  • 121. Data: 2009-02-10 06:31:42
    Temat: Re: [OT] Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl>

    J.F. napisał(a):
    [ciap]
    > No w sumie racja - chetnie bym sie dowiedzial kto i kiedy, ale dla
    > mnie to w sumie malo wazne.

    tajne to nie jest. Jak mnie dres zaczepi że teoria pola jest dla
    maluczkich to mu też nie będę wywodził. Mnie zajmnie to nawet przy
    korzystaniu z gotowców mnóstwo czasu i kosztować będzie sporo zachodu a
    tamtemu to szczerze zwisa, gdyby był zainteresowany to do tej pory by
    sam znalazł. Porównanie z dresem nie do Ciebie osobiście ale oddaje
    istotę rzeczy. To tak jak świadkowie Jechowy pytający "a to tak czy
    tak"? Ja mogę objasnić ale im przecież nie o to chodzi żeby się
    dowiedziec tylko żeby mnie poinformować co sami o danej sprawie myślą. W
    Twoim wypadku dokładnie ten sam mechanizm. To mordęga nie rozmowa i w
    ogóle mnie nie przekonałeś że tu akurat warto się trudzić.

    Andrzej Kamieniecki

  • 122. Data: 2009-02-10 07:24:42
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik sundayman napisał:

    > heh, a ja bym to raczej ujął tak
    >
    > Taka Mała Cząstka Boga = mc2 :)

    No... stawianie Boga po lewej stronie równania jest niebezpieczne, bo to
    oznacza że jest całkowicie obliczalny i przewidywalny, a wręcz że
    odkryliśmy jego wszystkie tajemnice ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 123. Data: 2009-02-10 08:20:45
    Od: Marcin Stanisz <m...@b...poczta.onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 21:19:09 +0000 (UTC), Tomasz Szczesniak napisał(a):
    <ciach>

    BTW - ładny flejm się zrobił, szkoda, że dieta nie pozwala mi spożywać
    czipsów podczas czytania ;>

    Pzdr.
    --
    Marcin Stanisz

    "A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
    Terry Pratchett, "Truth"

  • 124. Data: 2009-02-10 09:54:40
    Od: "Dus" <d...@p...pl>

    > P.S. Nadal podtrzymuję, że wiara i wiedza wykluczają się na wzajem.

    Ale to prawda.
    Gdy byłem młody mówiono mi, że 7*7=49 i ok, wierzyłem w to.
    Gdy zrozumiałem na czym polega tabliczka mnożenia, pojąłem dlaczego tak jest
    i od tamtej pory wiem dlaczego 7*7=49 to jednak nie zmieniło moich poglądów
    :)
    -
    Dus

  • 125. Data: 2009-02-10 10:19:53
    Od: "Karolek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "ihi" <i...@p...hi> napisał w wiadomości

    > Wojna z terroryzmem? Kim ty jesteś polsko mówiący człeku, ze popierasz
    > gangsterów, którzy wymyślili sobie nowego, niewidzialnego wroga, tworząc
    > go, dokarmiając i żerując na pożytecznych idiotach.
    > Dałeś się wrobić ?
    > Nie jesteś religijny ?

    Idz powiedz to rodzinie tego inzyniera, ktorego skrocili o glowe... ciekawe
    czy bedziesz taki odwazny.

    Karolek

  • 126. Data: 2009-02-10 10:46:22
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Idz powiedz to rodzinie tego inzyniera, ktorego skrocili o glowe...
    > ciekawe czy bedziesz taki odwazny.

    O co ci chodzi ?
    Za to, że jacyś "talibowie" zabili Polaka , Polska powinna wysłać F16 by
    zbombardować Palestynę ? Tak uważasz , jak JRakoczy ?
    Zabili go konkretni ludzie, bojownicy, żołnierze, a nie wszyscy cywilni
    Arabowie czy muzułmanie.
    Nie wiem kto ich wspierał. Oby nie Ci, o których się szepce.

  • 127. Data: 2009-02-10 11:03:01
    Od: "Karolek" <d...@o...pl>

    > O co ci chodzi ?
    > Za to, że jacyś "talibowie" zabili Polaka , Polska powinna wysłać F16 by
    > zbombardować Palestynę ? Tak uważasz , jak JRakoczy ?

    Nie, ale jakis maly oddzial w region, gdzie przebywaja ci "bojownicy" mozna
    by wyslac...

    > Zabili go konkretni ludzie, bojownicy, żołnierze, a nie wszyscy cywilni
    > Arabowie czy muzułmanie.

    A czy ktos chce wszystkich zabic?
    Zabic mordercow co zaslaniaja sie swoja religia w dazeniu do wladzy w
    regionie.

    > Nie wiem kto ich wspierał. Oby nie Ci, o których się szepce.

    Twierdzisz, ze to jakis wymyslony, niewidzialny wrog... to jak napisalem,

  • 128. Data: 2009-02-10 11:35:38
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    > Twierdzisz, ze to jakis wymyslony, niewidzialny wrog... to jak napisalem,
    > powiedz to rodzinie tego inzyniera.

    Ten inżynier był długo w Pakistanie, pozytywnie postrzegał współpracujących
    z nim miejscowych ludzi.
    Zabili go jacyś najemnicy realizujący czyjeś cele.
    Odpowiedzialność za nieudolność może być także na polskim i nie tylko
    rządzie.
    Rodzina zabitego zapewne jest tego świadoma.
    Nawet Pan Palikot w swoim folklorystycznym wystąpieniu sugerował zabić
    sprawców zabójstwa, a nie profilaktycznie wszystkich wokół.
    Ta profilaktyka kojarzy mi się z 2 w.św. Niemcy nie pobłażali Polakom - to
    wg Ciebie było słuszne , za mało polskich bandytów wytłukli?

  • 129. Data: 2009-02-10 11:38:54
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Dlatego przepraszam jeżeli zaszufladkowałem nieprawidłowo i
    > postrzegam tak Cię nie tak jakbyś sobie tego życzył. Wydaje mi się, że
    > dalsze słowa wyjaśnień są zbędne bo dialog będzie przypominał rozmowę
    > głuchego ze ślepym i zamiast stwarzać nić porozumienia raczej będzie kopał
    > dół.

    Nie ma sprawy, nie ma co przepraszać :) Cóż, faktycznie pewnie porozumienia
    nie będzie, ale czyż nie jest budujące, że można (mniej lub bardziej
    xłośliwie :)
    rozmawiać, w miarę jednak spokojnie, i bez niepotrzebnego zacietrzewienia ,
    charakterystycznego np. dla tzw Rydzykowców :)

    pozdrawiam i wracam do lutownicy, bo cóż wszelkie zagadki wszechświata wobec
    przytulowania 256 microBGA... :)

  • 130. Data: 2009-02-10 11:43:07
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Ić stont!