eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1.9 dci - dymi i słaby1.9 dci - dymi i słaby
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: 1.9 dci - dymi i słaby
    Date: Wed, 20 Apr 2011 15:54:40 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <iomoj3$27c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaym217.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1303307683 2284 83.6.124.217 (20 Apr 2011 13:54:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Apr 2011 13:54:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363132
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Mam taki problem Laguna 1.9 dci (160 tys. km - przebieg raczej realny -
    choć po tym co zrobiłem nie powinno mieć to znaczenia)

    Samochód dymi i momentami, a często prawie cały czas słaby czasem zapala
    się komunika: fault in fuel injection

    Zrobione zostało:

    1. wymieniona Turbina

    Samochód zaczął brać olej - nie wiej jak było wcześniej bo turbinę
    wymieniłem zaraz po kupnie po przejechaniu jakiś 5 tys. i przekonaniu
    się ile bierze (około 1l na 1500 km) został odstawiony do warsztatu i-

    2. Zostały wymienione pierścienie i oczywiście to co się z tym wiąże
    3. Została wyczyszczona turbina i coś tam w niej wyważone

    Mimo wszystko samochód dalej dymi oleju nie wiem czy bierze bo za mało
    przejechałem, no i jest słaby - czasem jest ok i cały dzień jeżdżę bez
    problemu, a np. dziś nawet ciężko spod świateł ruszyć - rano było koło 0
    i było ok z mocą ale dymił, koło południa - bardzo ciepło tem. na
    parkingu do słońca 30 st. i od razu słaby i dymi

    Co to może być

    1. EGR?
    2. Przepływomierz?
    3. Wtryski?

    Jak to sprawdzić

    Coś gdzieś przeczytałem, że od EGRu można odłączyć przewody i jak to
    jego wina to powinno być wtedy ok. ponoć trzeba to robić na zimnym silniku.

    Proszę o radę, z mechanikiem jestem umówiony na poświętach a jeździć trzeba.

    Ariusz



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: