  • 21. Data: 2010-08-31 15:16:32
    Temat: Re: złom elektroniczny
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i5gl1k$fg9$1@inews.gazeta.pl...

    > Po pierwsze : rozbierac nie wolno - za to są paragrafy.

    miło byłoby, gdybyś je wymienił (dotyczy oczywiście osoby fizycznej,
    niebędącej przedsiębiorcą). Możesz zacząć od Dz.U. 2001 nr 62 poz 628.

    e.

  • 22. Data: 2010-08-31 17:49:52
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > miło byłoby, gdybyś je wymienił (dotyczy oczywiście osoby fizycznej,
    > niebędącej przedsiębiorcą). Możesz zacząć od Dz.U. 2001 nr 62 poz 628.

    Znajdź sobie sam - ustawa o gospodarowaniu odpadkami - sprzęt ma być
    przekazany w CAŁOŚCI.

    K.

  • 23. Data: 2010-08-31 17:56:55
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Papo5murpfs" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a sfistak siedział i zawijał w te sreberka:O)

    > no to ładny bubel prawny po to żeby nabijać kolesiom niezłą kasę na
    > pseudoekologii:O)
    Po to aby nie można było krecić wałów - jest pełna ksiegowość i na wszystko
    musi być papier.

    > a sfistak siedział i zawijał w te sreberka:O)
    > wybacz, ale ta cała pseudoekologia to właśnie wyłącznioe nabijanie kasy
    > kolesiom, a ty grzecznie pracujesz za darmo segregując śmieci i je za
    > darmochę oddajac:O)
    > czy ty naprawdę wierzysz że np toksyczne i kosztowne pseudoenergooszczędne
    > śfietlufki zamiast żarówek maja coś wspulnego z ekologią?:O)
    Rozbieraj sobie ale te smieci składuj u siebie,a nie u innych. Albo zapłać
    za utylizację.
    Ile zarobisz na tym ? 10 , 20 może 30zł? Czy to jest tego warte ? Rozumiem ,
    ze resztę po prostu wywalisz na śmietnik. Ciekawe czy wystarczy na mandat
    500zł jak ktoś w końcu dopatrzy.

    http://lajfmajster.pl/2010/02/27/zlom-elektroniczny-
    jak-sie-go-pozbyc-zgodnie-z-prawem

    Ps: ja czasem też coś odzyskuję, ale reszta zawsze idzie do utylizacji z
    inną elektroniką w firmie.

    K.

  • 24. Data: 2010-08-31 18:06:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof napisał:

    > Znajdź sobie sam - ustawa o gospodarowaniu odpadkami - sprzęt ma być
    > przekazany w CAŁOŚCI.

    A tego, że telewizor może spaść ze stolika i rozsypać się w drebiezgi,
    to ustawa nie przewiduje?

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2010-08-31 18:08:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof napisał:

> [...]
    jak-sie-go-pozbyc-zgodnie-z-prawem

    > Ps: ja czasem też coś odzyskuję, ale reszta zawsze idzie do utylizacji z

    A oszczędność starczy na domiar, gdy skarbówka sie doczepi, że utylizacja
    prywatnych śmieci idzie przez firmę i wchodzi w koszty, a opłata za
    odbiór nie wpływa jako opodatkowany przychód?

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2010-08-31 18:49:09
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Znajdź sobie sam - ustawa o gospodarowaniu odpadkami - sprzęt ma być
    > przekazany w CAŁOŚCI.

    Po pierwsze, nie tak się ta ustawa nazywa, po drugie: gdzie tak jest
    napisane? Gdzie to przeczytałeś? Kojarzysz? Aaaa, nie przeczytałeś, tylko
    Ci w punkcie skupu powiedzieli... no to nie siej dezinformacji.

    e.

  • 27. Data: 2010-08-31 19:03:49
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > A tego, że telewizor może spaść ze stolika i rozsypać się w drebiezgi,
    > to ustawa nie przewiduje?
    >
    > --
    > Jarek
    Czepiasz sie szczegółów , ile telewizorów spadnie i bedzie rozbitych? Aż tak
    dużo ,że trzeba definiować w ustawie ? Jak spadnie ze stolika to w drzazgi
    nie rozsypie sie - zamieciesz co wyleci i zawieziesz w komplecie.
    Każdy robi jak chce , chcesz sobie smiecic i syfić - rób to u siebie , na
    swoje zdrowie i ryzyko.

    K.

  • 28. Data: 2010-08-31 19:11:58
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > napisane? Gdzie to przeczytałeś? Kojarzysz? Aaaa, nie przeczytałeś, tylko
    > Ci w punkcie skupu powiedzieli... no to nie siej dezinformacji.

    sam jesteś dezinformator - nawt poszukać sie nie chciało.
    Niech stracę - poswieciłem 15 sekund:
    http://galeria.elektroeko.pl/index.php/0,957,elem.pd
    strona 38 art. 70,73,74 - tu są kary.

    K.

  • 29. Data: 2010-08-31 19:15:45
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > prywatnych śmieci idzie przez firmę i wchodzi w koszty, a opłata za
    > odbiór nie wpływa jako opodatkowany przychód?
    Jakich prywatnych ? Wszystko firmowe.
    K.

  • 30. Data: 2010-08-31 19:18:06
    Od: "JERZY" <j...@c...pl>

    Użytkownik "P.apa5.merf" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nazbierałem cała masę złomu elektronicznego, czyli wszelkiej maści płyt o
    > sprzędu RTV i kompów i teraz się zastanawiam czy da się tojakoś opchnąć,
    > czy są jakeiś złomowiska tego typu śmieci i ile ewentualnie
    > można za niego dostać?>

    Witam, akurat zauważyłem ostatnio:
    "kupie każdą ilość starych lub uszkodzonych cześci komputerowych typu płyty
    główne karty graficzne itp., moga być niekompletne lub uszkodzone
    mechanicznie.
    Najlepiej oferty z wielkopolski, płace 8 zł ..."