    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Date: Tue, 16 Nov 2010 23:33:20 +0100

    On Tue, 16 Nov 2010 22:46:43 +0100, 'Tom N' wrote:

    >Nie kieruj dyskusji ad absurdum -- ja tez potrafię: pacjent nie ma, więc co
    >znajdą i zabiorą po przeszukaniu?

    Jak nie ma to nie zabiora, ale jak powie ze nie ma, to moga przeszukac
    i znalezc :-P

    >[...]
    >
    >Czyli usiłujesz zaklinać, omijając czujnie to co napisałem powyżej --
    >przekroczenie limitu punktów może stwierdzić wyłącznie na podstawie
    >ewidencji, możliwość przekroczenia na podstawie ewidencji i tego co wypisze
    >(nawet, gdy pacjent nie przyjmie mandatu) -- dalej nie ten artykuł.

    Nie nie - przede wszystkim chcialem zwrocic uwage ze nie pisze "moze
    zatrzymac", tylko "zatrzyma".
    Dalej mamy pare niuansow, ale nie o nie teraz chodzi.

    >Taaa, dlaczego się zaczynasz uchylać... ;P

    Bo za czesto sie zmienia, a ja jestem zbyt leniwy zeby za kazdym razem
    sprawdzac wersje aktualna. Przez pare lat zapis byl jak wyzej .. a
    moze i nadal jest.

    Czyli uprawnien nie tracisz, jestes tylko kierowany na egzamin
    kontrolny, a tymczasem jak cie patrol zlapie to "zatrzyma" dokument
    bez prawa dalszego prowadzenia :-)

    J.