  • 21. Data: 2011-08-02 11:21:03
    Temat: Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"

    Aha. Czyli nie wiesz.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 22. Data: 2011-08-02 12:14:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/08/2011 12:21, Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "kamil"
    >
    > Aha. Czyli nie wiesz.

    Podziel się wiedzą tajemną.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 23. Data: 2011-08-02 12:29:28
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
    >Podziel się wiedzą tajemną.

    Wiedza nie jest tajemna (bo wyjaśnienie jest choćby na wikipedii), ale
    wymaga odrobiny matematyki (bo do tego się sprowadza teoria
    niezawodności).
    Dość proste wytłumaczenie jest np. tu: http://www.t-cubed.com/faq_mtbf.htm
    W szczególnośći - MTBF _nie_ oznacza, że część będzie sprawnie pracować
    przez czas równy MTBF.

    --
    \------------------------/

  • 24. Data: 2011-08-02 12:55:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/08/2011 13:29, Mariusz Kruk wrote:
> [...]
    >
    > Wiedza nie jest tajemna (bo wyjaśnienie jest choćby na wikipedii), ale
    > wymaga odrobiny matematyki (bo do tego się sprowadza teoria

    The MTBF figure for a product can be derived in various ways: lab test
    data, actual field failure data, or prediction models.

    Najbardziej podoba mi się część "prediction models". Podobne modele
    matematyczne były użyte do przewidzenia tsunami w Japonii czy krachu
    gospodarczego w 2008. ;)

    > Dość proste wytłumaczenie jest np. tu: http://www.t-cubed.com/faq_mtbf.htm
    > W szczególnośći - MTBF _nie_ oznacza, że część będzie sprawnie pracować
    > przez czas równy MTBF.

    A czy ja gdzieś twierdzę, że będzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 25. Data: 2011-08-02 13:09:41
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >
    >Najbardziej podoba mi się część "prediction models". Podobne modele
    >matematyczne były użyte do przewidzenia tsunami w Japonii czy krachu

    Och tak. Dodaj jeszcze, że statystyczny człowiek ma jedno jądro i jeden
    jajnik, a jak idziecie z psem, to statystycznie macie po trzy nogi
    i będzie komplet.

    --
    \------------------------/

  • 26. Data: 2011-08-02 21:44:45
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 14:29:28 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> [...]
    > W szczególnośći - MTBF _nie_ oznacza, że część będzie sprawnie pracować

    Pozwolę sobie tylko uzupełnić:

    fajne łopatologiczne objaśnienie MTBF
    http://www.hardwaresecrets.com/dictionary/term/250

    dogłębna analiza stosowanej metodologii obliczeń
    http://ixbtlabs.com/articles/storagereliability/
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/