  • 21. Data: 2011-06-29 23:03:22
    Temat: Re: 17 sezon...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello z,

    > Jeśli się automatycznie wysyła (udostępnia) to niezgodny

    Nieważne jak się udostępnia, ważne co się udostępnia. Polskie prawo ma
    się nijak do torrenta - takie polęcie w polskim prawie nie występuje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-06-29 23:47:24
    Od: z <z...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Nieważne jak się udostępnia, ważne co się udostępnia. Polskie prawo ma
    > się nijak do torrenta - takie polęcie w polskim prawie nie występuje.

    Zgoda. Jednak do przeciętnego Kowalskiego i jego dzieci łatwiej trafia
    podział: torrent - rapidshare :-)
    Takie sobie uproszczenie i przestroga dla młokosów zaczynających
    przygodę z netem. Stosowałem ostatnio kilka razy. Może cokolwiek pod
    czaszką zostanie i będą również uważać na "cfaniaczki pobieraczki"

  • 23. Data: 2011-06-30 09:12:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-29 20:08:25 +0200, z <z...@g...pl> said:

    > Jeśli się automatycznie wysyła (udostępnia) to niezgodny

    Nie.
    Nie ma na świecie zakazu czy delegalizacji torrenta.

    Jest czasami problem prawny z niektórymi plikami, ale nie z samym mechanizmem.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-06-30 11:05:57
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 28/06/2011 19:53, Robert Rędziak wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=bVVyGfoSzPU
    >
    > To też jest program motoryzacyjny. Tylko że w tym przypadku
    > prowadzący nie dość że wiedzą o czym mówią, to jeszcze potrafią
    > używać zabawek, o których opowiadają publice.

    Nudni jak flaki z olejem, większość testów jest tendencyjna, na siłę
    kopiują humor, techniki montażu TG i nawet tablicę z czasami przez jakiś
    czas mieli. Chcieli pokazać lepszą, więc przykręcili wyświetlacz do
    ściany, a Tiff przez kilka minut szukał liter na klawiaturze, żeby czas
    wpisać.

    FG ssie mocno.

    --
    Pozdrawiam,