  • 121. Data: 2014-12-17 00:31:48
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-16 23:49, bartosz pisze:

    > Buahahaha! Wprost zalosne, jak czepiasz sie kazdej literowki, aby tylko

    To nie literówka, to chęć pochwalenia się słowem, którego znaczenia
    jeszcze nie do końca poznałeś.

    > wykazac swoje racje w sytuacji, gdy ich nie masz. Koncza sie argumenty i
    > zaraz zwiejesz, tak jak zwiales z niedawnego watku, w ktorym wykazalem
    > niepoprawnosc twojej argumentacji i wady w przykladach?

    Czasem nie mam siły na beton, oczywiście ku twojej satysfakcji.

    --
    Liwiusz

  • 122. Data: 2014-12-17 04:17:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m6qbo3$57c$1@mx1.internetia.pl...

    > I roztargnienie lub pijaństwo kosztuje Cię wtedy śmierć.
    > ---
    > Do tego są przejścia dla pieszych by nie tylko piesi musieli tam uważać.
    > Jak już pisałem, policjanta może usprawiedliwić tylko wtargnięcie pieszego
    > a to jest wątpliwe biorąc pod uwagę, że pieszy był pijany, więc mało
    > sprawny i to właśnie policjant wykorzystujący swoje uprzywilejowanie
    > powinien bardziej uważać.

    Policjant jadąc szybko na sygnałach miał prawo przypuszczać
    że pieszy dochodzący do jezdni zatrzyma się przed krawężnikiem.
    Inaczej (bez takiego założenia) nigdzie nigdy by nie dojechał.

  • 123. Data: 2014-12-17 04:18:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m6qdsg$c9l$1@mx1.internetia.pl...
    > Jezeli maja taka mozliwosc, a pojazd uprzywilejowany jest dostrzegalny i
    > slyszalny
    > ---
    > Przyczyny zachowania pieszego nie mają powodu wpływać na ocenę winy
    > policjanta. Osobiście wątpię by pijanytak sprawny był, że aż policjant
    > prowadzący samochód doznał obrażeń. Podejrzewam, że wlazł na to przejście
    > na tyle wcześniej, że pół przejścia przeszedł, więc policjant mógłby go
    > zauważyć gdyby tak nie zapierdalał a teraz obwiniając pijaka liczy, że mu
    > się całkiem upiecze.

    Gdyby tak nie zapierdalał??? Przecież on po to właśnie włącza sygnały
    bo właśnie ma jechać do wezwania szybko... Opamiętaj się.

  • 124. Data: 2014-12-17 08:30:18
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Gdyby tak nie zapierdalał??? Przecież on po to właśnie włącza sygnały
    > bo właśnie ma jechać do wezwania szybko... Opamiętaj się.

    Przemol wybacz, ale wszedzie wyzej i nizej masz odpowiedzi na swoje
    rozterki.
    Ciagniecie nonstop tego samego nie ma sensu.

  • 125. Data: 2014-12-17 14:22:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Przemol wybacz, ale wszedzie wyzej i nizej masz odpowiedzi na swoje
    > rozterki.
    > Ciagniecie nonstop tego samego nie ma sensu.

    Skąd się u Was bierze przekonanie, że policja ma jechac powoli i uważnie
    do wezwania? Przecież to jakiś poroniony pomysł...
    I pewnie zrozumielibyście to szybko gdyby jechali Was ratować z tarapatów.

  • 126. Data: 2014-12-17 14:22:21
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 04:16:21 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Policjant jadąc szybko na sygnałach miał prawo przypuszczać
    > że pieszy dochodzący do jezdni zatrzyma się przed krawężnikiem.
    > Inaczej (bez takiego założenia) nigdzie nigdy by nie dojechał.

    Jak na razie okazało się że włączenie, za przeproszeniem kogutów, jest skutecznym
    sposobem na nie dojechanie.

  • 127. Data: 2014-12-17 14:48:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 14:21:42 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Skąd się u Was bierze przekonanie, że policja ma jechac powoli i uważnie
    > do wezwania? Przecież to jakiś poroniony pomysł...
    > I pewnie zrozumielibyście to szybko gdyby jechali Was ratować z tarapatów.

    E... kto? Policja?

    NTG -> pl.rec.humor

    WS

  • 128. Data: 2014-12-17 18:43:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    Policjant jadąc szybko na sygnałach miał prawo przypuszczać
    że pieszy dochodzący do jezdni zatrzyma się przed krawężnikiem.
    Jakim k.. krawężnikiem ?! Jeżeli w zdarzeniu ucierpiał kierowca a nie jego
    pasażer to znaczy, że pieszy znajdował się od dłuższego czasu na przejściu
    bo inaczej musiałby biec a o to nie podejrzewam pijanego. Rozumiem, że
    pewnie pijany faktycznie specjalnie nie uważał, ale to właśnie po to ma
    pierwszeństwo na przejściu by go nikt nie przejechał jak się zamyśli albo
    schleje.

    Inaczej (bez takiego założenia) nigdzie nigdy by nie dojechał.
    ---
    I co z tego ?

  • 129. Data: 2014-12-17 18:44:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    Gdyby tak nie zapierdalał??? Przecież on po to właśnie włącza sygnały
    bo właśnie ma jechać do wezwania szybko... Opamiętaj się.
    Puknij się w głowę. On po to załącza by inni wiedzieli, że mają mu ustąpić a
    nie po to by ich przejechać.

  • 130. Data: 2014-12-17 18:45:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    Skąd się u Was bierze przekonanie, że policja ma jechac powoli i uważnie
    do wezwania? Przecież to jakiś poroniony pomysł...
    Z przepisów i zdrowego rozsądku.

    I pewnie zrozumielibyście to szybko gdyby jechali Was ratować z tarapatów.
    ---
    Policja nikogo nie ratuje.