  • 1. Data: 2014-02-13 23:46:52
    Temat: netia spot - panel routera
    Od: pueblo <o...@n...pl>

    Używa ktoś tego urządzenia? Jeszcze niedawno po zalogowaniu widać było
    podłączone urządzenia oraz na tej samej stronie niżej aktualne
    wykorzystanie łącza w kbps każdego z nich. Teraz nie widzę tego
    wykorzystania. Szukałem po różnych ustawieniach i nic. Może ktoś wie, czy
    można to jakoś włączyć?

  • 2. Data: 2014-02-14 03:00:10
    Temat: Re: netia spot - panel routera
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-02-13 23:46, pueblo pisze:
> [...]
    > wykorzystanie łącza w kbps każdego z nich. Teraz nie widzę tego
    > wykorzystania. Szukałem po różnych ustawieniach i nic. Może ktoś wie, czy

    <http://www.superspot.pl/> - tutaj sprawdź, poczytaj, a jeśli trzeba to
    i popytaj. Jest tam forum. Wszystko o routerach Netia Spot od Netii.

    K.

    PS: Rzecznik Netii na swoim blogu pisał, że niedawno zdalnie
    zaktualizowali oprogramowanie w wielu Spotach, by klientom nikt się nie
    włamał -
    <http://blog.netia.pl/netia/entry/nasi-klienci-zabez
    pieczeni-przed-falszywymi-dns-ami>
    Może ta poprawka usunęła niektóre opcje dostępne wcześniej w routerze.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2014-02-14 20:37:16
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

> [...]
    > wykorzystanie łącza w kbps każdego z nich. Teraz nie widzę tego
    > wykorzystania. Szukałem po różnych ustawieniach i nic. Może ktoś wie, czy

    Z tego co pamiętam widoczne są tylko urządzenia korzystające z DHCP,
    może w tym problem?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2014-02-14 21:40:52
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Andrzej W., 14 lut 2014 w news:ldls5l$jjb$1@mx1.internetia.pl
    napisałeś/aś:

    > Z tego co pamiętam widoczne są tylko urządzenia korzystające z DHCP,
    > może w tym problem?

    Wygląda na to, że, tak jak napisał Krystek, to sprawa jakiejś
    aktualizacji firmware.