  • 31. Data: 2014-02-18 09:05:22
    Temat: Re: 386DX-40 plus nostalgia...
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Spoko, jest jeszcze trochę ludzi, którzy wiedzą jak założyc BBS-a :)
    > A jak nie Zoltrix, to komórka, jak nie komórka, to packet radio, jak
    > nie wdzwaniany BBS, to dostosowany Pirate Box... Co, Polacy sobie nie
    > poradzą? :)

    Tylko, że jak coś zdrowo pieprznie to pozostaną nam tylko tam-tamy.
    :D

  • 32. Data: 2014-02-18 09:06:55
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-02-18 09:00, Maciek pisze:

    > Faktycznie bylo cos takiego :)
    >
    > W Krakowie mozna bylo chyba kupic na gieldzie w Karliku...

    Przyznam szczerze, że nie wiem skąd mój ojciec brał to pismo, bo byłem
    wtedy jeszcze młodym szczylem i mnie to nie interesowało. Ale mógłbym go
    zapytać ;)
    Całkiem możliwe, że kupił na giełdzie, ale niekoniecznie.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 33. Data: 2014-02-18 09:11:16
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-02-18 09:06, GAD Zombie pisze:

> [...]
    > zapytać ;)
    > Całkiem możliwe, że kupił na giełdzie, ale niekoniecznie.

    No, ale widzę, że nietrudno w sieci coś o tym jeszcze znaleźć :)
    http://stare.e-gry.net/czasopisma/iks-informatyka-ko
    mputery-systemy

    A tu okładka i wiele mówiący dopisek 'dodatek "żołnierza wolności"'.
    http://3.bp.blogspot.com/-MTdby10RwJc/Ul5yeeR6AfI/AA
    AAAAAAOZU/k-ssBUZW74g/s1600/strona.jpg
    "Uwaga konkurs! Atari dla zwycięzcy!" :D

  • 34. Data: 2014-02-18 09:12:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Feb 2014 09:06:55 +0100, GAD Zombie napisał(a):

> [...]
    > zapytać ;)
    > Całkiem możliwe, że kupił na giełdzie, ale niekoniecznie.

    A, no to ja jeszcze na Karlika zdazylem sie zalapac :)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 35. Data: 2014-02-18 09:16:02
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 17 Feb 2014 17:45:52 +0100
    is the real date, Jacek <j...@g...pl> has written something quite
    wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Hej, kto mile wspomina K7S5A? :) Na zadnej innej płytce tyle się nie
    >naćwiczyłem :)

    ECS!
    Zupełnie zapomniałem, że kiedyś były takie płyty. Następny producent
    który zniknął w mrokach historii; akurat za tym nikt specjalnie nie
    tęskni, ale za wieloma innymi i owszem: nieodżałowany Abit, wciąż mam
    jego dwuprocesorówkę VP6 pod p3 ze zmodyfikowanym biosem... Super
    sprzęt kiedyś był.

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.

  • 36. Data: 2014-02-18 09:19:55
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 18 Feb 2014 09:05:22 +0100
    is the real date, nadir <n...@h...org> has written something quite
    wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Tylko, że jak coś zdrowo pieprznie to pozostaną nam tylko tam-tamy.
    >:D

    Jakiś czas temu była nowinka o tym że jakiś wirus potrafi rozsyłać się
    między komputerami zupełnie odpiętymi od sieci przez... mikrofon i
    głośniki :D
    Co się nie da, podepnie się do kompa jakieś serwo i niech wali w ten
    bęben :D

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

  • 37. Data: 2014-02-18 09:24:07
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-18, o godz. 09:05:22
    nadir <n...@h...org> napisał(a):

    > Tylko, że jak coś zdrowo pieprznie to pozostaną nam tylko tam-tamy.
    > :D

    FiDo sobie poradzi ;-)

    Zdrówko

  • 38. Data: 2014-02-18 09:26:01
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 18 Feb 2014 09:11:16 +0100
    is the real date, GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >No, ale widzę, że nietrudno w sieci coś o tym jeszcze znaleźć :)
    >http://stare.e-gry.net/czasopisma/iks-informatyka-k
    omputery-systemy

    Ha! Ale znalezisko :)
    Ciekawe, czy Bajtka też ktoś tak zarchiwizował...

    >A tu okładka i wiele mówiący dopisek 'dodatek "żołnierza wolności"'.
    >http://3.bp.blogspot.com/-MTdby10RwJc/Ul5yeeR6AfI/A
    AAAAAAAOZU/k-ssBUZW74g/s1600/strona.jpg
    >"Uwaga konkurs! Atari dla zwycięzcy!" :D

    ...a na zdjęciu Amstrad/Schneider CPC6128
    Piękne czasy: "128 kilo pamięci? Na co komu więcej niż 64?" :D

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

  • 39. Data: 2014-02-18 10:33:22
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-02-18 09:16, Tomasz Holdowanski pisze:

    > ECS!
    > Zupełnie zapomniałem, że kiedyś były takie płyty. Następny producent
    > który zniknął w mrokach historii; akurat za tym nikt specjalnie nie

    Szajs jak cholera. Miałem też którąś K7V* i problemy, jakie na niej były
    zawsze pozostawały tajemnicze i nierozwiązane. Sporadyczne zwisy bez
    powodu i różne takie. Dziękuję firmie ECS. Dziękuję. Dziękuję za to, że
    nauczyła mnie, że na sprzęcie nie należy oszczędzać i lepiej dołożyć od
    razu trochę kasy i mieć spokój niż się potem z tym gównem kopać, a na
    koniec kupić i tak lepszy.

  • 40. Data: 2014-02-18 10:36:08
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-02-18 09:26, Tomasz Holdowanski pisze:
    mputery-systemy

    > Ha! Ale znalezisko :)

    Sam się zdziwiłem :)

    > Ciekawe, czy Bajtka też ktoś tak zarchiwizował...

    Myślę, że tak. Była jakaś taka strona kiedyś z archiwami czasopism, ale
    nie pamiętam jaka. Nie bardzo mi się teraz chce szukać. Ale na pewno
    była, bo widziałem.

    AAAAAAOZU/k-ssBUZW74g/s1600/strona.jpg

    > ...a na zdjęciu Amstrad/Schneider CPC6128

    No a jak. Mniej więcej taki, jakiego uwieczniłem niedawno na tym zdjęciu:
    http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/dawne-komputery
    -i-gry-krakow-2013-11-16-moje-wrazenia/13-11-16-015/

    > Piękne czasy: "128 kilo pamięci? Na co komu więcej niż 64?" :D

    E tam. Niespełnione marzenie. Miałem Atari 800XL i zawsze chciałem mieć
    130XE, żeby mieć 128KB RAMu :)