl> Odpowiedz na news:hmqiv8$rvl$1@news.task.gda.pl:

    > Chodzi tutaj o konieczność wyrobienia duplikatu w przypadku uszkodzenia
    > lub zagubienia karty.

    To na pewno oznacza _aktywna_ karta sim?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 53. Data: 2010-03-05 10:02:14
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Adramelech pisze:

    > To na pewno oznacza _aktywna_ karta sim?

    Tak.
    Karta duplikat jest automatycznie aktywowana przy czym nie ma
    konieczności logowania do sieci.

    Niestety tutaj rządzi statystyka czyli zestawienie aktywnych kart SIM u
    danego operatora.

  • 54. Data: 2010-03-05 18:32:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adramelech" napisał:

    > Aktywna karta sim, czyli zalogowana do sieci. Czyli jak pisałem wyżej.
    > Podpisując umowe zoobowiązujesz się to trzymania karty
    > aktywnej(zalogowanej
    > do sieci). Wiec załatwienie sprawnego aparatu jest twoim obowiązkiem.

    Aha. A jak zgubię zasięg to mam obowiązek jak najszybciej zameldować się na
    najbliższym posterunku operatora celem wyjaśnienia nieobecności w sieci.
    Jako biedny abonamenciarz nie mogę też wyłączyć telefonu na noc, bo
    załomoczą do drzwi o szóstej rano. Po powrocie z zagranicy z pewnością mam
    się stawić w centrali operatora aby wyjaśnić cel wyjazdu, wytłumaczyć się z
    samowolnego oddalenia z miejsca zalogowania i ponieść karę za logowanie się
    do obcych nam klasowo sieci?
    Bardzo Cię proszę, nie brnij już dalej.

    JoteR

  • 55. Data: 2010-03-06 00:17:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "yendy" napisał:

    > Podpisałem umowę ZA ZESTAW: DZWONIENIE + TELEFON Z SIMLOKIEM.
    > Teraz DOSTAWCA usługi nie spełnia obowiązku świadczenia usługi więc
    > narusza
    > umowę.
    > Basta! Nie ma co motać!

    Słusznie, zatem nie pozostaje Ci nic innego, jak skorzystać ze starych,
    sprawdzonych wzorów. Jak to szło?
    "Oddam za darmo aktywację ERY 2 szt (przepisanie cesji) koszt za 2 szt
    2x200zl ja place Ci 200zl .Ogolnie masz 2 aktywacje po 100zl"
    Ech, łza się w oku kręci...

    JoteR