  • 131. Data: 2009-02-10 12:22:57
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: "Karolek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "ihi" <i...@p...hi> napisał w wiadomości
    news:gmrorf$osq$1@news.wp.pl...

> [...]
    >
    > Ten inżynier był długo w Pakistanie, pozytywnie postrzegał
    > współpracujących z nim miejscowych ludzi.
    > Zabili go jacyś najemnicy realizujący czyjeś cele.
    > Odpowiedzialność za nieudolność może być także na polskim i nie tylko
    > rządzie.
    > Rodzina zabitego zapewne jest tego świadoma.
    > Nawet Pan Palikot w swoim folklorystycznym wystąpieniu sugerował zabić
    > sprawców zabójstwa, a nie profilaktycznie wszystkich wokół.
    > Ta profilaktyka kojarzy mi się z 2 w.św. Niemcy nie pobłażali Polakom - to
    > wg Ciebie było słuszne , za mało polskich bandytów wytłukli?

    Czlowieku, gdzie napisalem o profilaktycznym zabijaniu kogokolwiek wokolo?
    I nie zabili go jacys najemnicy, tylko calkiem spora organizacja, ktora
    chetnie by sobie w tamtejszej okolicy przejela wladze.

    Karolek

  • 132. Data: 2009-02-10 13:34:40
    Od: "Desoft" <d...@i...pl>

    > Czlowieku, gdzie napisalem o profilaktycznym zabijaniu kogokolwiek wokolo?
    > I nie zabili go jacys najemnicy, tylko calkiem spora organizacja, ktora
    > chetnie by sobie w tamtejszej okolicy przejela wladze.

    Może trochę OT... czym zastapić BC107?

    --
    Desoft

  • 133. Data: 2009-02-10 15:22:20
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Może trochę OT... czym zastapić BC107?

    TG50 być może nada się

  • 134. Data: 2009-02-10 15:44:01
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > TG50 być może nada się

    SS8050,
    KD502,
    BS107 ,
    rosyjskie: 6N3P (6H6P)
    jak szaleć to szaleć:-)

  • 135. Data: 2009-02-10 16:18:35
    Od: "Desoft" <d...@i...pl>

    > SS8050,
    > KD502,
    > BS107 ,
    > rosyjskie: 6N3P (6H6P)
    > jak szaleć to szaleć:-)

    Uff... bo już myślałem że to nie ta grupa :-)

    --
    Desoft

  • 136. Data: 2009-02-10 17:32:38
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Dus napisał:

    > Ale to prawda.
    > Gdy byłem młody mówiono mi, że 7*7=49 i ok, wierzyłem w to.
    > Gdy zrozumiałem na czym polega tabliczka mnożenia, pojąłem dlaczego tak jest
    > i od tamtej pory wiem dlaczego 7*7=49 to jednak nie zmieniło moich poglądów
    > :)

    No właśnie Kolega już WIE, że 7*7=49 więc wiara w ten fakt wydaje mi się
    już zbędna i wcale nie musi się to wiązać ze zmianą poglądów. Po prostu
    wszedł Kolega na kolejny stopień świadomości :-)

    P.S. Chyba, że Kolega tak do końca nie jest pewien czy 7*7=49... ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 137. Data: 2009-02-10 17:36:34
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Marcin Stanisz napisał:
    > Dnia Mon, 9 Feb 2009 21:19:09 +0000 (UTC), Tomasz Szczesniak napisał(a):
    > <ciach>
    >
    > BTW - ładny flejm się zrobił, szkoda, że dieta nie pozwala mi spożywać
    > czipsów podczas czytania ;>

    Ale przynajmniej widać, że elektronicy to nie zimne, bezduszne automaty
    myślące wyłącznie w systemie zerojedynkowym :-) Swoje poglądy i emocje
    też mają.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 138. Data: 2009-02-11 01:45:17
    Temat: Re: [OT] zgubny wplyw religii na stare pokolenie (bylo : Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> wrote:

    > ostatnio pojawil sie dosc przystepny film 'edukacyjny' ktorego tematem nie
    > jest wprawdzie porownanie religii

    Ani elektronika :(

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 139. Data: 2009-02-11 10:57:47
    Od: Marcin Stanisz <m...@b...poczta.onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 18:32:38 +0100, Grzegorz Kurczyk napisał(a):
    > P.S. Chyba, że Kolega tak do końca nie jest pewien czy 7*7=49... ;-)

    7*7 = 31

    howgh ;)
    --
    Marcin Stanisz

    "A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
    Terry Pratchett, "Truth"

  • 140. Data: 2009-02-11 12:16:06
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@a...control.slupsk.pl>

    > 7*7 = 31

    No wiesz... podobno dobry księgowy to taki, dla którego 2 * 2 = bieżące
    potrzeby dyrektora :-) A np. dla Urzędu Skarbowego 19% z zera to wcale
    nie wychodzi zero tylko niekiedy są to dość pokaźne liczby :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz