  • 1. Data: 2009-02-08 12:40:20
    Temat: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    witam
    żaden zemnie elektronik, jednak mam szufladki z opornikami
    kondensatorami idt. lutownica też jest normalnym narzędziem. OStatnio
    moje 5 letnie dziecko męczy sie z samodzielnym zakładaniem butów. Stęka,
    siłuje się bazskutecznie. mówie do niego:
    - użyj mocy Luke!
    - mocy?
    - Tak mocy! młody uczniu! użyj mocy!
    - nie mumiem, dlaczego tak mówisz tato?
    - nie pamietasz skąd sie to wzieło? z jakiego filmu?
    - aaa TAK! pamietam! Tak mówił do Luka Skywokera mistrz DIODA!

    :)
    ręce opadają
    ToMasz

  • 2. Data: 2009-02-08 12:51:18
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > - aaa TAK! pamietam! Tak mówił do Luka Skywokera mistrz DIODA!

    Wiesz, jak mówi DIODA, to będą z dziecka ludzie, jakby mówił DODA, to
    nie wiadomo ;P...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-02-08 13:07:25
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > - nie pamietasz skąd sie to wzieło? z jakiego filmu?
    > - aaa TAK! pamietam! Tak mówił do Luka Skywokera mistrz DIODA!

    Moje dziecko, zobaczywszy na sklepieniu kościoła malowidło z symbolami
    "alfa i omega" powiedziało: "tam jeszcze powinny być Volty".

    JS

  • 4. Data: 2009-02-08 13:35:23
    Od: "JRakoczy" <c...@z...pytanie>

    "JS" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Moje dziecko, zobaczywszy na sklepieniu kościoła malowidło z symbolami
    > "alfa i omega" powiedziało: "tam jeszcze powinny być Volty".

    A przepraszam, ty chodzisz do kościoła? W prawa fizyki nie wierzysz?

  • 5. Data: 2009-02-08 14:03:06
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "JRakoczy" <c...@z...pytanie> napisał w wiadomości

    > "JS" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > A przepraszam, ty chodzisz do kościoła? W prawa fizyki nie wierzysz?

    Wytłumacz, dlaczego wszyscy fizycy nie są ateistami?

    PW!

    Włodek

  • 6. Data: 2009-02-08 14:05:43
    Od: "JRakoczy" <c...@z...pytanie>

    "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> wrote in message

    > Wytłumacz, dlaczego wszyscy fizycy nie są ateistami?

    Bo im wyprano mózgi w dzieciństwie. Tylko z tego wynika ta religijność. Inni
    religijni właśnie w imię własnego boga zabili polskiego geologa.

  • 7. Data: 2009-02-08 14:39:43
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "JS" :

    > Moje dziecko, zobaczywszy na sklepieniu kościoła malowidło z symbolami
    > "alfa i omega" powiedziało: "tam jeszcze powinny być Volty".

    podoba mi się; wysłałem mojemu kumplowi-księdzu;
    mam nadzieję, że nie złamałem copyrighta i prawa autorskiego :)

    --
    pzdr.
    JR

  • 8. Data: 2009-02-08 15:41:45
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > Bo im wyprano mózgi w dzieciństwie. Tylko z tego wynika ta religijność.
    Inni
    > religijni właśnie w imię własnego boga zabili polskiego geologa.
    A propos prania mózgów.
    Zdarzenie z geologiem ma wyprać mózgi ludziom, którzy jeszcze śmieli wątpić
    w zagrożenie terroryzmem w Polsce.
    Za chwilę okaże się, że w związku z powyższym wysłany zostanie kolejny
    Polski kontygent wojskowy, aby walczyć z terroryamem np. w Palestynie, bo...
    Takie wypowiedzi jak kolegi x 10'000 dają poparcie do zabijania pod
    przykrywką walki z terroryzmem, którego w Polsce nie ma, chyba że w rządzie
    i organizacjach pozarządowych, mających pewne tutaj cele.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 9. Data: 2009-02-08 16:04:13
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 16:41:45 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):

> [...]
    > przykrywką walki z terroryzmem, którego w Polsce nie ma, chyba że w rządzie
    > i organizacjach pozarządowych, mających pewne tutaj cele.

    A tak poza tym, to wszyscy w domu?

  • 10. Data: 2009-02-08 16:21:07
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    > A tak poza tym, to wszyscy w domu?
    Kolegi nie znam. Wypada się najpierw przedstawić, zanim zacznie się wyzywać
    ludzi za poglądy.
    Kolega JRakoczy przedstawił swój pogląd na sprawy wiary (czyli uważa, że
    większość tu obecnych ma wyprane mózgi)
    Ja grzecznie odpowiedziałem i podałem inny przykład prania mózgów.
    To wszystko, jeśli poczuł się Pan urażony Panie Jacku to proszę przedstawić
    argumentację.
    Trafił Pan na dobrą grupę - z pewnością zostanie Pan zrozumiany.
    Pozwoli Pan jednak, że nie będę z Panem dyskutował, chociażby dlatego, że to
    grupa o elektronice i nie będę jej zaśmiecał.
    EOT.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl