  • 11. Data: 2009-02-08 17:13:46
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    Sunday, February 8, 2009, 5:21:07 PM, you wrote:

    > Kolegi nie znam. Wypada się najpierw przedstawić, zanim zacznie się wyzywać
    > ludzi za poglądy.
    > Kolega JRakoczy przedstawił swój pogląd na sprawy wiary (czyli uważa, że
    > większość tu obecnych ma wyprane mózgi)

    A niby skąd ta pewność, że większość?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2009-02-08 17:32:34
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Bo im wyprano mózgi w dzieciństwie. Tylko z tego wynika ta religijność.
    > Inni religijni właśnie w imię własnego boga zabili polskiego geologa.
    Dużo już widziałem i wielu doświadczonych wysłuchałem i dochodzę do takich
    wniosków. Systemy religijne i społeczne nie mają bezpośredniego znaczenia.
    Służą tylko do sprawnego zarządzenia i pognania elektronów, w tym przypadku
    ludzików w jednym kierunku jak prąd. Dyktator hiszpański na propozycję
    dyktarora włoskiego aby wziął udział w wojnie, zadał mu pytanie, ile by dał
    żeby teraz wyjść z wojny. A byli niby z tej samej paczki.

  • 13. Data: 2009-02-08 17:49:58
    Od: "JRakoczy" <c...@z...pytanie>

    "Sylwester Łazar" <g...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > Zdarzenie z geologiem ma wyprać mózgi ludziom, którzy jeszcze śmieli
    > wątpić
    > w zagrożenie terroryzmem w Polsce.
    > Za chwilę okaże się, że w związku z powyższym wysłany zostanie kolejny
    > Polski kontygent wojskowy, aby walczyć z terroryamem np. w Palestynie,
    > bo...
    > Takie wypowiedzi jak kolegi x 10'000 dają poparcie do zabijania pod
    > przykrywką walki z terroryzmem, którego w Polsce nie ma, chyba że w
    > rządzie
    > i organizacjach pozarządowych, mających pewne tutaj cele.

    buhahaha, tych islamistów trzeba zbombardować wszystkich. Wysłać tam nasze
    F16 i zbombić im te lepianki. Ja popieram wojnę z terroryzmem i wojnę z
    zacofaniem religijnym.
    Niuech jadą i do Palestyny przetrzebić towarzystwo.

  • 14. Data: 2009-02-08 17:51:55
    Od: "JRakoczy" <c...@z...pytanie>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > A niby skąd ta pewność, że większość?

    Właśnie :-)

  • 15. Data: 2009-02-08 18:24:55
    Od: "Andrzej" <a...@g...pl>

    > A niby skąd ta pewność, że większość?

    Właśnie :-)

    Pozdr. A.

  • 16. Data: 2009-02-08 18:53:53
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    > A niby skąd ta pewność, że większość?

    Z wiary!

    Włodek :)

  • 17. Data: 2009-02-08 19:03:55
    Od: "JRakoczy" <c...@z...pytanie>

    "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > wyzywać

    > Z wiary!
    >
    > Włodek :)

    Ślepej wiary, bez przyjmowania argumentów. To jest ciekawe jak można być tak
    otwartym na wiedzę, elektronikę, a z drugiej strony ślepo wierzyć w coś co
    dawno już zostało obalone, nigdy nie udowodnione ani nawet nie
    uprawdopodobnione. Zawsze mnie to ciekawiło jak wykształcony człowiek nagle
    popadał w zapaść i wykoywał te magiczne gesty, przysiady, ukłony, spojrzenia
    w niebo po czym wracał do codziennych zajęć jakby nic się nie stało ale w
    skrytości terroryzował rodzinę aby robili to samo. Może to element
    podporządkowania sobie drugiego człowieka? Kiedyś palono na stosie, dzisiaj
    pozostał mobbing.w cywilizowanym świecie, bo u dzikich dalej się mordują :-)

  • 18. Data: 2009-02-08 20:03:49
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    > Ślepej wiary, bez przyjmowania argumentów.
    przepraszam, ale o co Ci chodzi? wyśmiewasz innych bo wierzą w Boga? Nie
    spotkałeś go to znaczy ze go niema? Każdym swoim uczynikem łamiesz
    zalecenia chrześcijaństwa czy 90% cicho sie znimi zgadzasz?

    ToMasz

  • 19. Data: 2009-02-08 20:33:18
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    Użytkownik "JRakoczy" <c...@z...pytanie> napisał w wiadomości
> [...]
    > zacofaniem religijnym.
    > Niuech jadą i do Palestyny przetrzebić towarzystwo.

    Jedź pierwszy. I za tobą podobnie myślący.

    Wojna z terroryzmem? Kim ty jesteś polsko mówiący człeku, ze popierasz
    gangsterów, którzy wymyślili sobie nowego, niewidzialnego wroga, tworząc
    go, dokarmiając i żerując na pożytecznych idiotach.
    Dałeś się wrobić ?
    Nie jesteś religijny ?

  • 20. Data: 2009-02-08 20:54:03
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Sylwester Łazar wrote:
    > Inni

    Moglbys kodowanie poprawic? Krzaki widac...

    --
    Jerry1111